Перейти до вмісту (натисніть Enter)
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ В ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ З ВИКОРИСТАННЯМ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ В ЕКОНОМІЦІ ВРАЖЕНЬ
ЗАВАНТАЖИТИ СТАТТЮ
АНОТАЦІЯ
У статті досліджується трансформація комунікаційної політики підприємств в епоху економіки вражень. Мета дослідження полягає у розробці методичних рекомендацій з формування комунікаційної політики підприємства з використанням маркетингових інструментів в епоху економіки вражень. Актуальність роботи зумовлена втратою ефективності традиційних підходів до комунікацій у гіперконкурентному середовищі та необхідністю створення емоційно насичених вражень замість простого інформування про продукт. Обґрунтовано фундаментальні зміни при переході від трансакційно-орієнтованих комунікацій до побудови цілісних емоційних екосистем. Розроблено методичні рекомендації формування комунікаційної політики, особливість яких полягає в послідовній інтеграції аналітичних, стратегічних та операційних процесів для створення персоналізованих вражень на кожній точці дотику з брендом.
КЛЮЧОВІ СЛОВА
комунікаційна політика, економіка вражень, маркетингові інструменти, емоційне залучення, омніканальна комунікація, цифровий маркетинг.
ПОСИЛАННЯ
1. Pine, B.J., & Gilmore, J.H. (2019). The experience economy: Competing for customer time, attention, and money (Updated edition). Harvard Business Review Press.
2. Schmitt, B.H. (2013). From atoms to bits to experience: The future of customer experience and experiential marketing. Journal of Consumer Psychology, Vol. 34(1). Pp. 148-158.
3. Kotler, P., Kartajaya, H., & Setiawan, I. (2024). Marketing 6.0: The future is immersive. Wiley. ISBN 978-1-119-83521-9.
4. Tataryntseva, Y., Manoylenko, О., & Shmatko, N. (2024). Financial justification for the use of innovative digital marketing. Marketing and Management of Innovations, Vol. 15(3). Pp. 127-140.
5. Tataryntseva, Y., & Kryvobok, R. (2024). Defining patterns in the implementation of digital marketing of innovative products in order to improve the level of financial results. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, Vol. 4. No. 13(130). Pp. 110-117.
6. Татаринцева, Ю.Л. (2025). Стратегічне управління цифровим маркетингом із використанням класифікації вражень. Acta Academiae Beregsasiensis. Economics, № 10. С. 252-262.
7. Hsiao-Wen, M. & Chung, H. 2020. Customer engagement, customer equity and repurchase intention in mobile apps. Journal of Business Research, Elsevier, Vol. 121. Pp. 13-21.
8. Lemon, K.N. & Verhoef, P.C. (2019). Understanding customer experience and the customer journey. Journal of Marketing, Vol. 80. Iss. 6.
9. Labudova, L.(2024). Current Leading Social Media Platforms Used by Marketers and its Benefits. European Conference on Social Media, Vol. 11. No. 1. 394-401.
10. Maulina, Anita & Fauzi, Mohammad. (2022). Customer Experience, Brand Image and Its Impact Towards Revisit Intention to Batavia Café Jakarta. Majalah Ilmiah Bijak, No. 19. Pp. 74-81.
11. Kamkankaew, P., Thanitbenjasith, P., Sribenjachot, S., Phattarowas, V., Thanin, P. & Khumwongpin, S. (2025). The Future of Digital Marketing: What Lies Ahead? International Journal of Sociologies and Anthropologies Science Reviews, No. 5. Pp. 1-28.
12. Thaichon, P., Phau, I. & Weaven, S.(2020). Moving from multi-channel to Omni-channel retailing: Special issue introduction. Journal of Retailing and Consumer Services, No. 65.
13. Keyser, A., Köcher, S., Alkire, L., Verbeeck, C. & Kandampully, J. (2019). Frontline Service Technology infusion: conceptual archetypes and future research directions. Journal of Service Management, No. 30.
14. Muminov, H.(2024). The future of ai in digital marketing trends and predictions for 2025. International Journal of Artificial Intelligence for Digital Marketing, No. 1. Pp. 1-7.
15. Grewal, D., Satornino, C., Davenport, Th. & Guha, A. (2024). How generative AI Is shaping the future of marketing. Journal of the Academy of Marketing Science, No. 53. Pp. 1-21.