НЕЙРОМАРКЕТИНГ: СУТНІСТЬ, ПРИНЦИПИ, МЕТОДИ, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Кухарська Н.О.
Державний університет інтелектуальних технологій та зв’язку, м. Одеса
https://orcid.org/0000-0001-7396-0545
DOI: https://doi.org/10.30838/EP.196.35-39

ЗАВАНТАЖИТИ СТАТТЮ

АНОТАЦІЯ

В статті розглянуто нейромаркетинг як відносне нове інноваційне направлення в сучасному маркетингу. Вивчено головні принципи наукових досліджень в нейромаркетингу, які допомагають більш глибоко розуміти, як споживачі обирають те чи інше рішення стосовно своєї покупки, сприяють покращенню бізнесу компанії та підвищенню результативності маркетингових стратегій, розширюють сфери застосування нейромаркетингу у споживацької поведінки. Представлено зміст інструментальних методів оцінки нейромаркетингу, таки як магнітно-резонансна томографія, функціональна магнітно-резонансна томографія, електроенцефалографія, детектор брехні, face-reading, eye-tracker, які дозволяють вимірювати нейрологічні реакції, що є корисним для оптимізації стратегій маркетингу. Розкрито шляхи вирішення проблем та недоліків нейромаркетингу, які виникли на даний час. Запропоновано кроки щодо подальшого результативного розвитку нейромаркетингу.

КЛЮЧОВІ СЛОВА

нейромаркетинг, нейромаркетингові комунікації, поведінка споживачів, принципи нейромаркетингових дослі-джень, інструменти нейромаркетингових досліджень

ПОСИЛАННЯ

1. Льюіс Д. (2015). Нейромаркетинг у дії. Як проникнути в мозок покупця.
Link: https://leader-books.com.ua/biznes-ta-ekonomika/marketing-ta-reklama/internet-marketing/nejromarketing-v-diyi-yak-proniknuti-v-mozok-pokupcya-devid-lyuyis
2. Линдстром М. (2006). Brand Sense. Відчуття бренду: створюємо потужні бренди за допомогою дотику, смаку, запаху, зору та звуку. Kogan Page Publishers, 237 с.
Link: https://books.google.com.ua/books?id=tzPrvHf2WIAC&printsec=frontcover&hl=ru#v=onepage&q&f=false
3. Прает Д.В. (2012). Несвідомий брендинг. Використання в маркетингу новітніх досягнень нейробіології. St. Martin's Publishing Group, 288 с.
Link: https://books.google.com.ua/books?id=sPCCgBRoQ18C&printsec=frontcover&hl=uk#v=onepage&q&f=false
4. Трайндл А. (2007). Нейромаркетинг. Візуалізація емоцій. Trauner Verlag + Buchservice; 3rd edition, 126 с.
Link: https://books.google.com.ua/books/about/Neuromarketing.html?id=BEOqMwAACAAJ&redir_esc=y
5. Жмай О.В. (2018). Становлення та розвиток концепції нейромаркетингу в сучасних умовах. Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління, Том. 17. Вип. 1(38). С. 157-170
Link: http://rinek.onu.edu.ua/article/view/135569/136394
6. Курбан С.О. (2017). Нейромаркетинг: історія, напрями та перспективи розвитку. Інтегровані комунікації, Вип. 3. С. 21-27
Link: https://intcom.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/59/42
7. Ільченко К. (2020). Що таке нейромаркетинг і для чого він потрібен бізнесу.
Link: https://neuro-knowledge.com/uk/what-is-neuromarketing/
8. Шепа Х. (2020). Нейромаркетинг або як реклама маніпулює вашою свідомістю.
Link: https://pershij.com.ua/neiromarketynh-abo-iak-reklama-manipuliuie-vashoiu-svidomistiu/
9. Митрошина Н. (2022). Нейромаркетинг у бізнесі й продажах.
Link: https://torgsoft.ua/articles/stati/neuromarketing/
10. Іванина Р., Міщенко С. (2023). Нейромаркетинг: що це, методи та завдання.
Link: https://elit-web.ua/ua/blog/nejromarketing