МОЖЛИВОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ AR І VR В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ БІЗНЕС-СТРУКТУР
Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
АНОТАЦІЯ
Актуальність роботи зумовлена тим, що в умовах цифровізації економіки за допомогою AR і VR бізнес може створювати унікальні пропозиції для кожного клієнта, підвищуючи рівень задоволеності та лояльності. Метою статті є дослідження можливостей та перспектив використання технологій доповненої (AR) і віртуальної реальності (VR) у маркетингових стратегіях сучасного бізнесу. Наукове дослідження включає практичні приклади використання AR і VR у реальних маркетингових кампаніях. У статті зазначено потенційні тенденції розвитку AR і VR у сфері маркетингу та їх вплив на конкурентоспроможність бізнесу в умовах цифрової економіки. Визначено виклики, з якими стикаються компанії під час впровадження цих технологій, та розроблено рекомендації щодо їх подолання. Результати дослідження можуть допомогти бізнес-структурам краще орієнтуватися в можливостях AR і VR, сприяючи адаптації до нових реалій ринку. Перспективами подальших досліджень є розробка методу оцінки ефективності AR/VR-кампаній.
КЛЮЧОВІ СЛОВА
технології доповненої реальності, віртуальної реальності, маркетинг, стратегія
ПОСИЛАННЯ