Перейти до вмісту (натисніть Enter)
CRM ТА CDP ЯК ІНСТРУМЕНТИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ СТРАТЕГІЙ ВЗАЄМОДІЇ З КЛІЄНТАМИ
ЗАВАНТАЖИТИ СТАТТЮ
АНОТАЦІЯ
У статті представлено можливі напрями адаптації маркетингових стратегій в умовах інформаційного перенасичення, зростаючої конкуренції та змін у поведінці споживачів компанії. Висвітлено актуальні виклики, пов’язані з переходом до використання у маркетингу «первинних» даних клієнтів. Основна увага зосереджена на можливостях CRM-систем та CDP-рішень, які забезпечують інтеграцію та уніфікацію даних клієнтів, сприяючи персоналізації взаємодії, побудові довгострокових відносин із клієнтами та підвищенню конкурентоспроможності підприємств. Проаналізовано практичні аспекти використання CRM-систем та CDP-рішень, їх вплив на підвищення ефективності бізнес-процесів та стратегічний розвиток підприємств. Особлива увага приділена порівнянню переваг і недоліків CRM-систем та CDP-рішень, а також їхньому впливу на розвиток українського та міжнародного бізнесу. Запропоновано рекомендації щодо вибору та впровадження цих систем, враховуючи обмеження бюджету та специфіку ринку. Зроблено висновок, що інтеграція CRM-систем та CDP-рішень є ключовою складовою для побудови ефективних маркетингових стратегій та забезпечення сталого розвитку підприємств.
КЛЮЧОВІ СЛОВА
CRM, CDP, автоматизація маркетингу, персоналізація, ефективність, маркетинг, комунікація.
ПОСИЛАННЯ
1. Рибачук-Ярова Т.В., Марченко М.І. (2018). Теоретико-методичні засади використання CRM-системи на підприємствах. Агропромисловий комплекс України : кол. монографія. Умань: Сочінський, С. 172–177
2. Прощенко А.К. (2024). Критерії вибору CRM-системи для підприємств. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки», № 2(112). С. 26-31
3. Каган І.В., Костючко С.М. (2023). CRM-системи як інструмент підвищення ефективності бізнесу. Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво, № 52. С. 5-9
4. Білоцерківський О.Б. (2020). Оцінювання економічної ефективності впровадження CRM-систем у діяльність торговельних підприємств. Вісник Одеського національного університету. Сер.: Економіка,. Т. 25. Вип. 2(81). С. 167–172
5. Мєшков С. (2024). Важливість CRM систем для підвищення ефективності маркетингу підприємства. Bulletin of Sumy National Agrarian University, № 3(99). С. 45-50
6. Ніколаєнко І.В., Навроцький Н.А. (2023). CRM-системи як складова Інтернет-маркетингу підприємства. SWorldJournal, № 18-02. С. 151-156
7. Шарко, В., Тернова, А., Кривещенко, В. (2024). Інтернет-маркетинг підприємства: методи, інструменти, завдання розвитку. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, № 326(1). С. 422-426
8. Оксамитна, Л., Пряха, Р. (2023). Підходи до оцінки ефективності CRM-систем. Управління розвитком складних систем, № 54. С. 30-39
9. Кобилюх О., Гірна О. (2022). Сучасні підходи до логістичного обслуговування клієнтів на основі використання CRM‐системи. Академічні візії. Вип. 10-11. С. 3-12
10. Shen N., Normann B. & Alsalous O. (2024). "ADS-C Climb and Descend Procedure (CDP) – Collision Risk Model (CRM) Review and Comparison," 2024 Integrated Communications, Navigation and Surveillance Conference (ICNS), Herndon, VA, USA, Pp. 1-7
11. Strauss, R. (2024). Data Readiness and Data Strategies … Without Data, You Are Just Another Person with an Opinion. In: Data-Driven Customer Engagement. Springer, Cham.
12. Як блокування сторонніх файлів cookie в Chrome впливає на майбутнє інтернет-маркетингу.
13. Google може відмовитися від сторонніх файлів cookie у 2025 році.
14. Life after the third-party cookie.
15. 113 Impressive CRM Stats, 2024 [Facts and Trends]
16. CDP vs. CRM: у чому різниця та що потрібно вам.
17. Is 2024 the Year of the CDP?
18. Що Таке CDP Платформа (Customer Data Platform)?
19. CDP Implementation for Global CPG.
20. Are there any case studies or success stories of businesses using Salesforce CDP effectively?
21. Falling In Love with Tealium’s CDP: 7 Powerful Stories.
22. Майбутнє CDP: тенденції та прогнози, що змінять direct-маркетинг.
23. CRM система для соціальних мереж, інтернет-магазинів та маркетплейсів.
24. What is Salesforce CDP?