Перейти до вмісту (натисніть Enter)
ПОЄДНАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ КОПІРАЙТЕРА ТА МОЖЛИВОСТЕЙ НЕЙРОМЕРЕЖ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕСУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
Лядський І.К.
Решетнікова О.В.
Писаренко В.В.
ЗАВАНТАЖИТИ СТАТТЮ
АНОТАЦІЯ
У сучасному цифровому середовищі соціальні медіа стали невід'ємною частиною бізнес-стратегій, а ефективність їх використання залежить від здатності компаній приваблювати і утримувати увагу цільової аудиторії. У цьому контексті копірайтинг відіграє ключову роль, оскільки допомагає формувати імідж бренду, викликати емоції та спонукати до дії. Однак, традиційні методи написання контенту, хоча й залишаються важливими, вже не можуть задовольнити зростаючі вимоги швидко змінюваного середовища соціальних медіа. З розвитком штучного інтелекту з'являються нові можливості для оптимізації SMM-стратегій. Нейромережі здатні аналізувати великі обсяги даних, виявляти патерни поведінки споживачів та створювати персоналізований контент. Однак, для того щоб максимально використати потенціал цих технологій, необхідно поєднати їх з соціальним інтелектом копірайтера — здатністю розуміти, інтерпретувати та враховувати людські емоції, потреби та мотивацію. У цій публікації ми розглянемо, як синергія між соціальним інтелектом копірайтера та можливостями нейромереж може суттєво підвищити ефективність бізнесу у соціальних мережах. Вивчаючи практичні приклади та інноваційні підходи, ми даємо відповідь на питання, яким чином цю комбінацію можна реалізувати для досягнення максимальних результатів у сфері цифрового маркетингу.
КЛЮЧОВІ СЛОВА
соціальний інтелект, маркетинг, копірайтинг, бізнес у соціальних мережах, нейромережі, інтернет-маркетинг, ChatGPT, реклама
ПОСИЛАННЯ
1. Венгер Є., Нікульча В. (2023). Особливості використання штучних нейронних мереж у цифровому маркетингу. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, №. 316(2). С. 312-318
2. Ільченко Т.В., Довга О.В. (2021). Копірайтинг в інтернет-маркетингу. Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу: матеріали ІХ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. Дніпро: ПП Інтеграл, С. 81-84
3. Лядський І.К., Сенько І.М., Потапюк І.П. (2024). Вплив соціального інтелекту на продуктивність перебування людини у соціальних медіа. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку, № 1(11). С. 38-48
4. Наливайко О.О. (2023). Перспективи використання нейромереж у вищій освіті україни. Інформаційні технології і засоби навчання, Том. 97. № 5.
5. Решетнікова, О., Боровик, Т., Сенько, І. (2024). Маркетинг в соціальних мережах як інструмент просування бренду та підвищення обсягів збуту. Економіка та суспільство, Вип. 65.
6. Терехов Д. (2023). Сучасний інтернет-маркетинг з використанням технологій штучного інтелекту. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, № 324(6). С. 169-173
7. Ткачук, С., Стахурський, В. (2023). Роль та значення копірайтингу в маркетингу. Економіка та суспільство, Вип. 47.
8. Develi A., Pekkan N. U. and Cavus, M. F. (2022). Social Intelligence at Work and Its Implication for Organizational Identification: A Sectoral Comparison. Independent journal of management & production, Vol. 13. Pp. 364-383
9. Gupta, S., De, M.M., & Sinha, S. (2021). Theoretical architecture of social intelligence. International Journal of Emerging Technologies and Innovative Research, Vol. 8(5). Pp. 525-534
10. Palaščáková D., Liadskyi I., Senko I. (2023). Gender aspects of social intelligence management in the context of entrepreneurial and civic engagement. Journal of Women's Entrepreneurship and Education, Pp. 92-108