ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЯХ ЛОГІСТИЧНИХ КОМПАНІЙ

Дронова Т.С.
Університет митної справи та фінансів
https://orcid.org/0000-0003-0440-5614
Хурдей В.Д.
Університет митної справи та фінансів
https://orcid.org/0000-0001-9210-9705
Міщенко Д.А.
Університет митної справи та фінансів
https://orcid.org/0000-0003-0278-7209
DOI: https://doi.org/10.30838/EP.199.32-38

ЗАВАНТАЖИТИ СТАТТЮ

АНОТАЦІЯ

У статті детально розглядається роль штучного інтелекту (ШІ) у формуванні та вдосконаленні маркетингових стратегій логістичних компаній. Проаналізовано ключові аспекти застосування технологій машинного навчання, аналізу великих даних та автоматизації процесів. Приділено увагу персоналізації маркетингових комунікацій. Розглянуто оптимізацію маршрутів доставки завдяки алгоритмам ШІ. Прогнозування попиту є ще одним важливим аспектом, оскільки аналітика великих даних допомагає компаніям уникати дефіциту або надлишку товарів. Застосування ШІ сприяє покращенню клієнтського досвіду через використання чат-ботів, автоматизованих систем підтримки та інтерактивних рішень, таких як доповнена реальність (AR). Виділено основні напрямки застосування ШІ у персоналізації реклами та прогнозуванні поведінки клієнтів: персоналізована реклама, прогнозування поведінки клієнтів, оптимізація маркетингових кампаній. Також у статті розглядаються перспективи розвитку ШІ у логістичній сфері.

КЛЮЧОВІ СЛОВА

штучний інтелект, логістика, персоналізація, великі дані, попит, прогнозування, маркетингові комунікації.

ПОСИЛАННЯ

1. Балицька І. (2023). ChatGPT: перспективи штучного інтелекту у логістиці.
Link: https://trans.info/ua/chatgpt-perspektyvy-shtuchnoho-intelektu-u-lohistytsi-367769
2. Благун І., Андрушкевич З., Бойко Р. (2025). Синергія інтеграції цифрової логістики та цифрового маркетингу. Heraldof Khmelnytskyi National University. Economic sciences, № 1. C. 120-126
3. Близнюк А., Кудрявцева О. (2023). Використання логістичних методів управління транспортно-експедиторськими процесами. Економіка та суспільство, № 56.
DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-56-119
4. Буров Є., Кулявець А. (2024). Штучний інтелект у логістиці: можливості та виклики. Вісник Національного університет у «Львівська політехніка», Вип. 16. С. 1–10
5. Марінов Є., Лісений Є. (2024). Цифрова трансформація в логістиці. Економіка та суспільство, № 66.
Link: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/4574
6. Медведєв Є., Попова Ю., Коваленко М. (2023). Інноваційні технології штучного інтелекту в управлінні логістикою соціальних підприємств. Економіка та суспільство, № 56.
DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-56-53
7. Чапліч С. (2024). Штучний інтелект у логістиці та як його використовують світові й українські компанії.
Link: https://proit.ua/shtuchnii-intieliekt-v-loghistitsi-ta-iak-iogho-vikoristovuiut-svitovi-i-ukrayinski-kompaniyi
8. Шкорина І. (2024). Маркетинг логістичних послуг у контексті світових економічних тенденцій. Актуальні проблеми економіки, № 6(276). С. 228-239