КРЕАТИВНІСТЬ У БРЕНД-СТРАТЕГІЯХ МІЖНАРОДНОГО HR-МАРКЕТИНГУ

Дядик Т.В.
Полтавський державний аграрний університет
https://orcid.org/0000-0002-8422-3775
Даниленко В.І.
Полтавський державний аграрний університет
https://orcid.org/0000-0001-8676-0622
Панасенко В.А.
Полтавський державний аграрний університет
DOI: https://doi.org/10.30838/EP.200.167-173

ЗАВАНТАЖИТИ СТАТТЮ

АНОТАЦІЯ

У статті обґрунтовується необхідність креативності в міжнародному HR-брендингу, підкреслюється її роль у донесенні цінностей компанії, залученні через нетрадиційні канали, персоналізації досвіду та досягненні вірусності в цифрову епоху. Розглядається зв’язок креативних кампаній зі зміцненням внутрішнього HR-бренду, підвищенням залученості та утримання існуючих співробітників. Представлено огляд сучасного стану міжнародного ринку праці, включаючи тенденції зайнятості, безробіття та вплив технологічного прогресу, зокрема автоматизації та штучного інтелекту на структуру зайнятості та вимоги до працівників. Детально розкривається сутність міжнародного HR-бренду, його значення для залучення та утримання талантів, зниження витрат на найм, формування єдиної глобальної культури та підвищення загального бренду компанії. Основна частина статті присвячена детальному опису шести етапів стратегії побудови сильного HR-бренду.

КЛЮЧОВІ СЛОВА

брендинг, бренд-стратегії, HR-маркетинг, креативний маркетинг, міжнародний ринок праці, HR-бренд.

ПОСИЛАННЯ

1. Козин Л.В. (2019). Формування HR-бренду на засадах принципів корпоративної соціальної відповідальності. Ефективна економіка, № 7.
Link: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7195
2. Павленко Т.В. (2022). Маркетинг персоналу та HR-брендинг: навч. посібник. Київ: КПІ ім. І. Сікорського. 97 с.
Link: https://ela.kpi.ua/server/api/core/bitstreams/7664a234-4e87-4753-bdf6-e377cb6d68bf/content
3. Ewing, M.T., Pitt, L.F., de Bussy, N.M., & Berthon, P. (2002). Employment branding in the knowledge economy. International Journal of Advertising, No. 21(1). Pp. 3-22.
Link: https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/02650487.2002.11104914
4. Backhaus, K., & Tikoo, S. (2004). Conceptualizing and researching employer branding. Career Development International, No. 9(5). Pp. 501-517.
Link: https://hoaqtkd.com/wp-content/uploads/2021/12/conceptualizing-and-researching-employer-branding.pdf
5. Lievens, F., Van Hoye, G., & Anseel, F. (2007). Examining the relationship between employer image and employer attractiveness: A field study. Journal of Business and Psychology, No. 22(1-2). Pp. 205-211.
DOI: https://doi.org/10.1348/09631790X26688
6. Keller, K.L. (1993). Conceptualizing, Measuring, and Managing Customer-Based Brand Equity. Journal of Marketing Research, Voi. 30. Iss. 1. Pp. 1-22.
DOI: https://doi.org/10.1177/002224299305700101
7. Schmitt, B.H. (1999). Experiential marketing. Journal of Marketing Management, Vol. 15. Iss. 1-3. Pp. 53-67.
DOI: https://doi.org/10.1362/026725799784870496
8. World Employment and Social Outlook: Trends 2024. International Labour Organszatson. (2024).
Link: https://www.ilo.org/publications/flagship-reports/world-employment-and-social-outlook-trends-2024