Перейти до вмісту (натисніть Enter)
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ КОМПАНІЙ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
Котвицька Н.М.
Овсієнко Н.В.
Шарова С.В.
ЗАВАНТАЖИТИ СТАТТЮ
АНОТАЦІЯ
У статті досліджено інноваційні підходи до управління розвитком фармацевтичних компаній в умовах глобалізаційних трансформацій. Акцент зроблено на необхідності впровадження нових управлінських практик, які здатні забезпечити адаптивність, стійкість та конкурентоспроможність підприємств галузі на світовому ринку. Визначено ключові виклики, з якими стикаються фармацевтичні компанії в сучасних умовах: посилення конкуренції, технологічна динаміка, зміна регуляторних вимог, зростаючі очікування споживачів щодо якості та швидкості постачання продукції. Досліджено інструменти інноваційного менеджменту, здатні забезпечити швидку комерціалізацію наукових розробок, підвищення ефективності виробництва. Запропоновано практичні рекомендації щодо впровадження ефективних механізмів інноваційного розвитку, спрямованих на підвищення результативності управлінських рішень, посилення інвестиційної привабливості компаній та зміцнення їх позицій у глобальному фармацевтичному просторі.
КЛЮЧОВІ СЛОВА
інноваційний розвиток, фармацевтичні компанії, стратегічне управління, глобалізація, цифрові технології, інновації, конкурентоспроможність.
ПОСИЛАННЯ
1. Гуторов О.І., Михайлова Л. І., Шарко І.О., Турчіна С.Г., Киричок О.В. (2016). Управління інноваціями : навч. посібник. Харків: «Діса плюс», 266 с.
2. Прокопенко О., Войтенко О., Костирко Д., Казаков В. (2023). Інноваційні стратегії розвитку суб’єктів зовнішньо-економічної діяльності на міжнародному ринку. Академічні візії, № 16.
3. Ємельянов О. (2020). Інноваційний розвиток підприємств: сутність, послідовність оцінювання та перешкоди на його шляху. Ефективна економіка, № 11.
4. Шевчук П.О., Дергалюк Б.В. (2022). Перспективи розвитку підприємств фармацевтичної промисловості в Україні. Економіка та суспільство, Вип. 38.
5. Людвік І. (2022). Інноваційний розвиток України в умовах глобалізації економічного простору. Держава та регіони Серія: Економіка та підприємництво, № (125). С. 36–40.
6. Невмержицька С.Н., Левчук Я.В. (2018). Формування стратегії інноваційного розвитку підприємств в умовах невизначеності. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: економічні науки, Вип. 32.
7. Яковенко Я., Білик М., Олійник Є. (2024). Штучний інтелект, Big Data і відповідальне споживання як імператив інноваційного розвитку бізнес-структур в умовах формування цифрової економіки. Економіка та суспільство, № 60.
8. Батюк Б. (2024). Інноваційні управлінські рішення в умовах сучасних викликів. Наукові інновації та передові технології, № 2(30). С. 364–373.
9. Гринько Т.В., Гвініашвілі Т.З. (2023). Формування системи конкурентоспроможності суб’єктів підприємництва в умовах цифровізації. Підприємництво: сучасні виклики, тренди та трансформації: колективна монографія. Дніпро: Біла К.О., С. 121-186. ISBN 978-617-645-510-3.
10. Котвицька Н.М. (2022). Інноваційна система як основа розвитку національного господарства. Проблеми і перспективи економіки та управління, № 4(32). С. 53–64.