SEO, LSI ТА GEO-АДАПТАЦІЯ КОНТЕНТУ В КОМУНІКАТИВНИХ СТРАТЕГІЯХ СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ

Лядський І.К.
Полтавський державний аграрний університет
https://orcid.org/0000-0001-6431-973X
Решетнікова О.В.
Полтавський державний аграрний університет
https://orcid.org/0000-0001-7666-5728
Кушніренко М.О.
Полтавський державний аграрний університет
https://orcid.org/0009-0006-8413-6635
DOI: https://doi.org/10.30838/EP.202.189-195

ЗАВАНТАЖИТИ СТАТТЮ

АНОТАЦІЯ

У статті розглядається ключова роль трьох важливих інструментів копірайтингу, які суттєво впливають на успішність комунікативних стратегій соціально-відповідального маркетингу, допомагаючи у збільшенні органічного трафіку та розповсюдженні суспільно значимої інформації. Зроблено акцент на важливості SEO (Search Engine Optimization), LSI (Latent Semantic Indexing) та GEO (Generative Engine Optimization) адаптації текстів. Ці елементи не лише підвищують видимість контенту в пошукових системах, але й роблять його більш релевантним і корисним для аудиторії. Проаналізовано важливість гармонійного поєднання SEO, LSI та GEO-адаптації у створенні якісного контенту, який відповідає вимогам пошукових систем, привертає увагу користувачів та стимулює збільшення відвідувань сайту. Ефективна інтеграція цих стратегій дозволяє формувати більш цілісне сприйняття бренду та його цінностей серед споживачів, що може підвищити лояльність та задоволеність клієнтів. Розглянуто питання, як ці інструменти можуть бути використані не лише для просування брендів, але й для завоювання довіри аудиторії в умовах сучасного цифрового середовища, що є ключовим фактором у формуванні стійких відносин між брендом і його споживачами. Успішне використання SEO, LSI та GEO-адаптації може суттєво підвищити ефективність маркетингових комунікацій та сприяти визнанню бренду на ринку. Зроблено висновки про доцільність впровадження цих підходів до стратегії контент-маркетингу вітчизняного бізнесу. Ефективне використання цих інструментів забезпечить стабільний ріст у постійно змінному цифровому середовищі.

КЛЮЧОВІ СЛОВА

LSI, SEO, GEO, копірайтинг, контент-маркетинг, штучний інтелект, цифровий маркетинг, соціально-відповідальний маркетинг.

ПОСИЛАННЯ

1. Блінова Н. (2019). Латентне семантичне індексування (LSI) та його вплив на копірайтинг. Communications and Communicative Technologies, № 4-12.
DOI: http://dx.doi.org/10.15421/291901
2. Венгер Є., Нікульча В. (2023). Особливості використання штучних нейронних мереж у цифровому маркетингу. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences. №. 316(2) С. 312-318.
DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-316-2-49
3. Ільченко Т.В., Довга О.В. (2021). Копірайтинг в інтернет-маркетингу. Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу: матеріали ІХ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. Дніпро: ПП Інтеграл, С. 81-84.
Link: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6417
4. Корсунова К.Ю. (2022). Штучний інтелект у дослідженні ринку та запуску рекламних кампаній: ефективні методи та етичні аспекти для міжнародного маркетингу. Вісник Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля, № 6(276). С. 13-19.
DOI: https://doi.org/10.33216/1998-7927-2022-276-6-13-19
5. Лядський І.К. (2024). Маркетинг 6.0 — як сподобатися Siri? Маркетингове забезпечення продуктового ринку. зб. тез ХVI Міжнар. наук.-практ. конф. Полтава: ПДАУ. С. 26-28.
Link: https://www.researchgate.net/publication/382486972_MARKETING_60_-_AK_SPODOBATISA_SIRI
6. Лядський І.К., Решетнікова О.В., Писаренко В.В. (2024). Поєднання соціального інтелекту копірайтера та можливостей нейромереж для підвищення ефективності бізнесу в соціальних мережах. Економічний простір, № 196. С. 50-54.
DOI: https://doi.org/10.30838/EP.196.50-54
7. Лядський І.К., Шульга Л.В., Кушніренко М.О. (2025). Штучний інтелект у маркетингових комунікаціях – новий підхід до реклами. Наук.-вироб. «Бізнес-навігатор». Вип. 1(78). С. 403-407.
DOI: https://doi.org/10.32782/business-navigator.78-67
8. Мороз, В., Гарбера, І. (2024). Види копірайтерських текстів. Наукові записки. Серія: Філологічні науки, № (210). С. 195–201.
DOI: https://doi.org/10.32782/2522-4077-2024-210-29
9. Терехов Д. (2023). Сучасний інтернет-маркетинг з використанням технологій штучного інтелекту. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, № 324(6). С. 169-173.
DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-324-6-27
10. Ткачук С., Стахурський В. (2023). Роль та значення копірайтингу в маркетингу. Економіка та суспільство, Вип. 47.
DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-47-14
11. Aggarwal, P., Murahari, V., Rajpurohit, T., Kalyan, A., Narasimhan, K., & Deshpande, A. (2024). GEO: Generative Engine Optimization, No. 5-16.
DOI: https://doi.org/10.1145/3637528.3671900
12. Bastos, S., Lopezosa, C. & Tous Rovirosa, A. (2024). La evolución y el impacto del SEO en el periodismo en los últimos cinco años: revisión sistemática. Estudios sobre el Mensaje Periodístico, No. 30(1). Pp. 25-34.
DOI: https://doi.org/10.5209/esmp.92157
13. Doby, J. (2023). SEO-optimized writing: removing the mystery. Cognitionis Scientific Journal, No. 6(2).
DOI: https://doi.org/10.38087/2595.8801.205
14. Fomicheva, E. (2024). SEO strategies development for development projects effective promotion. Znanstvena Misel Journal, No. 96. Pp. 24–26.
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.14242174
15. Gama, F., & Magistretti, S. (2023). Artificial intelligence in innovation management: A review of innovation capabilities and a taxonomy of AI applications. Journal of Product Innovation Management,
DOI: https://doi.org/10.1111/jpim.12698
16. Labib, E. (2024). Artificial intelligence in marketing: exploring current and future trends. Cogent Business & Management, Vol. 11. № 1.
DOI: https://doi.org/10.1080/23311975.2024.2348728
17. Liadskyi, I. (2024). Managing social intelligence in the context of socially-oriented marketing and increasing employee loyalty. Transformational economy: theoretical and practical aspects: collective monograph. Riga, Latvia: Baltija Publishing, Pp. 66-96.
DOI: https://doi.org/10.30525/ 978-9934-26-494-8-4