ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА

Кундря-Висоцька О.П.
Львівський національний університет ім. Івана Франка
https://orcid.org/0000-0001-9760-9266
Шурпенкова Р.К.
Львівський національний університет ім. Івана Франка
https://orcid.org/0000-0002-8825-2389
Вагнер І.М.
Інститут економіки і менеджменту Національний університет «Львівська політехніка»
https://orcid.org/0000-0003-4928-4772
DOI: https://doi.org/10.30838/EP.205.111-118

ЗАВАНТАЖИТИ СТАТТЮ

АНОТАЦІЯ

У статті обгрунтовано актуальність розробки маркетингової політики, як чутливого організаційного регламенту, що закладає релевантні та обгрунтовані основи для прийняття рішень щодо комплексу маркетингу задля досягнення конкурентних переваг та задоволення потенційних потреб споживачів.
Проаналізовано вплив на динамічність сучасної маркетингової політики таких факторів, як інноваційні та цифрові процеси, зміна споживчої поведінки на ринку, глобальні тренди та локальні особливості ринку, екологічні, етичні та соціальні аспекти, військові дії, енергетична криза, глобальні епідемії. Висвітлено ключові характеристики сучасної маркетингової політики.
Аналіз імплементації наведених векторів розвитку маркетингу дав можливість виокреслити нові завдання для наукових досліджень багатофакторних впливів на контент сучасної маркетингової політики, яка б вирізнялася своєю динамічністю та релевантністю.

КЛЮЧОВІ СЛОВА

маркетинг, маркетингова політика, маркетингова стратегія, автоматизація маркетингу, клієнтоцентричність, цифрова комунікація.

ПОСИЛАННЯ

1. Зозульов О.В., Царьова Т.О., Гавраш Ю.О. (2022). Маркетинг. Навчально-методичний комплекс : навч. посіб. для здобувачів, за спец. 073 «Менеджмент», освітні програми : «Логістика», «Менеджмент міжнародного бізнесу», «Менеджмент і бізнес-адміністрування». Київ : КПІ ім. І. Сікорського, 298 с.
Link: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/51077
2. Зозульов О.В. (2017). Маркетинг : сучасні концепції : навч. посіб. Київ : КНЕУ, 384 с.
Link: https://share.google/f8WWoFd7O4W3Zebgs
3. Ілляшенко С.М. (2011). Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : монографія. Суми : Універ. книга, 312 с.
Link: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27990
4. Ковальчук О. (ред). (2011). Маркетинг : навч. посіб. Львів: Новий Світ-2000, 679 с. ISBN 966-418-131-7.
5. Кундря-Висоцька О.П., Демко І.І. (2021). Екологічна, соціальна та управлінська інформація (esg) в обліковій системі як інструмент верифікації концепції сталого розвитку. ФІНАНСОВО-КРЕДИТНА ДІЯЛЬНІСТЬ : проблеми теорії і практики, No. 2(33). Pp. 554–565.
DOI: https://doi.org/10.18371/fcaptp.v2i33.207241
6. Куденко Н.В. (2018). Стратегічний маркетинг : навч. посіб. Київ : КНЕУ, 252 с.
Link: https://duikt.edu.ua/ua/lib/1/category/2141/view/1768
7. Старостіна А.О., Кравченко В.А., Пригара О.Ю., Ярош-Дмитренко Л.О. (2018). Маркетинг : навч. посіб. К.: «НВП «Інтерсервіс», 216 с.
8. Панченко М.О. (2022). Формування маркетингової цінової політики підприємства в сучасних умовах господарювання. Маркетинг і цифрові технології [S.l.], Т. 6, №. 3, С. 45-51.
Link: https://www.mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/262
9. Пацалюк К.О. (2014). Суть, цілі та завдання стимулювання збуту як елементу маркетингових комунікацій. Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки, № 1.
Link: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2014_1_83
10. Пронько Л.М., Токар К.С. (2022). Маркетингова стратегія у формуванні конкурентоспроможності підприємства. Ефективна економіка, № 4.
DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2022.4.73
11. Терехов Д. (2024). Управління онлайн-репутацією підприємства з використанням сучасних інструментів контент-маркетингу. Сталий розвиток економіки, Вип. 1(48). С. 201-205.
DOI: https://doi.org/10.32782/2308-1988/2024-48-28
12. Чміль, Г.Л. (2025). Формування маркетингової товарної політики підприємства для забезпечення стійкості в умовах воєнного стану. Актуальні проблеми сталого розвитку, № 2(2). С. 209-217.
DOI: https://doi.org/10.60022/2(2)-23S
13. Шумейко В.М. (2006). Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно-жирових підприємств. Шумейко В.М.. Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. Київ : КНЕУ, Спец. вип. : Маркетинг : теорія і практика : в 2 т. Т. 2. С. 928–937.
Link: https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20295