Перейти до вмісту (натисніть Enter)
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МЕНЕДЖМЕНТІ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНО-ВІЗУАЛЬНОГО УПРАВЛІНСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА
Мельник І.Ю.
Акіліна О.В.
ЗАВАНТАЖИТИ СТАТТЮ
АНОТАЦІЯ
Стаття присвячена розробленню моделі інтерактивно-візуального управлінського середовища як інструменту розвитку аналітичних, комунікаційних і креативних компетентностей майбутніх менеджерів у межах дисципліни «Інформаційні технології у менеджменті». Обґрунтовано, що цифрова трансформація управлінської освіти потребує інтеграції інформаційних технологій із когнітивними та візуальними інструментами. У дослідженні запропоновано трикомпонентну модель, що охоплює аналітичний, комунікаційний і креативний блоки, реалізовані через цифрові платформи (Canva, Mentimeter, Mural, Coggle тощо). Модель функціонує як динамічна екосистема взаємодії даних, людей і технологій, забезпечуючи формування нового типу управлінського мислення – інтерактивно-візуального. Її впровадження сприяє переходу від репродуктивного до проектно-дослідницького навчання, підвищує ефективність освітнього процесу та готує студентів до управлінської діяльності у цифровій екосистемі.
КЛЮЧОВІ СЛОВА
компетентності менеджера, аналітичне мислення, комунікаційна взаємодія, цифрова трансформація, інформаційні технології.
ПОСИЛАННЯ
1. Єременко Д.В., Єременко Л.В. (2025). Інформаційні технології та когнітивна економіка: психологічний вимір управлінських рішень. Зб. наук. праць ТДАУ ім. Д. Моторного (економічні науки), Т. 2. № 55. С. 21–27.
2. Ліпич Л.Г., Кушнір М.А., Хілуха О.А. (2024). Інформаційно-комунікаційні технології в управлінні людськими ресурсами. Здобутки економіки: перспективи та інновації, № 7.
3. Крикун О.О. (2025). Організація праці менеджера в цифровому середовищі. International scientific journal «Grail of Science», № 52. С. 466–475.
4. Седіков Д.В., Палвашова Г.І., Асауленко Н.В. (2024). Цифровий менеджмент як сучасний тренд розвитку підприємства. Український журнал прикладної економіки та техніки, Т. 9. № 3. С. 30–35.
5. Гнилянська О.В. (2024). Роль інформаційно-комунікаційного менеджменту в стратегічному управлінні організації. Вісник НУ «Львівська політехніка». Серія «Проблеми економіки та управління», Т. 8. № 1. С. 182-196.
6. Андрухів І. (2024). Оцінювання ефективності впровадження інформаційних технологій в системи менеджменту підприємств. Економіка та суспільство, № 62.
7. Яцюк О.С. (2025). Цифровий інтелект менеджера: сутність, структура та перелік компетенцій. Наукові інновації та передові технології, № 2. С. 42–49.
8. Дегтяров В. (2025). Сучасний стан формування цифрової компетентності бакалаврів з менеджменту засобами інформаційних технологій. Open Educational Studies (OD), Т. 48. № 1. С. 41–49.
9. Цибулько Л., Семесенко О. (2025). Формування інформаційно-технологічної компетентності майбутніх менеджерів: соціальне замовлення інформаційного суспільства. Гуманізація навчально-виховного процесу, № 1(107). С. 67–80.
10. Солодовник Д.С. (2024). Розробка змісту та структури готовності майбутніх менеджерів освіти до використання цифрових технологій. Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка. Педагогічні науки, № 117. С. 133–143.