Перейти до вмісту (натисніть Enter)

  • Головна
  • Про журнал
    • Публікаційна етика
    • Відкритий доступ
    • Політика щодо унікальності тексту
  • Поточний номер
  • Архів
  • Редакційна колегія
  • Для авторів
    • Вимоги до статей
    • Авторські права та ліцензування
    • Оплата за публікацію
    • Порядок рецензування
  • Контакти
  • Українська
    • Українська
    • English
  • Головна
  • Про журнал
    • Публікаційна етика
    • Відкритий доступ
    • Політика щодо унікальності тексту
  • Поточний номер
  • Архів
  • Редакційна колегія
  • Для авторів
    • Вимоги до статей
    • Авторські права та ліцензування
    • Оплата за публікацію
    • Порядок рецензування
  • Контакти
  • Українська
    • Українська
    • English

202 УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ

Читати далі

202 ПЕРСПЕКТИВИ ПОГЛИБЛЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ КООПЕРАЦІЇ В УМОВАХ РОЗВИТКУ БІОЕКОНОМІКИ: ТЕОРЕТИЧНІ ПАСТКИ VS ІНСТИТУЦІЙНІ КОЛІЗІЇ (in English)

Читати далі

202 ВПЛИВ ЯКОСТІ БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА В КРАЇНАХ-УЧАСНИЦЯХ ІНІЦІАТИВИ «ПОЯС І ШЛЯХ» НА ПРЯМІ ІНОЗЕМНІ ІНВЕСТИЦІЇ З КИТАЮ (in English)

Читати далі

202 РЕГУЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Читати далі

202 ВПЛИВ ЦИФРОВІЗАЦІЇ НА ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВ ПЛОДОВО-ЯГІДНОЇ ГАЛУЗІ

Читати далі

202 РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ПІДПРИЄМСТВА ШЛЯХОМ ЗАСТОСУВАННЯ КОМБІНОВАНИХ МЕТОДІВ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ

Читати далі

202 ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ БЕНЧМАРКІНГОВОГО АНАЛІЗУ

Читати далі

202 РОЗВИТОК СЕНСОРНОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ЗМІН

Читати далі

202 СИСТЕМНА МОДЕЛЬ ФІНАНСОВОГО МЕХАНІЗМУ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД

Читати далі

202 СТРАТЕГІЧНІ ІНСТРУМЕНТИ РОЗШИРЕННЯ БІЗНЕСУ: ЗЛИТТЯ І ПОГЛИНАННЯ

Читати далі

Навігація записів

Сторінку 1 Сторінку 2 … Сторінку 5 >

Copyright © 2007-2025   Збірник наукових праць "Економічний простір".