Перейти до вмісту (натисніть Enter)
РЕПУТАЦІЙНИЙ КАПІТАЛ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ У ВІДНОВЛЕННІ ТА РОЗВИТКУ ДЕОКУПОВАНИХ ТЕРИТОРІЙ
ЗАВАНТАЖИТИ СТАТТЮ
АНОТАЦІЯ
У статті досліджено значення репутаційного капіталу корпоративної культури у процесах відновлення та сталого розвитку деокупованих територій України в умовах повоєнної трансформації. Наголошується, що в періоди кризи й невизначеності репутація стає критично важливим активом для державних та недержавних інституцій, особливо в контексті соціальної згуртованості, залучення інвестицій, відновлення довіри громадян та побудови сталих комунікацій з місцевими громадами. На основі аналізу практик управління корпоративною культурою в бізнес-структурах, органах влади та громадських організаціях, визначено ключові елементи репутаційного капіталу, що сприяють економічному пожвавленню, формуванню позитивного іміджу територій та зміцненню партнерств. Визначаються перспективи розвитку репутаційного менеджменту як стратегічної функції, здатної залучати інвестиції, повертати людський капітал та сприяти сталому розвитку деокупованих територій. Запропоновано модель та надано рекомендації щодо стратегічного формування репутаційного капіталу з урахуванням регіональних особливостей, соціальних очікувань та міжнародних етичних стандартів.
КЛЮЧОВІ СЛОВА
репутаційний капітал, корпоративна культура, імідж, репутаційний менеджмент, деокуповані території, відновлення.
ПОСИЛАННЯ
1. Короткевич А. (2008). Корпоративна культура як основа репутаційного капіталу: методологія побудови, нові методи і форми впливу. Маркетинг і маркетингові дослідження, № 4. С. 300-311.
2. Грабчак В.І. (2016). Сутність поняття «репутація підприємства» та її складових. Глобальні та національні проблеми економіки, Вип. 10. С. 313-318.
3. Подоляк В.Р. (2018). Репутаційний капітал в структурі нематеріальних активів. Молодий вчений, № 3. С. 362-366.
4. Шкробот М.В., Назарчук Н.В. (2016). Репутаційний капітал як основна конкурентна перевага підприємства. Управління бізнес-структурами, № 1.
5. Гаврилюк В.К. (2015). Вплив ділової репутації на конкурентоздатність та вартість компанії. Молодий вчений, № 11. С. 43-46.
6. Дерев’янко О.Г. (2019). Репутаційні аспекти капіталізації підприємства. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України, Вип. 6(140). С. 67-71.
7. Цибульська Е.І., Монастирський Г.О. (2019). Репутаційний капітал як чинник формування вартості підприємства. Бізнес навігатор, Вип. 2(52).
8. Приятельчук О.А. (2014). Основні інструменти та комунікаційні технології управління репутаційним капіталом в умовах кризи. Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право, № 3. С. 124-131.
9. Дерев’янко О.Г. (2018). Механізми впливу репутаційного менеджменту на бізнес-результати. Стратегія економічного розвитку України, № 42. С. 5-18.
10. Громова, О.В., Бічева Є.В. (2019). Методологічні основи формування системи репутаційного менеджменту підприємства. Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво, № 3. С. 95-98.
11. Шкромида В.В. (2020). Способи формування репутації компанії у контексті поставлених завдань репутаційного менеджменту. Економічний простір, № 164. С. 134–138.
12. Шкромида, В.В. (2020). Теоретико-організаційні основи впровадження репутаційного менеджменту на підприємстві. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону, Вип. 16. Т. 2. С. 254-264.
13. Реверчук, Н.Й., Дзямулич О.С., Канцір О.С. (2015). Особливості розвитку репутаційного менеджменту компаній в Україні. Глобальні та національні проблеми економіки, Вип. 4. С. 551-555.
14. Завербний А., Ломага Ю. (2020). Проблеми та перспективи формування репутаційного менеджменту українськими підприємствами і організаціями з метою підвищення їх конкуренції. Економіка та суспільство, № 22.
15. Озарко К.С. (2022). Роль репутаційного менеджменту в розвитку підприємств: проблеми та перспективи у трансформаційних періодах. Економіка та суспільство, № 42.
16. Микитин О.З. (2021). Євроінтеграційні аспекти розвитку репутаційного менеджменту в Україні за умов діджиталізації. Економіка та суспільство, № 33.
17. Чирва Ю.Ю., Завербний А.С. (2022). Особливості формування системи репутаційного менеджменту в умовах розвитку інтернет-технологій. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку, № (8). С. 121–127.
18. Пушак Я. Я., Завербний А.С. (2020). Корпоративна репутація як ключовий вектор підвищення рівня економічної безпеки. Соціально-правові студії, Вип. 2(8). С. 130-136.
19. Озарко К.С., Хомів О.В. Інформаційне забезпечення процесів формування, оцінювання корпоративної репутації: теоретико-прикладний аспект. Економічний вісник Донбасу, № 3(73). С. 82-87.
20. Кужель М.Ю. Клименко С.М., Дзюбенко Л.М. (2024). Роль репутаційного капіталу в процесі управління проєктами. Проблеми і перспективи економіки та управління, № 4(40). С. 43–52.
21. Сокуренко П.І., Валентієва О.В., Яременко В.А. (2024). Вплив репутаційного менеджменту ІТ-компаній на формування іміджу та залучення інвестицій. Агросвіт, № 22. С. 110-114.