Перейти до вмісту (натисніть Enter)
ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В БІЗНЕС-ОРГАНІЗАЦІЯХ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ
Труніна І.М.
Сухомлин Л.В.
Шишлова Ю.В.
ЗАВАНТАЖИТИ СТАТТЮ
АНОТАЦІЯ
У даній статті актуалізується питання вивчення та імплементації інноваційних механізмів прийняття рі-шень, які мають забезпечити лідерство організацій на сучасному цифровому ринку в перспективі. Поточна ди-наміка ринку зумовлює гостру потребу в систематизації та пошуку інноваційних методів, які можуть оптимі-зувати управлінські процеси та створити нові технологічні механізми для підвищення загальної ефективності діяльності. Розповсюдження відповідних технологій відбувається паралельно з боку малих, швидко адаптова-них стартапів та величезних корпорацій, що мають значні ресурси для масштабних інвестицій. Такий двопо-люсний розвиток особливо підкреслює необхідність для організацій середнього рівня знайти та сформувати свою власні інноваційні методи прийняття рішень.
Управлінське рішення щодо впровадження технологій Web3 розглядається не як слідування трендам, а як усвідомлений вибір, безпосередня відповідь на зовнішні виклики, спрямована на забезпечення сталості та роз-витку в швидкозмінному ринковому середовищі. З моменту свого формування у 2009 році екосистема Web3 ак-тивно розростається, формуючи нові ринки та інструменти, що змушує менеджерів переосмислювати свої підходи до прийняття рішень та стратегічного планування.
КЛЮЧОВІ СЛОВА
інноваційні методи, моделі прийняття рішень, бізнес-організації, діджиталізація, блокчейн, токенізація, DeFi, Web3.
ПОСИЛАННЯ
1. Unraveling The Web3 business model. (2024). Decommerce.
2. Гринько П.Л. (2020). Цифрова трансформація бізнесу в умовах розвитку інноваційних процесів в Україні. Бізнес Інформ, № 3. С. 53–58.
3. Top 8 Web3 Development Trends & Predictions for 2025. (2024). Rock’n’Block.
4. Aström, J, Reim, W, & Parida, V (2022). Value creation and value capture for AI business model innovation: a three–phase process framework. Review of Managerial Science, Vol.1 6(2). Pp. 2111-2133.
5. Quach, S, Thaichon, P, Martin ,KD, Eaven, S, & Palmatier, RW. (2022). Digital technologies: tensions in privacy and data. Journal of the Academy of Marketing Science, Vo.l 50(6). Pp. 1299–1323.
6. Яковенко Я., Білик М., Олійник Є. (2024). Цифрова трансформація бізнес-структур: стратегічні орієнтири в епоху інновацій та технологічних змін. Економічний простір, № 190. С. 355-360.
7. Яковенко Я.Ю., Білик М.Ю., Сербін Р.А., Чумакова А.Г. (2022). Цифрова трансформація і нові бізнес-моделі. Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво, № 3(126). С. 104–109.
8. Bochulia, T. (2021). Digital Business Transformation: Trends, Innovative Models, a Development Program. E3S Web of Conferences, No. 307. 02001.
9. David R. Prasser. (2024). Decentralized Finance (DeFi) Market Report 2025: Key Data & Innovations. StartUs Insights.
10. The predominant Web3 business models and their key metrics. (2023). Blockchain Founders Group.
11. Top Web3 trends to watch in 2025. (2024). Blaize.
12. DeFi in 2025 promises smart accounts and AI-driven trading evolution. (2025). Bitget.
13. Visa Reimagines Customer Loyalty with New Web3 Engagement Solution. (2024). Visa.
14. Mastercard tokenized 30% of its 2024 transactions per SEC filing. (2025). Сryptorank.
15. Hugo Boss goes big on blockchain technology and Web3. (2024). Retail Tech Innovation Hub.
16. Zos-Kior, M., Ilyin, V., Kyryliuk, I., & Solod, O. (2020). Digitalization in realization of ecological and economic principles of managing sustainable development of agrarian enterprise. Механізм регулювання економіки, № 2. С. 29-37.
17. Зось-Кіор М.В., Брижань К.О. (2017). Управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах нестабільності. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки», № 6. С. 62-65.
18. Зось-Кіор М.В., Мірошниченко О.О. (2020). Розвиток інноваційного потенціалу аграрних суб’єктів підприємницької діяльності. Агросвіт, № 5. С. 3–10.