206 ОПТИМІЗАЦІЯ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ В КОНТЕКСТІ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ
206 УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ДЕТЕРМІНАНТА ЙОГО ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ В УМОВАХ МІЖНАРОДНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ТУРБУЛЕНТНОСТІ
206 ЦИФРОВІЗАЦІЯ ЯК РУШІЙ ГЛОБАЛЬНИХ ЗМІН: ТРАНСФОРМАЦІЯ ЕКОНОМІЧНИХ ПРОЦЕСІВ, БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ ТА РИНКУ ПРАЦІ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ ТА ІНТЕГРАЦІЯ УКРАЇНИ У СВІТОВУ ЦИФРОВУ ЕКОНОМІКУ
206 ІНСТИТУЦІЙНА ТРАНСФОРМАЦІЯ МЕХАНІЗМІВ ПУБЛІЧНОГО АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ТЕРИТОРІЯМИ В УМОВАХ ВОЄННОЇ ЗАГРОЗИ
206 НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОПТИМІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЛАНЦЮГАМИ ПОСТАЧАННЯ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ МОДЕЛЕЙ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
206 БЕЗБАР’ЄРНА МОВА ЯК ІНСТРУМЕНТ ФАСИЛІТОВАНОГО ДІАЛОГУ В КОНТЕКСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ЛІДЕРСТВА В УМОВАХ ВІЙНИ ТА ПОВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯ