ЦИФРОВЕ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ

Н.В. Гусаревич
Державний торговельно-економічний університет
І.М. Смирнова
Дунайський інститут Національного університету «Одеська морська академія»
В.В. Папп
Мукачівський державний університет
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/191-1

ЗАВАНТАЖИТИ СТАТТЮ

КЛЮЧОВІ СЛОВА

підприємництво, життєдіяльність бізнес, цифрові двійники бізнес-процесів, формування цінності

АНОТАЦІЯ

Актуальність дослідження зумовлена поступовим зміщенням у цифрову площину процесів управління підприємницькою діяльністю. На нашу думку, це є наслідками цифрового розвитку пріоритетних сфер життєдіяльності та цифрової трансформації різних форм діяльності у сфері виробництва і обміну товарів та надання послуг, які здійснюються з метою отримання прибутку. При цьому у межах статті розглянуті основні характеристики цифрового управління підприємницькою діяльністю та основні засади його дієвості. У межах статті реалізоване визначення сутності цифрових двійників бізнес-процесів у дієвому цифровому управлінні підприємницькою діяльністю. Стаття розглядає віртуальне представлення системи життєдіяльності бізнесу через цифрові двійники бізнес-процесів. Згідно з результатами дослідження, підтверджено важливість орієнтації всіх аспектів цілеспрямованого і постійного впливу на правильність цифрових інфраструктур для ефективного цифрового управління підприємництвом. Дослідження підтверджує, що правильна цифрова інфраструктура управління функціонуванням бізнесу має включати різноманітні технології, інструменти і платформи, які сприяють ефективному управлінню та оптимізації різних аспектів підприємницької діяльності. Дослідження підтверджує, що правильна цифрова інфраструктура організації основного бізнесу підприємця має включати широкий спектр цифрових технологій, інструментів і ресурсів, спрямованих на оптимізацію створення основного потоку доходів підприємця. Доведено, що правильна цифрова інфраструктура обслуговування основного бізнесу підприємця має включати широкий спектр цифрових технологій, спрямованих на забезпечення ресурсами відтворювального процесу бізнес-системи. Доведено, що правильна цифрова інфраструктура відстеження стану бізнесу підприємця має включати широкий спектр цифрових технологій, інструментів, спрямованих на інформування, щодо властивих бізнесу змін. Відповідно до наведених положень перспективи подальших досліджень полягають у розгляді можливостей і викликів, пов'язаних з імплементацією цифрової інфраструктури у функціонуванні основного бізнесу підприємця.

ПОСИЛАННЯ

Bannikov V., Lobunets T., Buriak I., Maslyhan O., Shevchuk L. (2022) On the question of the role of project management in the digital transformation of small and medium-sized businesses: essence and innovative potential. Amazonia Investiga. no. 11(55), pp. 334–343
Kulinich T., Biletska N., Galachenko O. (2023) Zrównoważona przedsiębiorczość: analiza trendów w cyfrowej rachunkowości, zarządzaniu i marketingu w wymiarze regionalnym i globalnym [Sustainable entrepreneurship: an analysis of trends in digital accounting, management and marketing in a regional and global dimension]. Economic space, no. 186, pp. 54–61.
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/186-10
Kraus K. M., Kraus N. M., Osetsʹkyy V. L. (2021) Tsyfrove pidpryyemnytstvo v umovakh dynamichnosti hlobalʹnoho seredovyshcha i pohlyblennya yoho virtualizatsiyi [Digital entrepreneurship in the conditions of the dynamism of the global environment and the deepening of its virtualization]. Pryazovsʹkyy ekonomichnyy visnyk, no. 4(27), pp. 3–10.
PricewaterhouseCoopers database (2023) PwC report “The analysis of the trends in changes in accounting, management, and marketing at both regional and global levels”.
Link: https://www.pwc.com/content/pwc/userReg/login.en_gx.html?redirectUrl=gG0V-55Ilpsw21J2UMYgbIH5ktcJLK2-lwWPau2GN84=&referrer=gG0V-55Ilpsw21J2UMYgbIH5ktcJLK2lwWPau2GN84=&parentPagePath=/content/pwc/gx/en
Shtepa O., Kraus K., Kraus N. (2021) Industriya KH.0 i Industriya 4.0 v umovakh tsyfrovoyi transformatsiyi ta innovatsiynoyi stratehiyi rozvytku natsionalʹnoyi ekonomiky [Industry X.0 and Industry 4.0 in the conditions of digital transformation and innovative strategy for the development of the national economy]. Efektyvna ekonomika, no 5.
DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2021.5.91
Bannikov V., Lobunets T., Buriak I., Maslyhan O., Shevchuk L. On the question of the role of project management in the digital transformation of small and medium-sized businesses: essence and innovative potential. 2022. Amazonia Investiga, no. 11(55), pp. 334–343
Кулініч Т., Білецька Н., Галаченко О. (2023). Стале підприємництво: аналіз тенденцій цифрового обліку, менеджменту та маркетингу в регіональному та глобальному вимірі. Економічний простір, (186), C. 54–61.
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/186-10
Краус К.М., Краус Н.М., Осецький В.Л. Цифрове підприємництво в умовах динамічності глобального середовища і поглиблення його віртуалізації. Приазовський економічний вісник. 2021. Вип. 4(27). C. 3-10.
PricewaterhouseCoopers database (2023) PwC report “The analysis of the trends in changes in accounting, management, and marketing at both regional and global levels”.
Link: https://www.pwc.com/content/pwc/userReg/login.en_gx.html?redirectUrl=gG0V-55Ilpsw21J2UMYgbIH5ktcJLK2-lwWPau2GN84=&referrer=gG0V-55Ilpsw21J2UMYgbIH5ktcJLK2lwWPau2GN84=&parentPagePath=/content/pwc/gx/en
Штепа О., Краус К., Краус Н. Індустрія Х.0 і Індустрія 4.0 в умовах цифрової трансформації та інноваційної стратегії розвитку національної економіки. Ефективна економіка. 2021. № 5.
DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2021.5.91