КРЕАТИВНИЙ КОНТЕНТ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ЯК СТРАТЕГІЯ БРЕНДИНГУ

Решетнікова О.В.
Полтавський державний аграрний університет
http://orcid.org/0000-0001-7666-5728
Дядик Т.В.
Полтавський державний аграрний університет
http://orcid.org/0000-0002-8422-3775
Даниленко В.І.
Полтавський державний аграрний університет
http://orcid.org/0000-0001-8676-0622
DOI: https://doi.org/10.30838/EP.201.138-143

ЗАВАНТАЖИТИ СТАТТЮ

АНОТАЦІЯ

У статті досліджено особливості створення креативного контенту в соціальних мережах, як інструменту стратегічного брендового позиціонування та чинника впливу на цільову аудиторію. Проаналізовано основні формати контенту, що сприяють залученню користувачів і формуванню лояльності до брендів. Виявлено роль візуальної привабливості, емоційної складової та автентичності повідомлень у формуванні зацікавленості підписників. Узагальнено сучасні тренди та підходи до формування креативного контенту в соцмережах, який поєднує інформативність, розважальність і релевантність. Сформовано основні ефективні стратегії впливу на цільову аудиторію у цифровому середовищі, зокрема такі як: таргетинг на основі поведінкових даних, емоційний брендинг, інтеграція UGC, контентна диференціація, аналітика та гнучка адаптація контенту. Акцентовано увагу на необхідності системного підходу до комунікацій у цифровому середовищі.

КЛЮЧОВІ СЛОВА

креативний контент, маркетинг в соціальних мережах, брендинг, бренд-комунікація, цифрове середовище.

ПОСИЛАННЯ

1. Янковець Т.М. (2024). Цифровий маркетинг і контент-стратегія у створенні вражень клієнтів брендів. Бізнес Інформ, № 1. С. 444-454.
DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-1-444-454
2. Головчук Ю.О., Дибчук Л.В., Середницька Л.П. (2022). Контент-маркетинг як стратегія просування на ринок та поширення послуг. Економіка та держава, № 4. С. 69-75.
DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6806.2022.4.69
3. Пономаренко І.В., Ягельська, К.Ю. (2024). Контент-маркетинг у цифровому брендингу. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління, Вип. 15.
DOI: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2024-15-04-01
4. Тріщук Р.Л., Войтюк Т.О. (2022). Візуальний контент у соціальних мережах. Технологія і техніка друкарства, Вип. 3(77). С.73-81.
DOI: https://doi.org/10.20535/2077-7264.3(77).2022.273829
5. Ashley Christy, Tuten Tracy. (2015). Creative Strategies in Social Media Marketing: An Exploratory Study of Branded Social Content and Consumer Engagement. Psychology & Marketing, Vol. 32(1). Pp. 15-27.
DOI: https://doi.org/10.1002/mar.20761
6. Lysyakov M., Kannan P.K., Viswanathan S., Zhang, K. (2025). Retailer Differentiation in Social Media: An Investigation of Firm-Generated Content on Twitter. Journal of Marketing.
DOI: https://doi.org/10.1177/00222429241298654
7. Лядський І.К., Сенько І.М., (2025). Решетнікова О.В. Вплив соціального інтелекту на ефективність рекламних комунікацій у соціальних медіа. Економічний простір, № 197. С. 63-67.
DOI: https://doi.org/10.30838/EP.197.63-67
8. Чирак І., Козюк В., Сискос Е., Дарвіду К. (2024). Комплексний підхід до стратегії соціального медіа-маркетингу (SMM) для ефективної бізнес-діяльності. Socio-Economic Relations in the Digital Society, Вип. 4(54). C. 39-58.
DOI: https://doi.org/10.55643/ser.4.54.2024.584
9. Філіна О.В. (2020). Роль та види контенту при просуванні в соціальних мережах. Економіка. Менеджмент. Бізнес, № 1(31). С. 75-81.
DOI: https://doi.org/10.31673/2415-8089.2020.017581
10. Чеморда П.О., Васюткіна Н.В. (2021). Сучасні підходи до формування стратегії маркетингу соціальних медіа. Бізнес Інформ, № 2. С. 346-351.
Link: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_2_48