Перейти до вмісту (натисніть Enter)
ІНТЕГРАЦІЯ CRM-СИСТЕМ У ЛАНЦЮГИ ПОСТАЧАННЯ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ АВТОСЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
Глинський Н.Ю.
Гірна О.Б.
ЗАВАНТАЖИТИ СТАТТЮ
АНОТАЦІЯ
Стаття присвячена інтеграції CRM-систем у ланцюги постачання автосервісних підприємств з метою під-вищення ефективності обслуговування клієнтів. Розглянуто роль CRM як інструменту комплексної автомати-зації бізнес-процесів. У дослідженні систематизовано функціональні можливості CRM для різних профілів станцій технічного обслуговування. Показано, що інтеграція CRM з логістичними модулями підприємства за-безпечує синхронізацію попиту з наявністю комплектуючих, оптимізацію матеріально-технічного забезпечення, скорочення циклу обслуговування. Практичну частину роботи присвячено порівняльній оцінці двох програмних продуктів ZohoCRM та KeyCRM за багатокритеріальним методом із використанням багатовимірної серед-ньої. За інтегральним показником найвищі результати продемонструвала ZohoCRM, що пояснюється ширшими інтеграційними можливостями, розвиненою аналітикою, гнучкістю налаштувань і високим рівнем безпеки да-них.
КЛЮЧОВІ СЛОВА
CRM система, автосервіс, ланцюг постачання, цифровізація, ефективність, багатовимірна середня
ПОСИЛАННЯ
1. Мозгова Г.В., Морозов А.О., Фомін О.Д.(2017). Використання CRM-систем на українському ринку: особливості та перспективи. Проблеми системного підходу в економіці, № 2. С. 89-94.
2. Мостова А.Д., Познякова Т.А. (2021). Удосконалення управління розподілом та збутом продукції тор-говельного підприємства з використанням цифрових технологій. Академічний огляд, № 2(55). С. 59-68.
3. Шарапа О.М. (2009). Управління відносинами з клієнтами через впровадження CRM-систем як скла-дова ефективного ведення бізнесу. Актуальні проблеми економіки, № 7(97). С. 175–183.
4. Янчук Т.В., Боєнко О.Ю. (2023). Впровадження CRM-систем як засіб підвищення ефективності марке-тингової діяльності. Економіка та суспільство, № 48.
5. Динаміка переходу українського бізнесу на українські та міжнародні CRM-системи.
6. Розробка CRM для автосервісу.
7. Розробка CRM-систем і програм для автосервісів та СТО.
8. Компанія ІtUa.
9. Десятка найкращих CRM-систем в Україні.
10. ZOHO CRM: Набір інструментів для автоматизації, управління та масштабування бізнесу.
11. KeyCRM: CRM система, яка дозволяє керувати всіма онлайн продажами в режимі «єдиного вікна».
12. Гірна О.Б., Іваницький Р.Я., Маляр Р.B. (2025). Особливості імплементації CRM-систем у процеси об-слуговування клієнтів на ринку автомобілів. Економічний простір, № 200. С.136-143.
13. Статистика: структурно-логiчнi схеми та задачi: навч.посiбник. ред. А.М. Єріна. К. : КНЕУ, 2007. 304 с.
14. Матковський С.О., Гринькевич О.С., Сорочак О.З., Гальків Л.І. (2013). Статистика підприємств: навч. посібник. К. Алерта, 560 с.
15. Кобилюх О.Я., Гірна О.Б. (2022). Сучасні підходи до логістичного обслуговування клієнтів на основі використання CRM‐системи. Академічні візії, Вип. 10-11. С. 3-12.