ГАЛУЗЕВИЙ АНАЛІЗ БРЕНДУ РОБОТОДАВЦЯ ТА СИСТЕМИ КОМПЕНСАЦІЙ: ФАКТОРИ ВПЛИВУ ТА ІНСТРУМЕНТИ
Національний університет «Львівська політехніка»
АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто актуальність формування сильного бренду роботодавця у контексті залучення та утримання кваліфікованих працівників, а також його взаємозв’язок із системами компенсацій. Оцінено вплив різних аспектів компенсаційної політики (фінансових і нематеріальних стимулів) на рівень мотивації, ефективність працівників та лояльність до компанії. Особливу увагу приділено аналізу галузевих відмінностей у побудові компенсаційних пакетів, досліджено рейтинги провідних роботодавців України, серед яких виділено компанії секторів ІТ, FMCG, торгівлі, фінансів і фармацевтики. Обґрунтовано вплив компенсаційної політики на бренд роботодавця, з урахуванням потреб сучасних працівників у балансі між роботою та особистим життям, професійному розвитку та матеріальній винагороді. Результати дослідження можуть бути використані для вдосконалення систем мотивації персоналу підприємств різних галузей та побудови бренду роботодавця.
КЛЮЧОВІ СЛОВА
бренд роботодавця, компенсаційна політика, мотивація працівників, системи компенсацій, галузевий аналіз
ПОСИЛАННЯ