ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

Філіна С.В.
Полтавський університет економіки і торгівлі
Дрига О.В.
Полтавський університет економіки і торгівлі
https://orcid.org/0000-0001-6065-184X
Кужель О.В.
Полтавський університет економіки і торгівлі
DOI: https://doi.org/10.30838/EP.192.120-124

ЗАВАНТАЖИТИ СТАТТЮ

АНОТАЦІЯ

У статті досліджено теоретико-методологічні засади процесу формування стратегії розвитку підприєм-ства. Основною метою стратегії розвитку є досягнення довгострокової конкурентної переваги, яка гарантує виживання та стійке функціонування підприємства в майбутньому. Враховуючи думки різних авторів, дійшли висновку, що стратегія розвитку – це цілісний комплекс взаємопов’язаних стратегічних рішень, які визначають пріоритетні напрямки діяльності підприємства для досягнення її місії, цілей і завдань. Узагальнено різні підхо-ди до змісту процесу формування стратегії та визначено, що єдиного способу формулювання стратегії розви-тку не існує. Аналіз низки публікацій свідчить, що науково-методичні підходи до формування стратегій розви-тку та структуризації процесів їх розробки потребують оновлення та подальшого розвитку як у науковому, так і в організаційно-практичному аспектах.

КЛЮЧОВІ СЛОВА

стратегія; розвиток; стратегія розвитку; підприємство; ефективність

ПОСИЛАННЯ

1. Василенко В. О., Ткаченко Т. I. (2004) Стратегічне управління підприємством. Київ : ЦНЛ
2. Грубель М., Прохоровська С. (2019) Професійне навчання персоналу як чинник конкурентоспромож-ності підприємства. Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, (м. Тернопіль, 8 листопада 2019 року) (с. 189-192). Тернопіль: ТНТУ
3. Довгань Л. Є., Каракай Ю. В., Артеменко Л. П. (2011) Стратегічне управління. Київ: Центр учбової лі-тератури
4. Драбовський А. Г., Петренко М. І., Петренко В. М. (2018) Економіка підприємства. Вінниця : «Меркьюрі-Поділля»
5. Кравченко О. В. (н.д.) Поняття стратегії розвитку підприємства
Link: http://www.uabs.edu.ua/images/stories/docs/K_BOA/ kravchenko_023.pdf
6. Наливайко А. (2001) Теорія стратегій підприємства. Сучасний стан та перспективи розвитку. Київ : КНЕУ
7. Оберемчук В. Ф. (2016). Стратегія підприємства. Київ : МАУП
8. Піжук О. І. (2018) Стратегія підприємства. Ірпінь : Університет ДФС України
9. Саєнко М. Г. (2017) Стратегія підприємства. Тернопіль : «Економічна думка»
10. Смоленюк П. С., Бриндзя З. Ф., Маланчук Л. М. (2018) Стратегія підприємства в умовах ринкових від-носин. Хмельницький : «Наукова думка»
11. Стратегія розвитку підприємства
Link: https://sites.google.com/site/kostia03061992/strategia-rozvitku-pidpriemstva-1
12. Тертичка В. В. (2017) Стратегічне управління. Київ : К.І.С.
13. Тридід О. М., Таньков К. М. (2005) Логістичний менеджмент. Харків : ВД «ІНЖЕК»
14. Шелегеда Б. Г., Касьянова Н. В., Берсуцький А. Я. та ін. (2006). Стратегічне управління потенціалом підприємства: Донецьк : ДонУЕП
15. Шершньова З. Є., Оборська С. В., Ратушний Ю. М. (2001) Стратегічне управління. Київ : КНЕУ