АНАЛІЗ ІНТЕГРАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ У МОТИВАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
Черкаський національний університет імені Б. Хмельницького
Черкаський національний університет імені Б. Хмельницького
Черкаський національний університет імені Б. Хмельницького
КЛЮЧОВІ СЛОВА
Мотивація, підприємство, праця, працівники, керівництво, інновації, управління, інноваційні інструменти, гей-міфікація, цифрові інструменти
АНОТАЦІЯ
У статті досліджено вплив сучасних технологічних інновацій на мотиваційні стратегії підприємств, акце-нтуючи увагу на інтеграції цифрових інструментів, аналітичних систем та мобільних додатків у процеси мо-тивації працівників. Актуальність теми обумовлена швидким розвитком технологій, які змінюють управлінські практики і потреби працівників, а також підвищують конкурентоспроможність підприємств. У статті розг-лянуто, як технологічні інновації, зокрема цифрові платформи для зворотного зв'язку, аналітичні системи, мо-більні додатки та гейміфікація, впливають на мотиваційні стратегії, дозволяючи створити більш персоналі-зоване і ефективне управління мотивацією. Вивчено, як ці інструменти сприяють підвищенню продуктивності працівників, зменшенню плинності кадрів і покращенню організаційної культури. Оцінено існуючі підходи і ре-зультати впровадження нових технологій, вказано на потребу подальших досліджень у цій сфері для розвитку адаптивних і динамічних мотиваційних систем. Стаття пропонує рекомендації для оптимізації процесів мо-тивації працівників, що базуються на використанні сучасних цифрових інструментів і підходів. Результати дослідження можуть бути корисними для практиків і науковців, що займаються управлінням людськими ресур-сами і технологічними інноваціями в бізнесі.
ПОСИЛАННЯ