ПРІОРИТЕТИ МАРКЕТИНГУ КОМПАНІЙ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ПРОУКЦІЇ
Державний торговельно- економічний університет
АНОТАЦІЯ
В статті представлено сучасні тенденції розвитку міжнародного ринку фармацевтичної продукції та роз-крито їх відображення в реалізації маркетингових підходів провідних компаній-лідерів. Метою даної статті є розкриття пріоритетів маркетингу міжнародних фармацевтичних компаній в умовах глобальних викликів.
Результати дослідження засвідчили, що сучасний концепт фармацевтичного маркетингу виходить далеко за межі усталеного вузького тлумачення як комплексу інструментів щодо виробництва, збуту та просування фармацевтичного продукту і характеризується високим рівнем адаптаційності щодо викликів глобального маркетингового середовища ХХІ століття. Виявлено фокусування маркетингу провідних компаній на таких пріоритетах як: масштабування бюджетів маркетингу, забезпечення синергії між маркетингом та фінансови-ми індикаторами діяльності, оптимізація взаємодії з ключовими лідерами думок, активізація багатоканально-го маркетингу тощо. Перспективи подальших досліджень розглядаються в напрямку оцінки механізмів та ефектів впровадження маркетингових інновацій у сфері міжнародної фармацевтики.
КЛЮЧОВІ СЛОВА
Інноваційний маркетинг, міжнародний маркетинг, міжнародний фармацевтичний ринок, глобальні стратегії.
ПОСИЛАННЯ