СУЧАСНИЙ СТАН ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В ОРГАНАХ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ

Вербоватий А.В.
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
DOI: https://doi.org/10.30838/EP.193.3-7

ЗАВАНТАЖИТИ СТАТТЮ

АНОТАЦІЯ

У статті описано сучасний стан цифрового маркетингу в органах публічного управління через призму укра-їнського додатку «Дія». Проаналізовано, як впровадження цифрових технологій сприяє підвищенню якості державних послуг та покращенню комунікації з громадянами. Вказано, що додаток «Дія» є яскравим прикла-дом стратегічного використання цифрових платформ для забезпечення швидкого доступу до послуг, спрощен-ня адміністративних процесів та підвищення прозорості. Стаття визначає основні елементи цифрового мар-кетингу, які використовуються в публічному управлінні. Метою статті є дослідження сучасного стану цифро-вого маркетингу в органах публічного управління. Наведено основні досягнення додатку «Дія». Надано рекомен-дації щодо покращення доступності цифрових сервісів, що дозволить забезпечити однаковий доступ до пос-луг для всіх громадян та покращити користування.

КЛЮЧОВІ СЛОВА

Цифровий маркетинг, публічне управління, цифрові технології, електронні послуги, громад-ськість.

ПОСИЛАННЯ

1. Державні послуги онлайн. Diia
Link: https://diia.gov.ua
2. Кількість користувачів Інтернету та соціальних мереж у всьому світі станом на липень 2024 року. Statista
Link: http://surl.li/yspdue
3. Лепьошкіна Т. Я. Маркетинг як важлива складова політики органів місцевого самоврядування у сфері місцевого розвитку. Електронний журнал «Державне управління: удосконалення та розвиток». 2012. № 8
Link: http://surl.li/mlwtwi
4. Придатько Е. Маркетинг територій в системі управління соціально-економічним розвитком громади. Наукові праці ДонНТУ. Серія: економічна. 2020. Т. 22, № 1. С. 81–89
Link: http://surl.li/dvxrsm
5. Ромат Є. В. Маркетинг у публічному управлінні : монографія / Є. В. Ромат, Ю. В. Гаврилечко. Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2018. 288 с.
6. Усе про цифровий маркетинг. Канали, інструменти, формати. Speka.media
Link: http://surl.li/zdbroe
7. Yankovets T. М., Vyshnevska M. О. Digital mar-keting: background, essence, management. EconomicDevelopment: Global Trends and National Peculiarities. Collective monograph. Poland: «Publishing House «BaltijaPublishing», 2020. Р. 579–593