СУЧАСНИЙ СТАН ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В ОРГАНАХ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
АНОТАЦІЯ
У статті описано сучасний стан цифрового маркетингу в органах публічного управління через призму укра-їнського додатку «Дія». Проаналізовано, як впровадження цифрових технологій сприяє підвищенню якості державних послуг та покращенню комунікації з громадянами. Вказано, що додаток «Дія» є яскравим прикла-дом стратегічного використання цифрових платформ для забезпечення швидкого доступу до послуг, спрощен-ня адміністративних процесів та підвищення прозорості. Стаття визначає основні елементи цифрового мар-кетингу, які використовуються в публічному управлінні. Метою статті є дослідження сучасного стану цифро-вого маркетингу в органах публічного управління. Наведено основні досягнення додатку «Дія». Надано рекомен-дації щодо покращення доступності цифрових сервісів, що дозволить забезпечити однаковий доступ до пос-луг для всіх громадян та покращити користування.
КЛЮЧОВІ СЛОВА
Цифровий маркетинг, публічне управління, цифрові технології, електронні послуги, громад-ськість.
ПОСИЛАННЯ