КЛЮЧОВІ ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ (КРІ) – ВИМІР УСПІХУ ПІДПРИЄМНИЦКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
АНОТАЦІЯ
Стаття присвячена дослідженню теоретичних і методологічних аспектів впровадження ключових показ-ників ефективності (KPI) як інструменту управління бізнесом. Визначені основні функції КРІ, охарактеризовані основні категорії до яких відносяться ключові показники ефективності. Наведено класифікацію КРІ, що найча-стіше використовуються у практиці ведення бізнесу. Визначені та узагальнені основні особливості методики впровадження КРІ. Запропоновано алгоритм впровадження КРІ у діяльність компанії та виокремлені проблеми підчас впровадження та управління. Особлива увага приділена етапам впровадження KPI та викликам, що ви-никають у процесі інтеграції цієї системи в управлінські практики підприємств, акцентовано увагу на необ-хідності адаптації KPI до конкретних умов і стратегічних орієнтирів підприємств для досягнення їх довго-строкових цілей.
КЛЮЧОВІ СЛОВА
ефективність, ключові показники ефективності (KPI), бізнес-процеси, стратегічні цілі
ПОСИЛАННЯ