КЛЮЧОВІ ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ (КРІ) – ВИМІР УСПІХУ ПІДПРИЄМНИЦКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
АНОТАЦІЯ
Стаття присвячена дослідженню теоретичних і методологічних аспектів впровадження ключових показників ефективності (KPI) як інструменту управління бізнесом. Визначені основні функції КРІ, охарактеризовані основні категорії до яких відносяться ключові показники ефективності. Наведено класифікацію КРІ, що найчастіше використовуються у практиці ведення бізнесу. Визначені та узагальнені основні особливості методики впровадження КРІ. Запропоновано алгоритм впровадження КРІ у діяльність компанії та виокремлені проблеми підчас впровадження та управління. Особлива увага приділена етапам впровадження KPI та викликам, що виникають у процесі інтеграції цієї системи в управлінські практики підприємств, акцентовано увагу на необхідності адаптації KPI до конкретних умов і стратегічних орієнтирів підприємств для досягнення їх довгострокових цілей.
КЛЮЧОВІ СЛОВА
ефективність, ключові показники ефективності (KPI), бізнес-процеси, стратегічні цілі
ПОСИЛАННЯ