ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ

Кібальник Л.О.
Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького
https://orcid.org/0000-0001-7659-5627
Пилипенко В.О.
Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького
https://orcid.org/0009-0009-6091-2734
DOI: https://doi.org/10.30838/EP.195.208-212

ЗАВАНТАЖИТИ СТАТТЮ

АНОТАЦІЯ

У статті досліджується процес формування та функціонування системи цифрового маркетингу, який охоплює комплекс стратегічних, технічних і аналітичних дій, спрямованих на досягнення маркетингових цілей за допомогою цифрових технологій. Розглядається система цифрового маркетингу та схема її функціонування, надана характеристика елементів системи цифрового маркетингу. Функціонування системи забезпечується постійним моніторингом, адаптацією до змін та інтеграцією нових технологій. Головною метою є підвищення лояльності споживачів і стимулювання сталого розвитку організації. У статті також розглядається взаємодія між елементами системи, підкреслюючи їх взаємозв’язок і колективний внесок у досягнення стратегічних маркетингових цілей. Крім того, дослідження підкреслює важливість використання споживчих даних та зворотного зв’язку для тонкої настройки маркетингових стратегій, сприяння персоналізованому спілкуванню та побудови довгострокових відносин з клієнтами.

КЛЮЧОВІ СЛОВА

маркетинг, реклама, підприємство, цифровий маркетинг, банківський маркетинг, процес формування цифрового маркетингу, процес функціонування цифрового маркетингу

ПОСИЛАННЯ

1. Коваленко В.В. (2020). Маркетингові банківські комунікації в умовах цифровізації економіки України. Modern Economics, № 21. С. 115-121
Link: https://modecon.mnau.edu.ua/ua/marketing-banking-communications-in-the/
2. Діденко Є. (2023). Парадигма цифрового маркетингу. Вісник Хмельницького національного університету, № 6. С. 247-250
DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-324-6-41
3. Робул Ю.В. (2020). Концептуалізація цифрового маркетингу як маркетингової системи. Вісник ОНУ ім.. І.І. Мечникова, № 25. С. 85-90
DOI: https://doi.org/10.32782/2520-2200/2020-1-8
4. Ажажа М.А., Венгер О.М., Фурсін О.О. (2023). Концепція цифрового маркетингу 4.0: еволюція, характеристика, типологія. Humanities Studies, Вип. 14(91). С. 135-147
DOI: https://doi.org/10.32782/hst-2023-14-91-16
5. Романенко О.О. (2016). Використання системи цифрового маркетингу для ефективного впровадження маркетингових стратегій підприємствами. Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. Економічні науки, № 21(2). С. 98-103
6. Кібальник Л.О., Кравченко О.О., Пилипенко В.О. (2024). Канали та інструменти цифрового маркетингу. International scientific and practical conference «Modern research in science and education», С. 382-388
Link: https://molodyivchenyi.ua/index.php/journal/article/view/6209/6075
7. Кібальник Л.О., Кравченко О.О., Пилипенко В.О. (2024). Особливості системи банківського маркетингу та управління нею в умовах цифровізації. Молодий вчений, № 5(129). С. 1-5
DOI: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2024-5-129-18
8. Жегус О., Пахуча Е., Петріянчук К., Шиян Д. (2024). Особливості формування маркетингової стійкості підприємства в умовах сучасних викликів. Вісник Хмельницького національного університету, № 328(2). С. 121-125
DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-328-18