РОЗВИТОК ЕКОЛОГООРІЄНТОВАНОГО ВИРОБНИЦТВА ПІДПРИЄМСТВ АГРАРНОГО СЕКТОРУ

Нестерчук Ю.О.
Уманський національний університет садівництва
https://orcid.org/0000-0001-7085-2979
Голубенко В.І.
Уманський національний університет садівництва
https//orcid.org/0009-0003-9204-2098
DOI: https://doi.org/10.30838/EP.195.177-181

ЗАВАНТАЖИТИ СТАТТЮ

АНОТАЦІЯ

У статті досліджено екологізацію аграрного виробництва та виокремлено заходи, що сприяють переходу до використання методів органічного виробництва. Висвітлено переваги органічного виробництва, які формуються за окремими напрямами та споживання органічних продуктів. Розкрито основні показники динаміки органічного руху та структуру внутрішнього ринку органічної продукції в Україні. Виявлено фактори стримування розвитку органічного виробництва. Описано важливість впровадження екологічних програм підприємствами аграрного сектору, які безпосередньо займаються органічним землеробством. Описано іноземну співпрацю в галузі органічного сільського господарства за рахунок надання фінансової допомоги органічним товаровиробникам. Запропоновано впровадження комплексного механізму державної підтримки виробників органічної продукції.

КЛЮЧОВІ СЛОВА

аграрне виробництво, екологізація, органічна продукція, екологічні програми, державна підтримка, аграрний сектор

ПОСИЛАННЯ

1. Makedon V.V. (2023). Development of the Strategic Management System of International Companies on the Basis of Crossfunctional Approach. European Journal of Management Issues, No. 31(3). Pp. 177-187
DOI: https://doi.org/10.15421/192315
2. Резніченко В.П., Коломієць Л.В., Стефанюк С.В. (2024). Органічне сільське господарство: виклики та перспективи розвитку. Аграрні інновації, № 23. С. 134-139
DOI: https://doi.org/10.32848/agrar.innov.2024.23.20
3. Пришляк Н.В. (2018). Сучасний стан і перспективи розвитку ринку органічної продукції в Україні. Економіка. Фінанси. Менеджмент: актуальні питання науки і практики, № 5. С. 25-36
4. Інфографіка. Organikinfo.
Link: https://organicinfo.ua/infographics/
5. Бутко Н.В. (2023). Особливості формування маркетингу екоорієнтованого підприємства. Соціальна економіка, Вип. 66. С. 32-40
DOI: https://doi.org/10.26565/2524-2547-2023-66-04
6. ТОП-25 кращих екопрограм компаній. (2021). Ds dsnews.ua.
Link: https://www.dsnews.ua/ukr/reitingi/top-25-luchshih-ekoprogramm-kompaniy-22022021-416268
7. Прокопенко К., Удова Л. (2022). Сучасний стан та перспективи розвитку органічного виробництва в Україні: із думкою про майбутнє. Економіка і прогнозування, № 1. С. 160-176
DOI: https://doi.org/10.15407/eip2022.01.160
8. Черкащенко А. (2023). Сучасний стан та перспективи розвитку «зеленої» економіки аграрного сектору України. Věda a perspektivy, № 4(23). С. 52-61
DOI: https://doi.org/10.52058/2695-1592-2023-4(23)-52-61
9. Підтримка українських органічних виробників. Федерація органічного руху України.
Link: https://organic.com.ua/pidtrymka-ukrayinskyh-organichnyh-vyrobnykiv/
10. Косович Б. (2021). Екологізація як напрям інноваційного розвитку підприємництва. Підприємництво та інновації, Вип. 17. С. 60-65
DOI: https://doi.org/10.37320/2415-3583/17.12