Перейти до вмісту (натисніть Enter)
TАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ: ДОСВІД ЄС ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
ЗАВАНТАЖИТИ СТАТТЮ
АНОТАЦІЯ
У статті досліджено сутність і визначення навичок тайм-менеджменту, а також їх роль і значення в управління персоналом. Зосереджено увагу на необхідності задекларувати у кадровій політиці вимоги до використання інструментів тайм-менеджменту. Виділено найповніше визначенні корпоративного тайм-менеджменту відповідно до функцій управління. Узагальнено найпоширеніші проблеми управління часом для HR-менеджерів. Узагальнено стратегії менеджера з персоналу для вдосконалення навичок управління часом в колективі: встановлення пріоритетів, використання технологій, ефективне делегування, встановлення реалістичних термінів, проведення аудиту часу і зменшення відволікань, підтримка балансу роботи та особистого життя, спрощення спілкування, виховання культури продуктивності, постійне вдосконалення. Наголошено на необхідності проведення службою з управління персоналом тренінгів щодо розвитку навичок тайм-менеджменту, що допоможе з’ясувати причини непродуктивного часу на роботі. Незалежно від професії ефективне управління часом є невід’ємною складовою успіху.
КЛЮЧОВІ СЛОВА
Тime-менеджмент, HR-менеджмент, управління персоналом, пріоритезація, планування, прокрастинація, work-life balance
ПОСИЛАННЯ
1. Іваницька С.Б., Галайда Т.О. (2018). Впровадження європейських методик тайм-менеджменту в Україні. Глобальні та національні проблеми економіки, Вип. 21. С. 288-292
2. Водянка Л.Д., Тодорюк С.І., Карп А.Г. (2020). Тайм-менеджмент як техніка планування робочого часу персоналу. Економiка та держава, № 7.
3. Ратушняк О.Г., Бадя Я.В., Гірник М.І. (2022). Тайм-менеджмент як основна складова ефективної дія-льності підприємства в сучасних умовах господарювання.
4. Євтушенко Г.І., Цикалюк Є.О. (2019). Тайм-менеджмент як механізм ефективної організації управління робочим часом персоналу.
5. Шпак К.І., Зачосова Н.В., Назаренко С.А. (2022). Формалізація засад тайм-менеджменту і самоменеджменту персоналу у кадровій політиці для підвищення рівня кадрової безпеки.
6. Хитра О.В. (2019). Ефективний тайм-менеджмент як невід’ємний складник системи управління персоналом підприємства.
7. Time Management for HR Professionals: How to Get More Done with Less Stress. (2024). Тайм-менеджмент для спеціалістів з управління персоналом: як зробити більше з меншим стресом.
8. The Importance of Time Management for HR Leaders: Balancing Responsibilities. (2024). Важливість тайм-менеджменту для керівників HR: балансування обов’язків.
9. Fisic І. (2020). Employee Time Management Guide to Follow. Посібник з управління часом співробітників.
10. Важливість тайм-менеджменту для керівників HR: балансування обов’язків (2024).
11. Symonds С. (2024). How to build time management skills in the workplace.
12. Automatic Factorial reports (2024).
13. Time Management Skills for a Human Resource Manager. (2020). Навички управління часом для менеджера з персоналу.
14. Sarkar М. (2024). 8 Proven Time Management Strategies for HR Professionals. 8 перевірених стратегій управління часом для професіоналів з управління персоналом.
15. Anup (2023). 8 Essential Tips on the Importance of Time Management. Важливість тайм-менеджменту на робочому місці.
16. Основні навички тайм-менеджменту, які необхідні кожному (2024).