НЕЙРОМАРКЕТИНГ: СУТНІСТЬ, ПРИНЦИПИ, МЕТОДИ, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Державний університет інтелектуальних технологій та зв’язку, м. Одеса
АНОТАЦІЯ
В статті розглянуто нейромаркетинг як відносне нове інноваційне направлення в сучасному маркетингу. Вивчено головні принципи наукових досліджень в нейромаркетингу, які допомагають більш глибоко розуміти, як споживачі обирають те чи інше рішення стосовно своєї покупки, сприяють покращенню бізнесу компанії та підвищенню результативності маркетингових стратегій, розширюють сфери застосування нейромаркетингу у споживацької поведінки. Представлено зміст інструментальних методів оцінки нейромаркетингу, таки як магнітно-резонансна томографія, функціональна магнітно-резонансна томографія, електроенцефалографія, детектор брехні, face-reading, eye-tracker, які дозволяють вимірювати нейрологічні реакції, що є корисним для оптимізації стратегій маркетингу. Розкрито шляхи вирішення проблем та недоліків нейромаркетингу, які виникли на даний час. Запропоновано кроки щодо подальшого результативного розвитку нейромаркетингу.
КЛЮЧОВІ СЛОВА
нейромаркетинг, нейромаркетингові комунікації, поведінка споживачів, принципи нейромаркетингових дослі-джень, інструменти нейромаркетингових досліджень
ПОСИЛАННЯ