Перейти до вмісту (натисніть Enter)
РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ У ПОШИРЕННІ ФІНАНСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ФОНДОВИЙ РИНОК: НА ПРИКЛАДІ АКЦІЙ АМЕРИКАНСЬКОЇ АВТОМОБІЛЬНОЇ КОМПАНІЇ TESLA
Слюсарчук Л.І.
Діденко І.О.
ЗАВАНТАЖИТИ СТАТТЮ
АНОТАЦІЯ
В статті розглянуто ретроспективний аналіз розвитку соціальних мереж як джерела фінансової інформації, визначено ключові етапи їх еволюції та вплив на фінансові ринки. Розглянуто механізми поширення фінансових новин через платформи соціальних медіа, такі як X (Twitter), Reddit і інші, та їхній вплив на прийняття економічних рішень. Проаналізовано вплив Ілона Маска на поведінку інвесторів щодо акцій Tesla. Досліджено динаміку змін у прийнятті рішень інвесторами під впливом публікацій у соцмережах, а також оцінено ефективність соціальних мереж як інструменту для прогнозування ринкових трендів. Обґрунтовано необхідність вивчення поведінкових аспектів інвесторів у контексті інформаційного впливу соціальних мереж та запропоновано шляхи для мінімізації ризиків, пов'язаних із поширенням публічної думки.
КЛЮЧОВІ СЛОВА
соціальні мережі, інвестори, фінансовий ринок, фінансова інформація, Ілон Маск, Tesla.
ПОСИЛАННЯ
1. Dam, J.G. (2023). CEO’s Tweets and Firm Stock Returns: A Case Study of Elon Musk and Tesla.
2. Kim D.P.K., Lee J., Lee J., & Suh J. (2021). Elon Musk’s Twitter and Its Correlation with Tesla’s Stock Market. International Journal of Data Science and Analysis, Vol. 7. Iss. 1. Pp. 13-19
3. Kim K., Lee S.-Y. T. & Kauffman R. J. (2023). Social informedness and investor sentiment in the GameStop short squeeze. Electron Markets 33. 23.
4. Digital 2024 Global Overview Report. (2024). DataReportal.
5. Metta, S., Madhavan, N., & Krishnamoorthy Narayanan, K. (2022). Power of 280: Measuring the Impact of Elon Musk’s Tweets on the Stock Market. Ushus Journal of Business Management, No. 21(1). Pp. 17 - 43
6. Lerner, J. S., & Keltner, D. (2001). Fear, Anger, and Risk. Journal of Personality and Social Psychology, No. 81(1). Pp. 146–159
7. Sweller, J. (1988). Cognitive Load During Problem Solving: Effects on Learning. Cognitive Science - Wiley Online Library.
8. Nickerson, R. (1998). Confirmation Bias: A Ubiquitous Phenomenon in Many Guises. Review of General Psychology, Vol. 2. No. 2. Pp. 175-220
9. Nisbett, R.E., & Wilson, T.D. (1977). The halo effect: Evidence for unconscious alteration of judgments. Journal of Personality and Social Psychology, No. 35(4). Pp. 250–256
10. Слюсарчук Л., Діденко І. Роль соціальних мереж у поширенні економічної інформації та вплив на фінансові ринки // Матеріали XLІV International scientific and practical conference «The Impact of Scientific Research on the Development of the Modern World», (23.10.2024). - Dubrovnik, Croatia. С. 55-58