Перейти до вмісту (натисніть Enter)
ФОРМУВАННЯ РЕПУТАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА В ВУЗЬКИХ ГАЛУЗЯХ
Козар Т.В.
Глинський Н.Ю.
ЗАВАНТАЖИТИ СТАТТЮ
АНОТАЦІЯ
У статті досліджується процес формування репутації підприємств у вузькоспеціалізованих галузях, зокрема у військовій сфері. Репутація є стратегічним активом, який безпосередньо впливає на конкурентоспроможність, залучення партнерів та стійкість бізнесу. Визначено ключові фактори, що впливають на репутацію: якість продукції та послуг, виконання контрактів, інноваційність, дотримання етичних норм та активне використання маркетингових інструментів. Розглянуто роль цифрових технологій, соціальних медіа, участі у міжнародних виставках та заходах у зміцненні довіри до компанії.
Особлива увага приділяється викликам, які виникають у вузькоспеціалізованих галузях, таких як необхідність дотримання суворих регуляторних вимог, важливість підтримки довгострокових відносин із партнерами та критичне значення іміджу для залучення нових клієнтів. У статті запропоновано комплекс заходів для ефективного управління репутацією, які допомагають підприємствам адаптуватися до сучасних умов ринку та використовувати конкурентні переваги.
КЛЮЧОВІ СЛОВА
репутація підприємства, вузькоспеціалізовані галузі, військова галузь, конкурентоспроможність, управління репутацією, ділові зв’язки.
ПОСИЛАННЯ
1. Doorley, J., & Garcia, H.F. (2006). Reputation management: The key to successful public relations and corporate communications (2nd ed.). Routledge.
2. Fill, C., & Turnbull, S. (2019). Marketing Communications. Pearson.
3. Fombrun, C., & Van Riel, C. (1997). The reputation landscape. Corporate Reputation Review, No. 1(1-2). Pp. 5-13
4. Brown, T., & Evans, D. (2021). Marketing strategies in the defense industry. Global Defense Review, No. 7(3). Pp. 73-80
5. Hansen, S. (2020). Does the COVID-19 Outbreak Constitute a Force Majeure event? A Pandemic Impact on Construction Contracts. Journal of Civil Engineering Forum, No. 6. Pp. 201-214
6. Leslie Gaines-Ross, (2008). Corporate Repotation. 12 Steps to Safeguarding and Recovering Reputation.
7. Kotler, P., & Keller, K.L. (2016). Marketing management (15th ed.). Pearson.
8. Smaiziene, I., & Jucevicius, R. (2009). Corporate reputation: Multidisciplinary richness and search for a relevant definition. Inzinerine Ekonomika, No. 2. Pp. 91-100