Перейти до вмісту (натисніть Enter)
РОЛЬ PUBLIC RELATIONS У ФОРМУВАННІ ДОВІРИ ДО БРЕНДУ
ЗАВАНТАЖИТИ СТАТТЮ
АНОТАЦІЯ
У статті досліджується роль Public Relations (PR) у формуванні довіри до бренду в умовах сучасних викликів. Аналізуються механізми впливу PR на імідж компанії, впізнаваність бренду та лояльність споживачів. Особливу увагу приділено адаптації PR-стратегій українського бізнесу в умовах війни. Розглядаються ключові PR-інструменти: залучення лідерів думок, кризові комунікації, соціальна відповідальність, медіа-активність. Аналізуються українські кейси підтримки соціальних ініціатив і волонтерства в контексті формування довіри до бренду. Окремо підкреслюється важливість ефективної комунікації для створення стабільного іміджу бренду в кризовий період. Успішна реалізація PR-стратегій дозволяє компаніям зміцнювати зв'язки з аудиторією та підвищувати лояльність, що є критично важливим для досягнення довгострокового успіху.
КЛЮЧОВІ СЛОВА
Public Relations, довіра до бренду, PR-стратегії, соціальна відповідальність, кризові комунікації, український бізнес, взаємодія зі споживачами.
ПОСИЛАННЯ
1. Смирнова Т. (2021). Теоретичні засади pr-технологій в кризові періоди економічної діяльності медичних підприємств. Ринкова інфраструктура, № 54.
2. Тарасова К., Сало Я., Новак Г. (2023). PR-інструменти в системі управління брендом. Економіка та суспільство, № 53.
3. Teletov, A., & Grigorenko, V. (2018). The influence of marketing tools on establishing factors of consumer trust in enterprises. Economic Bulletin of the National Technical University of Ukraine «Kyiv Polytechnic Institute», No. 15.
4. Стамат В.М., Рагуліна А.О. (2023). Роль Public Relations у формуванні та збереженні корпоративної репутації. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін : матеріали VI Всеукр. наук.-практ. конференції (Полтава, 26 жовтня 2023 р.). Полтава: ПДАУ, С. 538-540.
5. Білоус В.С. (2005). Звязки з громадськістю (паблік рилейшнз) в економічній діяльності : навч. посібник. Київ : КНЕУ, 275 с.
6. Стамат В., Єфімова А. (2024). Брендинг в аграрному маркетингу. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали VIІ Всеукр. наук.-практ. конференції (Полтава, 28-29 березня 2024 р.). Полтава : ПДАУ, С. 1175-1177.
7. Aaker, D.A. (2010). Building Strong Brands. Simon & Schuster Ltd, 292 p.
8. Kapferer, J.-N. (2008). The New Strategic Brand Management: Creating and Sustaining Brand Equity Long Term. Kogan Page Publishers, 560 p.
9. Пустотін В. (2018). Ідентичність бренду:що це та як її створити? Маркетинг і реклама, № 1. С. 40-46.
10. Стамат В.М., Сидорук Д.В. (2024). Розвиток бренд-менеджменту в Україні: виклики сьогодення. Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів XXIІ міжнар. наук.-практ. конференції (Одеса, 25-26 квітня 2024 р.). Одеса : ОНЕУ, С. 305-306.
11. Стамат В.М., Балицька Д.О. (2024). Формування комунікаційної стратегії бренду у кризових умовах. Актуальні проблеми фінансів, економіки, обліку і менеджменту: теорія і практика: зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конференції (Кропивницький, 27 січня 2024 р.). Кропивницький : Центр фінансово-економічних наукових досліджень, С. 43-45.
12. В Україні зросла лояльність до брендів, що допомагають ЗСУ: дослідження. SPEKA.media.
13. Стамат В.М., Нехайчик Є.Є. (2023). Основні тренди маркетингової діяльності: світовий погляд. Modern Economics, № 38. С. 152-157.
14. П'ять споживчих трендів, які змінюють бізнес. KPMG.
15. Чорна О. «Опора»: Основним джерелом інформації майже 80% українців є соціальні мережі. Detector.media.
16. 2023 Edelman Trust Barometer Reveals Business is the Only Institution Viewed as Ethical and Competent; Emerges as Ethical Force for Good in a Polarized World. Edelman.
17. Стамат В.М., Пешкова Б.Р. (2024). Роль паблік рілейшнз у зміцненні репутації компанії та створенні позитивного іміджу. Зб. тез доп. VІ Міжнар. наук.-практ. конференції з економічних та гуманітарних питань, (Дніпро, 14-15 березня 2024 р.). Дніпро: ДВНЗ УДХТУ, С. 104-105.
18. Майже 90% споживачів більше не довіряют інфлюенсерам. Чому? Marketing Media Review.