203 СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНА АКТИВНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА: РОЛЬ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В КРИЗОВИХ УМОВАХ (in English)
203 ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНИХ СТРАТЕГІЙ В УМОВАХ ПОГЛИБЛЕННЯ ГЛОБАЛЬНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ
203 ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЗВО НА ОСНОВІ ПРОЄКТНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ЦІННОСТЕЙ ЛІДЕРСТВА СЛУЖІННЯ
203 МОДЕЛЮВАННЯ МУЛЬТИРІВНЕВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ КАМПАНІЇ ДЛЯ ЦИФРОВОГО БРЕНДИНГУ ДЕРЖАВИ: КЕЙС УКРАЇНИ (in English)
203 БРЕНДИНГ ДЕРЖАВИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПУБЛІЧНОЇ ДИПЛОМАТІЇ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ (in English)
203 ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВО-КРЕДИТНОГО МЕХАНІЗМУ ПІДТРИМКИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ СТРУКТУР В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЕКОНОМІКИ