Поточний номер

ВИПУСК

Обкладинка
Зміст
Вихідні дані

СТАТТІ

СУЧАСНИЙ СТАН ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В ОРГАНАХ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ
Вербоватий А.В.
Завантажити статтю
c. 3-7
ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СОЦІОЕКОНОМІЧНОЇ ПАРАДИГМИ ЯК КОНЦЕПТУАЛЬНОЇ МОДЕЛІ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ
Галушка З.І., Жук Н.О.
Завантажити статтю
c. 8-12
МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ НА ЕТАПІ СТАНОВЛЕННЯ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Євтушенко Н.О., Равікович І. Є., Шишигіна Л.С.
Завантажити статтю
c. 13-20
АНАЛІЗ ІНТЕГРАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ У МОТИВАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
Носань Н.С., Назаренко С.А., Мусієнко Р.В.
Завантажити статтю
c. 21-25
ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ЯК ТРИГЕР МОДИФІКАЦІЇ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ І БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ КОМПАНІЙ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ ГЛОБАЛЬНИХ ЦИФРОВИХ ПЛАТФОРМ І ГІПЕРКОНКУРЕНЦІЇ
Олійник К.
Завантажити статтю
c. 26-31
МАРКЕТИНГОВІ ФАКТОРИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СЕРЕДЗЕМНОМОРСЬКОГО РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ
Тимощук О. О.
Завантажити статтю
c. 32-36
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗЕЛЕНОГО ФІНАНСУВАННЯ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Чала В.С., Демідов Б.Ю.
Завантажити статтю
c. 37-45
СТРУКТУРНА ТРАНСФОРМАЦІЯ БУДІВНИЦТВА ПІД ВПЛИВОМ ПРОМИСЛОВИХ РЕВОЛЮЦІЙ: РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ
Зимогляд Б.Г., Нагорний Д.В.
Завантажити статтю
c. 46-52
ПРІОРИТЕТИ МАРКЕТИНГУ КОМПАНІЙ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ПРОУКЦІЇ
Кудирко Л.П.
Завантажити статтю
c. 53-59
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛОГІСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АВТОТРАНСПОРТНИХ ПІДПРИЄМСТВ, ЩО ЗАЙМАЮТЬСЯ ВАНТАЖНИМИ ПЕРЕВЕЗЕННЯМИ З ОГЛЯДУ НА АСПЕКТИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Накалюжна А.О.
Завантажити статтю
c. 60-65
ІННОВАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ ДЛЯ ЕКОНОМІЧНОГО ВІДНОВЛЕННЯ ПОСТКОНФЛІКТНИХ РЕГІОНІВ: ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ В УКРАЇНІ
Петренко В.С., Карнаушенко А.С.
Завантажити статтю
c. 66-73
РЕКОНСТРУКЦІЯ НЕЯВИХ КОАЛІЦІЙ ЗА ДОХОДОМ У КРАЇНАХ ЄС ТА ЄАВТ
Чугаєв О., Резнікова Н.
Завантажити статтю
c. 74-80
ВИКОРИСТАННЯ ІНДИКАТОРНОГО ПІДХОДУ ДО ОЦІНКИ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВ
Богданюк І.В.
Завантажити статтю
c. 81-86
ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УКРАЇНІ
Вітюк А.В.
Завантажити статтю
c. 87-93
ФУНДАМЕНТАЛЬНІ ЗАСАДИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ЯК БАЗИСУ ФОРМУВАННЯ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ
Демченко О.В.
Завантажити статтю
c. 94-101
АГРОКОНСАЛТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ СТАЛОГО СІЛЬСЬКОГО РОЗВИТКУ
Кирилов Ю.Є., Грановська В.Г., Кононенко Л.В.
Завантажити статтю
c. 102-108
ВПРОВАДЖЕННЯ КОРПОРАТИВНИХ ПРАКТИК ESG: МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД
Лагодієнко О.В.
Завантажити статтю
c. 109-115
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПОНЯТТЯ «КОНТРОЛІНГ» В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ СУБ’ЄКТІВ ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН
Носач Н.М., Єгіозар’ян А.Г., Полякова Е.С.
Завантажити статтю
c. 116-123
УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ ПІД ЧАС ВІЙНИ
Пилипенко О.В., Некрасенко Л.А., Соколова Е.О.
Завантажити статтю
c. 124-132
ДОСЛІДЖЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОГРАМ ЕНЕРГЕТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Федорович І.В., Григорян Р.А.
Завантажити статтю
c. 133-137
РИНОК ЦИФРОВИХ ПОСЛУГ В ЦЕНТРІ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ЄС
Шворак Л., Гуменюк Я.
Завантажити статтю
c. 138-143
ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ В СИСТЕМІ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ЯК ФАКТОР СПРИЯННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО СЕРЕДОВИЩА
Богуславська С.І., Кравченко О.О., Русаловський А.О.
Завантажити статтю
c. 144-148
СТРАТЕГІЯ І ТАКТИКА ЕКОНОМІЧНОГО ЗАХИСТУ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВИХ ЗБУРЕНЬ
Пирог О.В., Дорошкевич К.О., Кіт А.М.
Завантажити статтю
c. 149-156
ЕНЕРГЕТИЧНИЙ ЛАНДШАФТ УКРАЇНИ: ТЕНДЕНЦІЇ ТА НАСЛІДКИ
Перевозова І.В., Ластовець О.І.
Завантажити статтю
c. 157-162
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БІЗНЕСУ УКРАЇНИ ПІД ЧАС ВІЙНИ І ВІДБУДОВИ: КРЕАТИВНІ РІШЕННЯ, ІННОВАЦІЇ ТА ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ
Данкевич В.Є., Данкевич Є.М.
Завантажити статтю
c. 163-168