Поточний номер

ВИПУСК

Обкладинка

СТАТТІ

МЕТОДОЛОГІЧНІ ПОЛОЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОГО МЕХАНІЗМУ ВОЄННОЇ ПІДТРИМКИ УКРАЇНИ
Абрамова І.В., Гавриш А.А.
Завантажити статтю
c. 3-10
ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ ПРАЦІ: ВІД ВОЄННОЇ АДАПТАЦІЇ ДО ПІСЛЯВОЄННИХ ПЕРСПЕКТИВ
Акіліна О.В., Васечко Л.І.
Завантажити статтю
c. 11-16
ІНТЕГРАЛЬНА ОЦІНКА УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІКО-ЕКОЛОГІЧНОЮ БЕЗПЕКОЮ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
Амбер А.Ю.
Завантажити статтю
c. 17-23
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇ
Артамонова Г.В.
Завантажити статтю
c. 24-29
КЛЮЧОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ ЇЇ РОЗВИТКУ В УКРАЇНІ
Бабух І.Б., Нікульча В.А.
Завантажити статтю
c. 30-36
СУЧАСНІ ТРЕНДИ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ У СФЕРІ HORECA: КЕЙС-СТАДІ США ТА УКРАЇНИ
Беседіна К.В.
Завантажити статтю
c. 37-43
МОЖЛИВОСТІ КОНЦЕПЦІЇ СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНОГО БІЗНЕСУ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ СТІЙКИХ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ
Бєлова Т.Г., Крайнюченко О.Ф.
Завантажити статтю
c. 44-47
УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ВИРОБНИЧОІ ФІРМИ В КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Бойченко М.В., Кіро М.О.
Завантажити статтю
c. 48-53
ТРАНЗАКЦІЙНІ ПОТОКИ ГРАЛЬНОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ ТА СТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ (in English)
Бублик Л.Я.
Завантажити статтю
c. 54-58
ІНТЕГРАЦІЯ CRM-СИСТЕМ У ЛАНЦЮГИ ПОСТАЧАННЯ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ АВТОСЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
Глинський Н.Ю., Гірна О.Б.
Завантажити статтю
c. 59-67
ГЕОЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ЦИФРОВІЗАЦІЇ: СВІТОВИЙ РИНОК IT-ПОСЛУГ І СТРАТЕГІЧНІ ПРІОРИТЕТИ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ КРАЇН
Гончаренко В.В., Пожар А.А.
Завантажити статтю
c. 68-74
ВПЛИВ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ НА ЕКОНОМІКУ ФРАНЦІЇ ТА ЇЇ ТУРИСТИЧНО-РЕКРЕАЦІЙНИХ ДЕСТИНАЦІЙ
Гурова Д.Д., Гресь-Євреінова С.В., Корнієнко О.М.
Завантажити статтю
c. 75-81
ВПЛИВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА ПРОЦЕСИ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ
Дашко І.М., Никончук Г.В.
Завантажити статтю
c. 82-88
ГЛОБАЛЬНИЙ РИНОК НОВІТНІХ ІТ-ПОСЛУГ: СУЧАСНІ ТРЕНДИ ТА ОЦІНКА ЗРІЛОСТІ (in English)
Довгаль О.А.
Завантажити статтю
c. 89-94
ФАКТОРИ ТУРБУЛЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА
Єранкін О.О., Шевченко М.В.
Завантажити статтю
c. 95-100
РОЗВИТОК МЕТОДІВ ДОСЛІДЖЕННЯ В МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ФОРМУВАННЯ ПАРАДИГМИ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ
Завалій Т.О., Легенчук С.Ф.
Завантажити статтю
c. 101-109
ФІНАНСОВІ ІНСТРУМЕНТИ ТА МЕХАНІЗМИ СТИМУЛЮВАННЯ ВІДНОВЛЮВАНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ В ЄС: ВПЛИВ НА ТРАНСФОРМАЦІЮ ЕНЕРГОРИНКУ
Зайцева А.С., Гончаренко В.В., Пожар А.А.
Завантажити статтю
c. 110-116
ЕКОЛОГІЧНА СЕРТИФІКАЦІЯ ЯК НОРМАТИВНА АРХІТЕКТУРА ЕКОЛОГІЗАЦІЇ БУДІВЕЛЬНОГО СЕКТОРУ: НАЦІОНАЛЬНІ ПРІОРИТЕТИ ТА ГЛОБАЛЬНІ ТРЕНДИ
Зимогляд Б.Г., Чала В.С., Нагорний Д.В.
Завантажити статтю
c. 117-123
СУЧАСНІ РЕАЛІЇ РИНКУ ХЛІБОПЕКАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ В УКРАЇНІ
Івченко В.М., Полонська О.М., Солошонок А.Л.
Завантажити статтю
c. 124-130
ДЕЯКІ БАЗОВІ КАТЕГОРІЇ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ: СУТНІСТЬ ТА КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ
Ігнашкіна Т.Б., Яковлєв В.А.
Завантажити статтю
c. 131-137
ФОРМУВАННЯ І ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗАСАДАХ БЕНЧМАРКІНГУ
Кадирус І.Г.
Завантажити статтю
c. 138-144
БАЖАНІ ІНФОРМАЦІЙНІ КАНАЛИ КОМУНІКАЦІЙ МІЖ МЕШКАНЦЯМИ І МІСЦЕВОЮ ВЛАДОЮ ПІД ЧАС ВІЙНИ
Карий О.І., Лісовська Л.С., Михальчишена В.О.
Завантажити статтю
c. 145-151
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА МОДЕЛІ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ: КРОС-КУЛЬТУРНИЙ АНАЛІЗ
Корнієвський С.В., Радкевич Т.О.
Завантажити статтю
c. 152-159
АНАЛІЗ МОДЕЛЕЙ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА
Кузьмінов М.В.
Завантажити статтю
c. 160-166
ЛОГІСТИЧНІ ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ У СФЕРІ ПОСТАЧАННЯ КРИТИЧНОЇ СИРОВИНИ
Кульбачний С.В., Руженський М.М.
Завантажити статтю
c. 167-173
ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ СТАЛИМ РОЗВИТКОМ У ПРОЦЕСАХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ КРАЇН-ЛІДЕРІВ «ЗЕЛЕНОГО ПЕРЕХОДУ»
Латинін М.А., Гібадуллін О.В., Берлізова В.А.
Завантажити статтю
c. 174-181
ІНТЕГРОВАНА ЦИФРОВІЗАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ
Легін О.В.
Завантажити статтю
c. 182-191
АНАЛІЗ РЕАЛІЗАЦІЇ ГЕОЕКОНОМІЧНИХ СТРАТЕГІЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В КРАЇНАХ ЄВРОПИ
Литвин М.В.
Завантажити статтю
c. 192-198
ЗНАХОДЖЕННЯ ІНТЕГРАЛЬНОГО ПОКАЗНИКА НАВАНТАЖЕННЯ В АСПЕКТІ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ РІВНЯ ЗАВАНТАЖЕНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ КАДРОВОЇ СЛУЖБИ
Марухленко О.В., Шульгіна Т.С.
Завантажити статтю
c. 199-205
МАРКЕТИНГОВЕ ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ
Никоненко А.В., Ткачук С.В.
Завантажити статтю
c. 206-212
СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ АЗС КРІЗЬ ПРИЗМУ СПОЖИВЧИХ ОЧІКУВАНЬ: ЕМПІРИЧНИЙ АНАЛІЗ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ
Овсієнко Н.В., Петровський О.О.
Завантажити статтю
c. 213-219
СУЧАСНІ ВИКЛИКИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ В ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ
Окландер М.А., Карандін О.В.
Завантажити статтю
c. 220-226
МОДЕЛЬ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ КИТАЙСЬКИХ КОМПАНІЙ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ТА ДЕТЕРМІНАНТИ РОЗВИТКУ
Орловська Ю.В., Ларіонова К.А.
Завантажити статтю
c. 227-233
ТРАНСФОРМАЦІЯ ПІДХОДІВ ДО ФОРМУВАННЯ ІНСТИТУЦІЙНОГО МЕХАНІЗМУ ЗДІЙСНЕННЯ МИТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ В КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
Пляцук В.А., Єдинак В.Ю.
Завантажити статтю
c. 234-239
ІННОВАЦІЙНІ МОДЕЛІ ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНИХ АЛЬЯНСІВ У МІЖНАРОДНІЙ ТОРГІВЛІ ТОВАРАМИ ПОДВІЙНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ: ШЛЯХИ ДО ГЛОБАЛЬНОГО ЛІДЕРСТВА (in English)
Резнікова Н.В., Тарасенко Л.О.
Завантажити статтю
c. 240-249
МІЖДИСЦИПЛІНАРНА ПАРАДИГМА ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ
Рибчук А.В., Хомош Ю.С., Зінкевич В.І.
Завантажити статтю
c. 250-255
ЕКОНОМІЧНА ОЦІНКА СТАНУ ТА ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ БІОЕНЕРГЕТИКИ В КОНТЕКСТІ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ЕНЕРГЕТИЧНОГО СЕКТОРУ УКРАЇНИ
Римар Р.В., Сиротюк Г.В.
Завантажити статтю
c. 256-265
БУДІВЕЛЬНА ДЕВЕЛОПЕРСЬКА КОМПАНІЯ ЯК СКЛАДНА АДАПТИВНА СИСТЕМА
Романенко О.В.
Завантажити статтю
c. 266-272
ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА ПІДПРИЄМНИЦТВА: КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ ТЕОРЕТИЧНИХ ПІДХОДІВ
Салун М.М.
Завантажити статтю
c. 273-279
КОМУНІКАТИВНА СТРАТЕГІЯ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА: СТРУКТУРНА ІНТЕГРАЦІЯ З СИСТЕМОЮ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ
Семенова Т.В., Ляшенко М.А.
Завантажити статтю
c. 280-287
ТРАНСФОРМАЦІЯ ПІДХОДІВ ДО КОМПЛЕКСНОГО АНАЛІЗУ СТАНУ ТА ПЕРСПЕКТИВ СТАЛОГО ВІДНОВЛЕННЯ
Середа В.І., Бойко А.О.
Завантажити статтю
c. 288-297
ГЛОБАЛЬНІ ЦІЛІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ І КОРПОРАТИВНА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СПОРТИВНОЇ СФЕРИ В УКРАЇНІ
Смирнов Є.В., Смирнов Є.Є.
Завантажити статтю
c. 298-307
ІНДЕКС СОЦІАЛЬНОЇ НАПРУГИ ЯК ІНСТРУМЕНТ АНАЛІЗУ КОНФЛІКТНОСТІ В ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДАХ
Стаднійчук Р.В.
Завантажити статтю
c. 308-313
ІНТЕРАКТИВНІ ІНСТРУМЕНТИ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ОСОБИСТОСТІ В КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ
Ткачук В.О., Травін В.В., Гладищук Я.А.
Завантажити статтю
c. 314-321
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ ПІДПРИЄМСТВА ВИДАВНИЧО-ПОЛІГРАФІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Угоднікова О.І., Шаповалов О.В.
Завантажити статтю
c. 322-327
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ
Хандій О.О., Зеленко О.В.
Завантажити статтю
c. 328-333
ОМНІКАНАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
Чижова Ю.В.
Завантажити статтю
c. 334-340
СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ МАЛОГО ТОРГОВЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ВІЙНИ
Шаранов Р.С.
Завантажити статтю
c. 341-347
ІМПОРТОЗАМІЩЕННЯ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЧИХ, ЛОГІСТИЧНИХ ТА ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВА
Шуміло О.С., Коптєва Г.М., Шелест О.Л.
Завантажити статтю
c. 348-355
ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНЕ ПАРТНЕРСТВО ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМ СПІВПРАЦІ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ ТА ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОГО ТА РЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ
Яковенко І.В., Марухленко О.В., Панченко А.Г.
Завантажити статтю
c. 356-362
ЦИФРОВА АНАЛІТИЧНА ПЛАТФОРМА ДЛЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Ярошенко О.І., Верстяк А.В., Скращук Л.В., Маханець Л.Л.
Завантажити статтю
c. 363-370