Поточний номер

ВИПУСК

Обкладинка

СТАТТІ

ВИБІР МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ЗАПАСАМИ ДЛЯ ВИРОБНИЦТВА ДОРОЖНЬОГО ПОКРИТТЯ
Аровіна М.П., Сугоняк В.П.
Завантажити статтю
c. 3-9
СПОЖИВЧА МАРКЕТИНГОВА АКТИВНІСТЬ ТА СТРАТЕГІЇ ЇЇ ПОСИЛЕННЯ
Бєлова Т.Г., Лукомець А.О.
Завантажити статтю
c. 10-14
МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ОЛІЙНИХ КУЛЬТУР: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Венгерова О.В.
Завантажити статтю
c. 15-19
ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ ЛАНЦЮГАМИ ПОСТАЧАННЯ
Гірна О.Б.
Завантажити статтю
c. 20-25
ЕКОНОМІЧНА ПОЛІТИКА ПЕРЕХОДУ ДО ЗЕЛЕНОЇ ЕКОНОМІКИ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ
Довгаль О.А.
Завантажити статтю
c. 26-31
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЯХ ЛОГІСТИЧНИХ КОМПАНІЙ
Дронова Т.С., Хурдей В.Д., Міщенко Д.А.
Завантажити статтю
c. 32-38
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОЇ БІРЖОВОЇ ТОРГІВЛІ ДЕРИВАТИВНИМИ КОНТРАКТАМИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
Заніздра А.С.
Завантажити статтю
c. 39-44
ЦИФРОВІЗАЦІЯ ЛОГІСТИКИ: НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТА ОПТИМІЗАЦІЇ
Канцедал Н.А., Лега О.В., Морозов Є.О.
Завантажити статтю
c. 45-51
ФОРМУВАННЯ РЕПУТАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА В ВУЗЬКИХ ГАЛУЗЯХ
Козар Т.В., Глинський Н.Ю.
Завантажити статтю
c. 52-57
ІНСТРУМЕНТИ SMM-ПРОСУВАННЯ: МАЛОБЮЖЕТНЕ ПРОСУВАННЯ
Корнієнко О.П.
Завантажити статтю
c. 58-64
ЦИФРОВИЙ РОЗРИВ У МІЖНАРОДНІЙ ЕКОНОМІЦІ: ВИКЛИКИ ДЛЯ КРАЇНИ, ЩО РОЗВИВАЮТЬСЯ
Кравчук П.Я., Баула О.В.
Завантажити статтю
c. 65-70
ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОБЛІКУ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Лизунова О.М., Лисенко С.М., Придатько Е.М.
Завантажити статтю
c. 71-75
ВИКЛИКИ ДЛЯ ГЛОБАЛЬНОЇ НЕРІВНОСТІ ВІД РОЗБУДОВИ НОВОГО ЦИФРОВОГО СЕРЕДОВИЩА ВЕЛИКИМИ ТЕХНОЛОГІЧНИМИ КОМПАНІЯМИ
Олійник К.Д.
Завантажити статтю
c. 76-85
БАГАТОВИМІРНІСТЬ ПРОБЛЕМ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ВИКЛИКІВ: ІНСТИТУЦІЙНІ РАМКИ ПОЛІТИКИ МОДЕРНІЗАЦІЇ
Панченко В.Г., Птащенко О.В., Резнікова Н.В., Карп В.С.
Завантажити статтю
c. 86-98
СТАТИСТИЧНІ МЕТОДИ У ПРИЙНЯТТІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ: ЄВРОПЕЙСЬКІЙ ДОСВІД ВИКЛАДАННЯ ДЛЯ ВІТЧИЗНЯНИХ ЗДОБУВАЧІВ
Пестовська З.С.
Завантажити статтю
c. 99-106
ІНТЕГРАЦІЯ ESG-ФАКТОРІВ У СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ БАНКІВСЬКОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ (in English)
Погореленко Н.П.
Завантажити статтю
c. 107-112
ЦИФРОВІ ТРАНСФОРМАЦІЇ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ БІЗНЕС: НОВІ ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕМ
Семикіна М.В., Дмитришин Б.В., Бугаєва М.В.
Завантажити статтю
c. 113-121
УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ ТА АДАПТАЦІЇ ЇХ БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ ДО ВИКЛИКІВ ЦИФРОВІЗАЦІЇ
Ткачук Г.Ю.
Завантажити статтю
c. 122-127
ВАЛОВИЙ ВНУТРІШНІЙ ПРОДУКТ УКРАЇНИ: ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВІДНОВЛЕННЯ
Хаєцька О.П.
Завантажити статтю
c. 128-133
ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ УХВАЛЕННЯ ЕКСТРЕНИХ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ (in English)
Шафоренко І.Ю.
Завантажити статтю
c. 134-138