Поточний номер
ВИПУСК
Обкладинка
СТАТТІ
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПОЛОЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОГО МЕХАНІЗМУ ВОЄННОЇ ПІДТРИМКИ УКРАЇНИАбрамова І.В., Гавриш А.А.
Завантажити статтю
|
|
ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ ПРАЦІ: ВІД ВОЄННОЇ АДАПТАЦІЇ ДО ПІСЛЯВОЄННИХ ПЕРСПЕКТИВАкіліна О.В., Васечко Л.І.
Завантажити статтю
|
|
ІНТЕГРАЛЬНА ОЦІНКА УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІКО-ЕКОЛОГІЧНОЮ БЕЗПЕКОЮ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИАмбер А.Ю.
Завантажити статтю
|
|
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇАртамонова Г.В.
Завантажити статтю
|
|
КЛЮЧОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ ЇЇ РОЗВИТКУ В УКРАЇНІБабух І.Б., Нікульча В.А.
Завантажити статтю
|
|
СУЧАСНІ ТРЕНДИ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ У СФЕРІ HORECA: КЕЙС-СТАДІ США ТА УКРАЇНИБеседіна К.В.
Завантажити статтю
|
|
МОЖЛИВОСТІ КОНЦЕПЦІЇ СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНОГО БІЗНЕСУ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ СТІЙКИХ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГБєлова Т.Г., Крайнюченко О.Ф.
Завантажити статтю
|
|
УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ВИРОБНИЧОІ ФІРМИ В КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУБойченко М.В., Кіро М.О.
Завантажити статтю
|
|
ТРАНЗАКЦІЙНІ ПОТОКИ ГРАЛЬНОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ ТА СТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ (in English)Бублик Л.Я.
Завантажити статтю
|
|
ІНТЕГРАЦІЯ CRM-СИСТЕМ У ЛАНЦЮГИ ПОСТАЧАННЯ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ АВТОСЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯГлинський Н.Ю., Гірна О.Б.
Завантажити статтю
|
|
ГЕОЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ЦИФРОВІЗАЦІЇ: СВІТОВИЙ РИНОК IT-ПОСЛУГ І СТРАТЕГІЧНІ ПРІОРИТЕТИ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ КРАЇНГончаренко В.В., Пожар А.А.
Завантажити статтю
|
|
ВПЛИВ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ НА ЕКОНОМІКУ ФРАНЦІЇ ТА ЇЇ ТУРИСТИЧНО-РЕКРЕАЦІЙНИХ ДЕСТИНАЦІЙГурова Д.Д., Гресь-Євреінова С.В., Корнієнко О.М.
Завантажити статтю
|
|
ВПЛИВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА ПРОЦЕСИ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬДашко І.М., Никончук Г.В.
Завантажити статтю
|
|
ГЛОБАЛЬНИЙ РИНОК НОВІТНІХ ІТ-ПОСЛУГ: СУЧАСНІ ТРЕНДИ ТА ОЦІНКА ЗРІЛОСТІ (in English)Довгаль О.А.
Завантажити статтю
|
|
ФАКТОРИ ТУРБУЛЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩАЄранкін О.О., Шевченко М.В.
Завантажити статтю
|
|
РОЗВИТОК МЕТОДІВ ДОСЛІДЖЕННЯ В МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ФОРМУВАННЯ ПАРАДИГМИ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУЗавалій Т.О., Легенчук С.Ф.
Завантажити статтю
|
|
ФІНАНСОВІ ІНСТРУМЕНТИ ТА МЕХАНІЗМИ СТИМУЛЮВАННЯ ВІДНОВЛЮВАНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ В ЄС: ВПЛИВ НА ТРАНСФОРМАЦІЮ ЕНЕРГОРИНКУЗайцева А.С., Гончаренко В.В., Пожар А.А.
Завантажити статтю
|
|
ЕКОЛОГІЧНА СЕРТИФІКАЦІЯ ЯК НОРМАТИВНА АРХІТЕКТУРА ЕКОЛОГІЗАЦІЇ БУДІВЕЛЬНОГО СЕКТОРУ: НАЦІОНАЛЬНІ ПРІОРИТЕТИ ТА ГЛОБАЛЬНІ ТРЕНДИЗимогляд Б.Г., Чала В.С., Нагорний Д.В.
Завантажити статтю
|
|
СУЧАСНІ РЕАЛІЇ РИНКУ ХЛІБОПЕКАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ В УКРАЇНІІвченко В.М., Полонська О.М., Солошонок А.Л.
Завантажити статтю
|
|
ДЕЯКІ БАЗОВІ КАТЕГОРІЇ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ: СУТНІСТЬ ТА КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗІгнашкіна Т.Б., Яковлєв В.А.
Завантажити статтю
|
|
ФОРМУВАННЯ І ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗАСАДАХ БЕНЧМАРКІНГУКадирус І.Г.
Завантажити статтю
|
|
БАЖАНІ ІНФОРМАЦІЙНІ КАНАЛИ КОМУНІКАЦІЙ МІЖ МЕШКАНЦЯМИ І МІСЦЕВОЮ ВЛАДОЮ ПІД ЧАС ВІЙНИКарий О.І., Лісовська Л.С., Михальчишена В.О.
Завантажити статтю
|
|
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА МОДЕЛІ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ: КРОС-КУЛЬТУРНИЙ АНАЛІЗКорнієвський С.В., Радкевич Т.О.
Завантажити статтю
|
|
АНАЛІЗ МОДЕЛЕЙ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩАКузьмінов М.В.
Завантажити статтю
|
|
ЛОГІСТИЧНІ ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ У СФЕРІ ПОСТАЧАННЯ КРИТИЧНОЇ СИРОВИНИКульбачний С.В., Руженський М.М.
Завантажити статтю
|
|
ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ СТАЛИМ РОЗВИТКОМ У ПРОЦЕСАХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ КРАЇН-ЛІДЕРІВ «ЗЕЛЕНОГО ПЕРЕХОДУ»Латинін М.А., Гібадуллін О.В., Берлізова В.А.
Завантажити статтю
|
|
ІНТЕГРОВАНА ЦИФРОВІЗАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВЛегін О.В.
Завантажити статтю
|
|
АНАЛІЗ РЕАЛІЗАЦІЇ ГЕОЕКОНОМІЧНИХ СТРАТЕГІЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В КРАЇНАХ ЄВРОПИЛитвин М.В.
Завантажити статтю
|
|
ЗНАХОДЖЕННЯ ІНТЕГРАЛЬНОГО ПОКАЗНИКА НАВАНТАЖЕННЯ В АСПЕКТІ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ РІВНЯ ЗАВАНТАЖЕНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ КАДРОВОЇ СЛУЖБИМарухленко О.В., Шульгіна Т.С.
Завантажити статтю
|
|
МАРКЕТИНГОВЕ ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІНиконенко А.В., Ткачук С.В.
Завантажити статтю
|
|
СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ АЗС КРІЗЬ ПРИЗМУ СПОЖИВЧИХ ОЧІКУВАНЬ: ЕМПІРИЧНИЙ АНАЛІЗ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУОвсієнко Н.В., Петровський О.О.
Завантажити статтю
|
|
СУЧАСНІ ВИКЛИКИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ В ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУОкландер М.А., Карандін О.В.
Завантажити статтю
|
|
МОДЕЛЬ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ КИТАЙСЬКИХ КОМПАНІЙ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ТА ДЕТЕРМІНАНТИ РОЗВИТКУОрловська Ю.В., Ларіонова К.А.
Завантажити статтю
|
|
ТРАНСФОРМАЦІЯ ПІДХОДІВ ДО ФОРМУВАННЯ ІНСТИТУЦІЙНОГО МЕХАНІЗМУ ЗДІЙСНЕННЯ МИТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ В КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇПляцук В.А., Єдинак В.Ю.
Завантажити статтю
|
|
ІННОВАЦІЙНІ МОДЕЛІ ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНИХ АЛЬЯНСІВ У МІЖНАРОДНІЙ ТОРГІВЛІ ТОВАРАМИ ПОДВІЙНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ: ШЛЯХИ ДО ГЛОБАЛЬНОГО ЛІДЕРСТВА (in English)Резнікова Н.В., Тарасенко Л.О.
Завантажити статтю
|
|
МІЖДИСЦИПЛІНАРНА ПАРАДИГМА ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУРибчук А.В., Хомош Ю.С., Зінкевич В.І.
Завантажити статтю
|
|
ЕКОНОМІЧНА ОЦІНКА СТАНУ ТА ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ БІОЕНЕРГЕТИКИ В КОНТЕКСТІ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ЕНЕРГЕТИЧНОГО СЕКТОРУ УКРАЇНИРимар Р.В., Сиротюк Г.В.
Завантажити статтю
|
|
БУДІВЕЛЬНА ДЕВЕЛОПЕРСЬКА КОМПАНІЯ ЯК СКЛАДНА АДАПТИВНА СИСТЕМАРоманенко О.В.
Завантажити статтю
|
|
ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА ПІДПРИЄМНИЦТВА: КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ ТЕОРЕТИЧНИХ ПІДХОДІВСалун М.М.
Завантажити статтю
|
|
КОМУНІКАТИВНА СТРАТЕГІЯ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА: СТРУКТУРНА ІНТЕГРАЦІЯ З СИСТЕМОЮ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯСеменова Т.В., Ляшенко М.А.
Завантажити статтю
|
|
ТРАНСФОРМАЦІЯ ПІДХОДІВ ДО КОМПЛЕКСНОГО АНАЛІЗУ СТАНУ ТА ПЕРСПЕКТИВ СТАЛОГО ВІДНОВЛЕННЯСереда В.І., Бойко А.О.
Завантажити статтю
|
|
ГЛОБАЛЬНІ ЦІЛІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ І КОРПОРАТИВНА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СПОРТИВНОЇ СФЕРИ В УКРАЇНІСмирнов Є.В., Смирнов Є.Є.
Завантажити статтю
|
|
ІНДЕКС СОЦІАЛЬНОЇ НАПРУГИ ЯК ІНСТРУМЕНТ АНАЛІЗУ КОНФЛІКТНОСТІ В ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДАХСтаднійчук Р.В.
Завантажити статтю
|
|
ІНТЕРАКТИВНІ ІНСТРУМЕНТИ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ОСОБИСТОСТІ В КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУТкачук В.О., Травін В.В., Гладищук Я.А.
Завантажити статтю
|
|
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ ПІДПРИЄМСТВА ВИДАВНИЧО-ПОЛІГРАФІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВУгоднікова О.І., Шаповалов О.В.
Завантажити статтю
|
|
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІХандій О.О., Зеленко О.В.
Завантажити статтю
|
|
ОМНІКАНАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІЧижова Ю.В.
Завантажити статтю
|
|
СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ МАЛОГО ТОРГОВЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ВІЙНИШаранов Р.С.
Завантажити статтю
|
|
ІМПОРТОЗАМІЩЕННЯ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЧИХ, ЛОГІСТИЧНИХ ТА ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВАШуміло О.С., Коптєва Г.М., Шелест О.Л.
Завантажити статтю
|
|
ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНЕ ПАРТНЕРСТВО ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМ СПІВПРАЦІ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ ТА ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОГО ТА РЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯЯковенко І.В., Марухленко О.В., Панченко А.Г.
Завантажити статтю
|
|
ЦИФРОВА АНАЛІТИЧНА ПЛАТФОРМА ДЛЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХЯрошенко О.І., Верстяк А.В., Скращук Л.В., Маханець Л.Л.
Завантажити статтю
|
|