ПОКАЗНИКИ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ МЕБЛЕВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОСТІ СЕРЕДОВИЩА

Мірошник Р.О.
Національний університет «Львівська політехніка»
https://orcid.org/0000-0002-1408-8619
Шовкопляс Д.О.
Національний університет «Львівська політехніка»
https://orcid.org/0009-0005-0470-9767
DOI: https://doi.org/10.30838/EP.201.121-126

ЗАВАНТАЖИТИ СТАТТЮ

АНОТАЦІЯ

У статті досліджено проблематику оцінювання ефективності маркетингової стратегії підприємств меблевої промисловості в умовах нестабільності середовища. Досліджено особливості розвитку промисловості в Україні та меблевої галузі за 2020-2024 роки. Сформовано п’ять груп показників для оцінювання маркетингової стратегії: фінансові показники, ринкові показники, операційні показники, цифрові показники та показники конкурентоспроможності. Детально визначено складові кожної групи показників оцінювання ефективності маркетингової стратегії для підприємств меблевої промисловості. Визначено вплив показників на маркетингову стратегію виробників меблів. В розрізі кожної групи запропоновані заходи щодо моніторингу, контролювання та покращення показників. Розробленні висновки та подальші рекомендації щодо дослідження факторів впливу нестабільності середовища на маркетингові стратегії підприємств меблевої промисловості України.

КЛЮЧОВІ СЛОВА

меблева промисловість, маркетингова стратегія, оцінювання, показники, ефективність.

ПОСИЛАННЯ

1. Бєлова Т.Г., Фільченкова Я.К. (2020). Маркетингова стійкість підприємства в ринковому середовищі та показники її оцінювання. Економічний простір, № 153. С. 36–39.
2. Герасимяк Н.В., Ковальчук О.В., Даценко В.В. (2017). Методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингового забезпечення діяльності підприємства. Економіка та суспільство, № 18.
3. Запухляк І.Б. (2015). Розвиток підприємства та нестабільність середовища: взаємозв’язок та взаємозалежність. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки, Вип. 13. С. 87–89
4. Зернюк О.В., Кійко А.В. (2017). Проблеми та особливості управління маркетинговою діяльністю в нестабільних ринкових умовах. Економіка та суспільство, № 13.
5. Комаринець С.О. (2011). Аналізування нестабільності зовнішнього економічного середовища. Інвестиції: практика та досвід, № 8. С. 40–44.
6. Кулиняк І.Я., Базарко С.В. (2017). Оцінювання та підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств. Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія: Економіка, Вип. 2(8). С. 94–100.
7. Лихолат С., Стасула М. (2024). Роль маркетингових стратегій у формуванні конкурентоспроможності підприємства. Економіка та суспільство, № 61.
DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-61-32
8. Державна служба статистики України. Офіційний сайт.
Link: http://www.ukrstat.gov.ua
9. Пермінова С.О., Кравчук В.В. (2015). Особливості функціонування підприємства в умовах нестабільного середовища. Глобальні та національні проблеми економіки, № 5. С. 458–460.
10. Савчук А. (2015). Ефективність маркетингової діяльності підприємств. Вісник Київського національного торговельно-економічного університету, № 5. С. 27–38.
11. Соболєва-Терещенко О.А., Антонова В.О. (2019). Оцінка ефективності маркетингової діяльності в контексті розбудови програм лояльності покупців. Ефективна економіка, № 5.
12. Стан меблевої галузі під час війни. Українська асоціація меблевиків.
Link: https://uafm.com.ua/stan-meblevoyi-galuzi-ukrayiny-pid-chas-vijny