Перейти до вмісту (натисніть Enter)
СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА ПОТЕНЦІАЛУ ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ ПІДПРИЄМСТВ-ВИРОБНИКІВ ПРОДУКЦІЇ ТВАРИННИЦТВА
ЗАВАНТАЖИТИ СТАТТЮ
АНОТАЦІЯ
Стаття присвячена дослідженню сутності та структури потенціалу економічного зростання підприємств-виробників продукції тваринництва в сучасних умовах. Визначено, що потенціал економічного зростання не є статичною величиною; це динамічна категорія, що відображає сукупність наявних та прихованих можливостей підприємства щодо збільшення обсягів виробництва, підвищення ефективності використання ресурсів та покращення фінансових показників.
Встановлено, що визначальною характеристикою потенціалу економічного зростання підприємства є здатність до розширеного відтворення та підвищення конкурентоспроможності на ринку тваринницької продукції. Обґрунтовано, що його структура не обмежується лише матеріальними активами. Вона охоплює чотири взаємопов'язані та взаємозалежні складові (ресурсну, продуктивну, функціональну та системну), кожна з яких відіграє унікальну роль.
КЛЮЧОВІ СЛОВА
економічне зростання, інвестиції, конкурентоспроможність, потенціал підприємства, підприємства-виробники продукції тваринництва, сталий розвиток.
ПОСИЛАННЯ
1. Гнатьєва, Т.М., & Лівінський, А.І. (2019). Методологічне забезпечення виробничого потенціалу підприємств аграрного виробництва. Інвестиції: практика та досвід. № 5. С. 25-31.
2. Гринчук, Ю. С. (2015). Структура виробничо-ресурсного потенціалу аграрних підприємств та управління її удосконаленням. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. Вип. 15(1). С. 48- 51.
3. Зайцева, О.І. (2016). Шляхи попередження ризиків в управлінні виробничим потенціалом підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. № 5(2). С. 39-42.
4. Захаренко, М.М. (2018). Теоретичні підходи до трактування економічної сутності виробничого потенціалу в сільськогосподарському виробництві. Агросвіт. № 22. С. 66-73.
5. Кобрин, Л.Й. (2019). Застосування інструментів управління виробничим потенціалом з метою підвищення результативності діяльності підприємства. Наукові записки. №1 (58). С. 132-138.
6. Король, Ю., & Письмак, В. (2024). Розвиток маркетингового потенціалу аграрних підприємств. Modeling the development of the economic systems, vol. (3), pp. 394–400.
7. Краснокутська, Н.С. (2005). Потенціал підприємства, формування та оцінка. Київ: Центр навчальної літератури. 352 с.
8. Ніколюк, О.В. (2018). Теоретико-методологічні засади інституційного регулювання соціально-економічної безпеки аграрного виробництва: монографія. Одеса: Друкарський дім, Друк Південь. 298 с.