193 Економічний простір
ВИПУСК
Обкладинка
Зміст
Вихідні дані
СТАТТІ
СУЧАСНИЙ СТАН ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В ОРГАНАХ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯВербоватий А.В. |
|
ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СОЦІОЕКОНОМІЧНОЇ ПАРАДИГМИ ЯК КОНЦЕПТУАЛЬНОЇ МОДЕЛІ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУГалушка З.І., Жук Н.О. |
|
МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ НА ЕТАПІ СТАНОВЛЕННЯ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИЄвтушенко Н.О., Равікович І. Є., Шишигіна Л.С. |
|
АНАЛІЗ ІНТЕГРАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ У МОТИВАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВАНосань Н.С., Назаренко С.А., Мусієнко Р.В. |
|
ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ЯК ТРИГЕР МОДИФІКАЦІЇ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ І БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ КОМПАНІЙ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ ГЛОБАЛЬНИХ ЦИФРОВИХ ПЛАТФОРМ І ГІПЕРКОНКУРЕНЦІЇОлійник К. |
|
МАРКЕТИНГОВІ ФАКТОРИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СЕРЕДЗЕМНОМОРСЬКОГО РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГТимощук О. О. |
|
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗЕЛЕНОГО ФІНАНСУВАННЯ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУЧала В.С., Демідов Б.Ю. |
|
СТРУКТУРНА ТРАНСФОРМАЦІЯ БУДІВНИЦТВА ПІД ВПЛИВОМ ПРОМИСЛОВИХ РЕВОЛЮЦІЙ: РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗЗимогляд Б.Г., Нагорний Д.В. |
|
ПРІОРИТЕТИ МАРКЕТИНГУ КОМПАНІЙ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ПРОУКЦІЇКудирко Л.П. |
|
ІННОВАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ ДЛЯ ЕКОНОМІЧНОГО ВІДНОВЛЕННЯ ПОСТКОНФЛІКТНИХ РЕГІОНІВ: ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ В УКРАЇНІПетренко В.С., Карнаушенко А.С. |
|
РЕКОНСТРУКЦІЯ НЕЯВИХ КОАЛІЦІЙ ЗА ДОХОДОМ У КРАЇНАХ ЄС ТА ЄАВТЧугаєв О., Резнікова Н. |
|
ВИКОРИСТАННЯ ІНДИКАТОРНОГО ПІДХОДУ ДО ОЦІНКИ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВБогданюк І.В. |
|
ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УКРАЇНІВітюк А.В. |
|
ФУНДАМЕНТАЛЬНІ ЗАСАДИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ЯК БАЗИСУ ФОРМУВАННЯ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙДемченко О.В. |
|
АГРОКОНСАЛТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ СТАЛОГО СІЛЬСЬКОГО РОЗВИТКУКирилов Ю.Є., Грановська В.Г., Кононенко Л.В. |
|
ВПРОВАДЖЕННЯ КОРПОРАТИВНИХ ПРАКТИК ESG: МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІДЛагодієнко О.В. |
|
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПОНЯТТЯ «КОНТРОЛІНГ» В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ СУБ’ЄКТІВ ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИННосач Н.М., Єгіозар’ян А.Г., Полякова Е.С. |
|
УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ ПІД ЧАС ВІЙНИПилипенко О.В., Некрасенко Л.А., Соколова Е.О. |
|
ДОСЛІДЖЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОГРАМ ЕНЕРГЕТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВАФедорович І.В., Григорян Р.А. |
|
РИНОК ЦИФРОВИХ ПОСЛУГ В ЦЕНТРІ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ЄСШворак Л., Гуменюк Я. |
|
ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ В СИСТЕМІ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ЯК ФАКТОР СПРИЯННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО СЕРЕДОВИЩАБогуславська С.І., Кравченко О.О., Русаловський А.О. |
|
СТРАТЕГІЯ І ТАКТИКА ЕКОНОМІЧНОГО ЗАХИСТУ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВИХ ЗБУРЕНЬПирог О.В., Дорошкевич К.О., Кіт А.М. |
|
ЕНЕРГЕТИЧНИЙ ЛАНДШАФТ УКРАЇНИ: ТЕНДЕНЦІЇ ТА НАСЛІДКИПеревозова І.В., Ластовець О.І. |
|
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БІЗНЕСУ УКРАЇНИ ПІД ЧАС ВІЙНИ І ВІДБУДОВИ: КРЕАТИВНІ РІШЕННЯ, ІННОВАЦІЇ ТА ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯДанкевич В.Є., Данкевич Є.М. |
|