205 Економічний простір

ВИПУСК

Обкладинка
Зміст

СТАТТІ

ФОРМУВАННЯ ЕТИЧНОЇ ТА СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В ОРГАНІЗАЦІЯХ
Акіліна О.В.
c. 3-9
ЦИФРОВІЗАЦІЯ І ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ЗРУШЕННЯ У СТРУКТУРІ ЗАЙНЯТОСТІ: ВИКЛИКИ ДЛЯ УКРАЇНИ
Ащеулова О.М., Лось В.О., Мовчун С.В.
c. 10-16
ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПУБЛІЧНИХ СЛУЖБОВЦІВ
Богуславська С.І., Лобас В.М.
c. 17-21
ГЕЙМІНГ В УКРАЇНІ КРІЗЬ ПРИЗМУ ПРИКЛАДНОЇ МАТЕМАТИКИ ТА СТАТИСТИКИ (in English)
Бублик Л.Я.
c. 22-28
ЕКСПОРТНА ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА УКРАЇНИ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ
Васильєв О.Ю., Ларіонова К.А.
c. 29-34
ЕКОСИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ: МЕТОДОЛОГІЯ ОЦІНЮВАННЯ ГЛОКАЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ
Верховод І.С.
c. 35-42
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМІВ ПАРТНЕРСЬКОГО МАРКЕТИНГУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Волочай М.І.
c. 43-48
USER-GENERATED CONTENT ЯК ІНСТРУМЕНТ ПОБУДОВИ ДОВІРИ ДО БРЕНДУ (in English)
Гавриленко Т.В., Пічкар А.В.
c. 49-56
УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ЯК ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАБІЛЬНОСТІ ФІНАНСОВОЇ СИСТЕМИ В УМОВАХ КРИЗИ
Добровольська Е.В., Покотильська Н.В., Косович О.В.
c. 57-62
УДОСКОНАЛЕННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ
Дьомін І.В.
c. 63-67
КЛАСИФІКАЦІЯ СТРАТЕГІЙ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ В СФЕРІ НАДАННЯ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ
Дячков Д.В., Синенко В.А.
c. 68-74
МІЖНАРОДНИЙ ФІНАНСОВИЙ РИНОК ТА ПОВОЄННА ВІДБУДОВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ І ПРАКТИЧНІ ОРІЄНТИРИ (in English)
Єгорова І.Г., Пурій Г.В., Падалка О.С., Кулішов В.В.
c. 75-83
ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ГЛОБАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
Зайцева А.С.
c. 84-89
ТЕНДЕНЦІЇ ВИРОБНИЦТВА СОЇ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Івченко В.М., Симонян Е.Н., Нерубайська Н.І.
c. 90-96
АНАЛІЗ ДИНАМІКИ ЕКСПОРТУ ЗЕРНОВОЇ ПРОДУКЦІЇ УКРАЇНИ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ ТА ЗАГРОЗ
Кібальник Л.О., Черкащенко А.В.
c. 94-102
ПІДВИЩЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ ДЛЯ ТНК ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ЇЇ ЕКСПОРТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ В ПРОЦЕСІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
Кім О.О.
c. 103-110
ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
Кундря-Висоцька О.П., Шурпенкова Р.К., Вагнер І.М.
c. 111-118
ПЕРСПЕКТИВИ ПОВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЕКОНОМІКИ НА ЗАСАДАХ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ТА ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРТНЕРСТВА НА ПРИКЛАДІ ЗАПОРІЗЬКОГО РЕГІОНУ
Кусакова Ю.О., Власенко Т.О., Руднік О.Р.
c. 119-124
ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ НА АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ В УМОВАХ СЕЗОННОСТІ ТА НЕСТАБІЛЬНОСТІ РИНКУ ПРАЦІ
Малярчук Н.М.
c. 132-138
ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК РИНКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УКРАЇНІ ПІД ЧАС ВІЙНИ ТА ПІСЛЯВОЄННОЇ ВІДБУДОВИ (in English)
Маслиган О.О., Головачко В.М., Бондар Г.Л.
c. 139-145
УПРАВЛІННЯ КОРПОРАТИВНОЮ СОЦІАЛЬНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ В КОНТЕКСТІ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
Махсма М.Б., Козлов Є.В.
c. 146-152
МЕХАНІЗМИ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВ У КОНТЕКСТІ ЦИФРОВІЗАЦІЇ
Мельник Ю.М., Шалагінова Д.С.
c. 153-159
ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА ПІДПРИЄМСТВ В СИСТЕМІ ПРІОРИТЕТІВ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Мілька А.І.
c. 160-169
СВІТОВИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ЗЕЛЕНИХ БУДІВЕЛЬНИХ СИСТЕМ
Орловська Ю.В., Кухтін О.О.
c. 170-180
СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА ТИПОЛОГІЯ ТА ХАРАКТЕРНІ ОЗНАКИ СКЛАДНИХ СИСТЕМ
Перевозова І.В., Шепель Т.В., Губернат Т.Я.
c. 181-189
ІНТЕГРАЛЬНА ОЦІНКА РІВНЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ПРИКОРДОННИХ З ЄС РЕГІОНІВ УКРАЇНИ
Погуляйко Ю.М.
c. 190-199
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ «ЗЕЛЕНОЇ ЕКОНОМІКИ» В КРАЇНАХ ЄС ТА В УКРАЇНІ В КОНТЕКСТІ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ
Поліванцев А.С.
c. 200-207
СТАЛИЙ РОЗВИТОК І БІЗНЕС: РОЛЬ СПОЖИВАЧА У ТРАНСФОРМАЦІЇ РИНКУ
Радько В.М., Мацюра C.І., Борисовська М.Р.
c. 208-212
СУТНІСТЬ І ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
Решетнікова О.В., Даниленко В.І., Бородулін Б.О.
c. 213-218
ДИНАМІКА РОЗВИТКУ РИНКУ ЕЛЕКТРОННИХ ПЛАТЕЖІВ В УКРАЇНІ
Рибчук А.В., Козир Ю.Р.
c. 219-224
МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНО-ЦИФРОВИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВ АГРОПРОДОВОЛЬЧОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ
Сазонова Т.О., Лютий Д.В.
c. 225-230
«ЗЕЛЕНІ» ТРАНСПОРТНІ КОРИДОРИ: СТРАТЕГІЯ СТАЛОГО ЕКСПОРТУ УКРАЇНСЬКОГО ЗЕРНА
Седікова І.О., Дроздова В.А.
c. 231-236
ТРАНСФОРМАЦІЇ HR-МЕНЕДЖМЕНТУ НА ОСНОВІ ЛЮДИНО-ЦЕНТРОВАНОГО ПІДХОДУ
Ситник Н.І., Пермінова С.О.
c. 237-244
ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕРСОНАЛУ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
Склярук Т.В., Данилюк Р.А.
c. 245-249
РІВЕНЬ ЦИФРОВОЇ ГОТОВНОСТІ ДО ІНКЛЮЗИВНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА В ГРОМАДАХ: ФАКТОРНИЙ АНАЛІЗ
Скрильник А.С.
c. 250-258
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ У СФЕРІ РЕКЛАМИ: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ
Сотник А.А., Ткачук Г.Ю., Бірюченко С.Ю.
c. 259-266
МАРКЕТИНГ В ЕПОХУ ТУРБУЛЕНТНОСТІ: ВИКЛИКИ ТА АДАПТИВНІ СТРАТЕГІЇ
Співаковська Т.В.
c. 267-276
МЕХАНІЗМИ ГРОМАДСЬКОЇ УЧАСТІ В УПРАВЛІННІ ТЕРИТОРІАЛЬНИМИ ГРОМАДАМИ: СУЧАСНІ ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
Стецик Я.В., Грицку Ю.П.
c. 277-283
РОЛЬ ТА ВИДИ ІНСТРУМЕНТІВ ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТУ В ЕФЕКТИВНОМУ УПРАВЛІННІ ОСОБИСТИМ ЧАСОМ І РОБОЧИМИ ПРОЄКТАМИ МЕНЕДЖЕРІВ
Ткачук Г.Ю., Бурачек І.В., Сотник А.А.
c. 284-290
ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В БІЗНЕС-ОРГАНІЗАЦІЯХ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ
Труніна І.М., Сухомлин Л.В., Шишлова Ю.В.
c. 291-297
ДОСВІД ЄС ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ ПОЛІТИКИ ЗЕЛЕНОГО ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РІВНІ
Чала В.С., Якуб С.В.
c. 298-304
ЕКОЛОГІЧНА УПАКОВКА ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ТРЕНД МАРКЕТИНГУ ТОВАРІВ ТА ЧИННИК СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Юрченко О.А., Руденко В.С., Никонюк К.О.
c. 305-310
ЄВРОПЕЙСЬКА ПОЛІТИКА РОЗВИТКУ ЗЕЛЕНОЇ ЕКОНОМІКИ — ОРІЄНТИР СТРАТЕГІЇ ПОВОЄННОЇ ВІДБУДОВИ УКРАЇНИ
Глущенко А.В., Зимогляд Б.Г., Морозова С.А.
c. 311-316