200 Економічний простір
ВИПУСК
Обкладинка
Зміст
Вихідні дані
СТАТТІ
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІАндрусів У.Я., Черчата А.О., Божанова В.Ю. |
|
РОЗВИТОК КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВАБогуславська С.І., Гончар О.П. |
|
МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ В ОРГАНАХ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ УКРАЇНИБогуславська С.І., Кисіль Н.В. |
|
ІНСТРУМЕНТИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО КОМПЛЕКСУ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇБубенець І.Г., Крисько Ю.А. |
|
SCRUM-МЕТОДОЛОГІЯ В УПРАВЛІННІ ПРОЄКТАМИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (in English)Гук О.В., Мохонько Г.А. |
|
КОМПЛЕКСНИЙ СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВАДовбня С.Б., Пономаренко Р.В. |
|
РОЛЬ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ ПІДПРИЄМЦІВ У РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИЄвчук Л.А. |
|
ІННОВАЦІЙНІ ВЕКТОРИ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ОПЕРАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ВИРОБНИЧИХ ПІДПРИЄМСТВ ВІДПОВІДНО ДО КОНЦЕПЦІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУЗубар І.В., Ревенко О.О. |
|
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ МЕНЕДЖМЕНТ ЯКОСТІ ПІДПРИЄМСТВАІщейкін Т.Є., Вараксіна О.В., Петренко В.Р. |
|
КОРПОРАТИВНА ЕТИКА ЯК ОСНОВА СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНОГО БІЗНЕСУКравченко О.О., Антоненко А.С. |
|
ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ЯК ІМПЕРАТИВ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ В УКРАЇНІЛазаренко М.О. |
|
СОЦІАЛЬНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ЦИФРОВОЇ НЕРІВНОСТІ: НОВІ БАР’ЄРИ НА ШЛЯХУ ВИРІВНЮВАННЯ ДИСПРОПОРЦІЙ РОЗВИТКУ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ЗМІНОлійник К.Д. |
|
ВПЛИВ РОБОТИЗАЦІЇ НА РИНОК ПРАЦІ: ТЕНДЕНЦІЇ ТА ВИКЛИКИПанченко О.О. |
|
ВИКОРИСТАННЯ СТАТИСТИЧНИХ МЕТОДІВ ПРИ ОЦІНЦІ ФІНАНСОВИХ РИЗИКІВПідлипна Р.П., Підлипний Ю.В., Мостів Д.М. |
|
РЕФРЕЙМІНГ ПОНЯТТЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ: МІЖ СТАБІЛЬНІСТЮ ТА АДАПТИВНІСТЮРадько В.М., Темченко О.А. |
|
ВПЛИВ SMART HRM НА ЕФЕКТИВНІСТЬ HR-СИСТЕМИ ПІДПРИЄМСТВА В ЦИФРОВІЙ ЕКОНОМІЦІСаркісян Н.А., Гарафонова О.І. |
|
ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМСмоляк Ю.Ю., Холодницька А.В. |
|
ІНТЕГРОВАНА МОДЕЛЬ ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНОГО КОНФЛІКТУ НА СТАБІЛЬНУ ПУБЛІЧНУ ПОЛІТИКУСтаднійчук Р.В. |
|
STORYTELLING ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТСтамат В.М., Мерзлікіна М.О. |
|
ЦИФРОВІЗАЦІЯ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ЯК ЧИННИК МОДЕРНІЗАЦІЇ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ В УКРАЇНІТопазли Р.А. |
|
АТЕС: ІНСТИТУЦІОНАЛЬНА СТРУКТУРА І НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІАчкасов О.М., Довгаль О.А. |
|
ТЕОРЕТИЧНІ Й ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ РЕГІОНІВ УКРАЇНИБабух І.Б. |
|
ОСОБЛИВОСТІ ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ CRM-СИСТЕМ У ПРОЦЕСИ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ НА РИНКУ АВТОМОБІЛІВГірна О.Б., Іваницький Р.Я., Маляр Р.В. |
|
ПРОДОВОЛЬЧА БЕЗПЕКА: СУТНІСТЬ, ЕВОЛЮЦІЯ ПОНЯТТЯ ТА СУЧАСНІ ІМПЕРАТИВИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯГлушков О.А. |
|
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КОРПОРАТИВНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ: СУТНІСТЬ, СТРУКТУРА ТА КЛАСИФІКАЦІЯГоловін О.А. |
|
СТРАТЕГІЯ І ТАКТИКА УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ В ПРОЦЕСІ САМОДОСТАТНЬОГО РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ З ПРОМИСЛОВОЇ ПЕРЕРОБКИ МОЛОКА: СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИДенисюк О.Г., Цаль-Цалко Ю.С. |
|
КРЕАТИВНІСТЬ У БРЕНД-СТРАТЕГІЯХ МІЖНАРОДНОГО HR-МАРКЕТИНГУДядик Т.В., Даниленко В.І., Панасенко В.А. |
|
ПОДАТКОВІ ІНСТРУМЕНТИ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ СТРУКТУРНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ ЕКОНОМІКИІванченков В.С. |
|
КОНКУРЕНТНІ СТРАТЕГІЇ ТА ЗАХОДИ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ У ДОВОЄННИЙ ТА ПОВОЄННИЙ ПЕРІОДИКарачина Н.П., Сметанюк О.А., Крепкий П.В. |
|
СТАТИСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ЧАСОВИХ ТРЕНДІВ У ПРОГНОЗУВАННІ ЕКОНОМІЧНИХ ПРОЦЕСІВКононенко Ж.А., Шаравара Р.І., Зінченко О.М. |
|
УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ОРГАНІЗАЦІЙ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ (in English)Кулініч Т.В. |
|
ГЕОЕКОНОМІЧНІ СТРАТЕГІЇ КРАЇН ЄС В УМОВАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУЛитвин М.В. |
|
КОГЕРЕНТНІСТЬ ЕКОНОМІЧНИХ РІШЕНЬ У СЕРЕДОВИЩІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ТУРБУЛЕНТНОСТІ: ВПЛИВ ІНСТИТУЦІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇЛяшенко О.М., Михайловська О.В. |
|
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ВАРТІСТЮ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОЄКТІВ ЖИТЛОВОГО БУДІВНИЦТВА З УРАХУВАННЯМ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУМедвідь Р.Ю. |
|
РОЗВИТОК ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ ТА ЄВРОІНТЕГРАЦІЇНодь О.Л., Стегней М.І., Бергхауер О.О. |
|
РОЛЬ ЖІНОК У РОЗВИТКУ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДУМКИПрицюк Л.А. |
|
СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНА ПАРАДИГМА «SMART-ІНФРАСТРУКТУРИ»: КЕЙС УКРАЇНИ (in English)Пурій Г.В., Байда М.Г., Падалка О.С., Кулішов В.В. |
|
ФІНАНСОВА ЕФЕКТИВНІСТЬ СТРАТЕГІЙ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ЗЕРНОВОГО РИНКУ: ІНДИКАТИВНИЙ АНАЛІЗСедіков Д.В. |
|
ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ МІНІМІЗАЦІЇ ІНВЕСТИЦІЙНИХ РИЗИКІВ У СЕКТОРІ ВІДНОВЛЮВАНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИТкачук Л.М., Підгородецький М.А. |
|
РОЛЬ КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ У ВІДТВОРЕННІ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІЧудовська В.А., Коморна О.М., Самойлова І.І. |
|
ЕКОНОМІЧНА СКЛАДОВА ОБОРОННОЇ СТРАТЕГІЇ ФРАНЦІЇ НА 2024–2030 РОКИВигівський Д.М., Грищенко Я.С., Вигівська І.М. |
|
ТРАНСФОРМАЦІЯ СВІТОВОГО АВТОМОБІЛЬНОГО РИНКУ В КОНТЕКСТІ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ЗМІН: ФОКУС НА ЕЛЕКТРОМОБІЛЬНІСТЬГончаров О.О. |
|
УПРАВЛІНСЬКІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОГО ПАРТНЕРСТВА УКРАЇНИ ТА ЄС У КОНТЕКСТІ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ТА ПІСЛЯВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯДуб А.М., Адамик В.В. |
|
УПРАВЛІННЯ СТІЙКИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВА ЧЕРЕЗ ІНСТРУМЕНТИ СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУЖосан Г.В., Покотилова В.І. |
|
ЦИФРОВИЙ ФІНАНСОВИЙ МОНІТОРИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ У ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІКозенков Д.Є., Каут О.В., Шпортько Г.Ю. |
|
ТЕОРІЯ ХАОСУ ТА ЇЇ ВИКОРИСТАННЯ В АНТИКРИЗОВОМУ МЕНЕДЖМЕНТІКозенкова В.Д., Вишневська М.К., Козенков Д.Є. |
|
АНАЛІТИЧНО-СТАТИСТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОГО РИНКУ УКРАЇНИ: СТАН, ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУМихайленко О.В., Соломчук Л.М., Скоморохова С.Ю. |
|
РЕСТРУКТУРИЗАЦІЯ ТА УПРАВЛІНСЬКИЙ РЕІНЖИНІРИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТИ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМПавлін П.Д. |
|
ВПЛИВ ОСНОВНИХ ФОНДОВИХ ІНДЕКСІВ НА КОЛИВАННЯ ВАРТОСТІ БІТКОЇНАРомаш К.В., Камишникова Е.В. |
|