205 Економічний простір
ВИПУСК
Обкладинка
Зміст
СТАТТІ
ФОРМУВАННЯ ЕТИЧНОЇ ТА СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В ОРГАНІЗАЦІЯХАкіліна О.В. |
|
ЦИФРОВІЗАЦІЯ І ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ЗРУШЕННЯ У СТРУКТУРІ ЗАЙНЯТОСТІ: ВИКЛИКИ ДЛЯ УКРАЇНИАщеулова О.М., Лось В.О., Мовчун С.В. |
|
ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПУБЛІЧНИХ СЛУЖБОВЦІВБогуславська С.І., Лобас В.М. |
|
ГЕЙМІНГ В УКРАЇНІ КРІЗЬ ПРИЗМУ ПРИКЛАДНОЇ МАТЕМАТИКИ ТА СТАТИСТИКИ (in English)Бублик Л.Я. |
|
ЕКСПОРТНА ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА УКРАЇНИ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ КОНКУРЕНЦІЇВасильєв О.Ю., Ларіонова К.А. |
|
ЕКОСИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ: МЕТОДОЛОГІЯ ОЦІНЮВАННЯ ГЛОКАЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙВерховод І.С. |
|
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМІВ ПАРТНЕРСЬКОГО МАРКЕТИНГУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВВолочай М.І. |
|
USER-GENERATED CONTENT ЯК ІНСТРУМЕНТ ПОБУДОВИ ДОВІРИ ДО БРЕНДУ (in English)Гавриленко Т.В., Пічкар А.В. |
|
УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ЯК ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАБІЛЬНОСТІ ФІНАНСОВОЇ СИСТЕМИ В УМОВАХ КРИЗИДобровольська Е.В., Покотильська Н.В., Косович О.В. |
|
УДОСКОНАЛЕННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИДьомін І.В. |
|
КЛАСИФІКАЦІЯ СТРАТЕГІЙ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ В СФЕРІ НАДАННЯ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИДячков Д.В., Синенко В.А. |
|
МІЖНАРОДНИЙ ФІНАНСОВИЙ РИНОК ТА ПОВОЄННА ВІДБУДОВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ І ПРАКТИЧНІ ОРІЄНТИРИ (in English)Єгорова І.Г., Пурій Г.В., Падалка О.С., Кулішов В.В. |
|
ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ГЛОБАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИЗайцева А.С. |
|
ТЕНДЕНЦІЇ ВИРОБНИЦТВА СОЇ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІІвченко В.М., Симонян Е.Н., Нерубайська Н.І. |
|
АНАЛІЗ ДИНАМІКИ ЕКСПОРТУ ЗЕРНОВОЇ ПРОДУКЦІЇ УКРАЇНИ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ ТА ЗАГРОЗКібальник Л.О., Черкащенко А.В. |
|
ПІДВИЩЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ ДЛЯ ТНК ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ЇЇ ЕКСПОРТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ В ПРОЦЕСІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇКім О.О. |
|
ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВАКундря-Висоцька О.П., Шурпенкова Р.К., Вагнер І.М. |
|
ПЕРСПЕКТИВИ ПОВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЕКОНОМІКИ НА ЗАСАДАХ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ТА ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПАРТНЕРСТВА НА ПРИКЛАДІ ЗАПОРІЗЬКОГО РЕГІОНУКусакова Ю.О., Власенко Т.О., Руднік О.Р. |
|
ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ НА АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ В УМОВАХ СЕЗОННОСТІ ТА НЕСТАБІЛЬНОСТІ РИНКУ ПРАЦІМалярчук Н.М. |
|
ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК РИНКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УКРАЇНІ ПІД ЧАС ВІЙНИ ТА ПІСЛЯВОЄННОЇ ВІДБУДОВИ (in English)Маслиган О.О., Головачко В.М., Бондар Г.Л. |
|
УПРАВЛІННЯ КОРПОРАТИВНОЮ СОЦІАЛЬНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ В КОНТЕКСТІ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІМахсма М.Б., Козлов Є.В. |
|
МЕХАНІЗМИ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВ У КОНТЕКСТІ ЦИФРОВІЗАЦІЇМельник Ю.М., Шалагінова Д.С. |
|
ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА ПІДПРИЄМСТВ В СИСТЕМІ ПРІОРИТЕТІВ СТАЛОГО РОЗВИТКУМілька А.І. |
|
СВІТОВИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ЗЕЛЕНИХ БУДІВЕЛЬНИХ СИСТЕМОрловська Ю.В., Кухтін О.О. |
|
СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА ТИПОЛОГІЯ ТА ХАРАКТЕРНІ ОЗНАКИ СКЛАДНИХ СИСТЕМПеревозова І.В., Шепель Т.В., Губернат Т.Я. |
|
ІНТЕГРАЛЬНА ОЦІНКА РІВНЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ПРИКОРДОННИХ З ЄС РЕГІОНІВ УКРАЇНИПогуляйко Ю.М. |
|
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ «ЗЕЛЕНОЇ ЕКОНОМІКИ» В КРАЇНАХ ЄС ТА В УКРАЇНІ В КОНТЕКСТІ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇПоліванцев А.С. |
|
СТАЛИЙ РОЗВИТОК І БІЗНЕС: РОЛЬ СПОЖИВАЧА У ТРАНСФОРМАЦІЇ РИНКУРадько В.М., Мацюра C.І., Борисовська М.Р. |
|
СУТНІСТЬ І ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВАРешетнікова О.В., Даниленко В.І., Бородулін Б.О. |
|
ДИНАМІКА РОЗВИТКУ РИНКУ ЕЛЕКТРОННИХ ПЛАТЕЖІВ В УКРАЇНІРибчук А.В., Козир Ю.Р. |
|
МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНО-ЦИФРОВИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВ АГРОПРОДОВОЛЬЧОЇ СФЕРИ УКРАЇНИСазонова Т.О., Лютий Д.В. |
|
«ЗЕЛЕНІ» ТРАНСПОРТНІ КОРИДОРИ: СТРАТЕГІЯ СТАЛОГО ЕКСПОРТУ УКРАЇНСЬКОГО ЗЕРНАСедікова І.О., Дроздова В.А. |
|
ТРАНСФОРМАЦІЇ HR-МЕНЕДЖМЕНТУ НА ОСНОВІ ЛЮДИНО-ЦЕНТРОВАНОГО ПІДХОДУСитник Н.І., Пермінова С.О. |
|
ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕРСОНАЛУ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇСклярук Т.В., Данилюк Р.А. |
|
РІВЕНЬ ЦИФРОВОЇ ГОТОВНОСТІ ДО ІНКЛЮЗИВНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА В ГРОМАДАХ: ФАКТОРНИЙ АНАЛІЗСкрильник А.С. |
|
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ У СФЕРІ РЕКЛАМИ: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИСотник А.А., Ткачук Г.Ю., Бірюченко С.Ю. |
|
МАРКЕТИНГ В ЕПОХУ ТУРБУЛЕНТНОСТІ: ВИКЛИКИ ТА АДАПТИВНІ СТРАТЕГІЇСпіваковська Т.В. |
|
МЕХАНІЗМИ ГРОМАДСЬКОЇ УЧАСТІ В УПРАВЛІННІ ТЕРИТОРІАЛЬНИМИ ГРОМАДАМИ: СУЧАСНІ ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУСтецик Я.В., Грицку Ю.П. |
|
РОЛЬ ТА ВИДИ ІНСТРУМЕНТІВ ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТУ В ЕФЕКТИВНОМУ УПРАВЛІННІ ОСОБИСТИМ ЧАСОМ І РОБОЧИМИ ПРОЄКТАМИ МЕНЕДЖЕРІВТкачук Г.Ю., Бурачек І.В., Сотник А.А. |
|
ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В БІЗНЕС-ОРГАНІЗАЦІЯХ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇТруніна І.М., Сухомлин Л.В., Шишлова Ю.В. |
|
ДОСВІД ЄС ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ ПОЛІТИКИ ЗЕЛЕНОГО ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РІВНІЧала В.С., Якуб С.В. |
|
ЕКОЛОГІЧНА УПАКОВКА ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ТРЕНД МАРКЕТИНГУ ТОВАРІВ ТА ЧИННИК СТАЛОГО РОЗВИТКУЮрченко О.А., Руденко В.С., Никонюк К.О. |
|
ЄВРОПЕЙСЬКА ПОЛІТИКА РОЗВИТКУ ЗЕЛЕНОЇ ЕКОНОМІКИ — ОРІЄНТИР СТРАТЕГІЇ ПОВОЄННОЇ ВІДБУДОВИ УКРАЇНИГлущенко А.В., Зимогляд Б.Г., Морозова С.А. |
|
