206 Економічний простір

ВИПУСК

Обкладинка
Зміст
Вихідні дані

СТАТТІ

БЕЗБАР’ЄРНА МОВА ЯК ІНСТРУМЕНТ ФАСИЛІТОВАНОГО ДІАЛОГУ В КОНТЕКСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ЛІДЕРСТВА В УМОВАХ ВІЙНИ ТА ПОВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯ
Акіліна О.В., Михацька А.В.
c. 3-9
НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОПТИМІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЛАНЦЮГАМИ ПОСТАЧАННЯ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ МОДЕЛЕЙ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
Альошкіна Л.П., Пітель Н.Я.
c. 10-16
ІНСТИТУЦІЙНА ТРАНСФОРМАЦІЯ МЕХАНІЗМІВ ПУБЛІЧНОГО АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ТЕРИТОРІЯМИ В УМОВАХ ВОЄННОЇ ЗАГРОЗИ
Бичков С.В.
c. 17-21
ЦИФРОВІЗАЦІЯ ЯК РУШІЙ ГЛОБАЛЬНИХ ЗМІН: ТРАНСФОРМАЦІЯ ЕКОНОМІЧНИХ ПРОЦЕСІВ, БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ ТА РИНКУ ПРАЦІ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ ТА ІНТЕГРАЦІЯ УКРАЇНИ У СВІТОВУ ЦИФРОВУ ЕКОНОМІКУ
Білий Д.І., Гарафонова О.І.
c. 22-30
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ДЕТЕРМІНАНТА ЙОГО ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ В УМОВАХ МІЖНАРОДНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ТУРБУЛЕНТНОСТІ
Галазюк Н.М.
c. 31-36
ОПТИМІЗАЦІЯ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ В КОНТЕКСТІ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ
Гірна О.Б.
c. 37-44
ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ У КОНТЕКСТІ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ: ЧИННИКИ ВПЛИВУ ТА СТРАТЕГІЧНІ ПІДХОДИ
Даниленко В.І., Шестаков І.Ю., Свіжевський М.Р.
c. 45-50
GOVTECH ТА ПУБЛІЧНІ ФІНАНСИ: СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМИ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
Діденко Л.В., Герман Я.І., Семенова О.В.
c. 51-56
ОСОБЛИВОСТІ ТА ТЕНДЕНЦІЇ ПРОЦЕСУ ЦИФРОВАННЯ У РОЗВИТКУ ЗЕЛЕНОЇ ЕКОНОМІКИ (in English)
Довгаль О.А.
c. 57-63
МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ
Жилюк І.С.
c. 64-73
САМОМЕНЕДЖМЕНТ ТА ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРАЦІ HR-ФАХІВЦІВ
Загорянська О.Л.
c. 74-79
СТРАТЕГІЧНІ АНТИКРИЗОВІ ПІДХОДИ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ В УМОВАХ ПРОГРЕСУ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
Заіка Ю.А., Маляренко О.П.
c. 80-85
СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ
Камишникова Е.В., Мутерко Г.М.
c. 86-92
МЕХАНІЗМИ РЕГУЛЮВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ У СФЕРІ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА ТА ІНСТИТУЦІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ
Кирилюк І.М., Постоєнко В.С.
c. 93-97
КОНСАЛТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ У ГЛОБАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ
Коваленко А.Г.
c. 98-103
ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЕФЕКТІВ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ІНСТИТУТІВ ЕКОНОМІЧНОЇ ВЛАДИ
Котелевська Я.В.
c. 104-109
СТРУКТУРНІ ЗРУШЕННЯ НА СВІТОВОМУ РИНКУ ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОГО МЕДИЧНОГО ОБЛАДНАННЯ
Нікітін Д.В.
c. 110-115
АДАПТИВНА ОМНІКАНАЛЬНА МОДЕЛЬ ВЗАЄМОДІЇ У B2B: ПЕРСОНАЛІЗОВАНИЙ ПІДХІД НА ОСНОВІ ПЕРЕГОВОРНИХ СТРАТЕГІЙ
Попко О.В., Філатов В.В.
c. 116-125
СОЦІАЛЬНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО В УМОВАХ ВОЄННИХ ВИКЛИКІВ: АДАПТАЦІЯ МІЖНАРОДНОГО ДОСВІДУ ТА СТРАТЕГІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Радько В.М., Мацюра C.І., Гевко Д.Я.
c. 126-132
ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО ІНВЕСТИЦІЙНОГО КЛІМАТУ ІНСТРУМЕНТАМИ ПУБЛІЧНО ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА У ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЧНИХ НАЦІОНАЛЬНИХ ПРОЄКТІВ
Рибчук А.В., Яхимець Ю.М.
c. 133-138
АНАЛІЗ ІСНУЮЧИХ ПІДХОДІВ ДО ПРОЕКТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СРУКТУР
Рудь К.М.
c. 139-147
МЕХАНІЗМ ІНТЕГРАЦІЇ ДІДЖИТАЛ-МЕНЕДЖМЕНТУ У СТРАТЕГІЧНИЙ РОЗВИТОК УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВ АГРОПРОДОВОЛЬЧОЇ СФЕРИ
Сазонова Т.О., Вовковінський Ю.В.
c. 148-153
ДІЯЛЬНІСТЬ КИТАЙСЬКИХ ТНК НА АФРИКАНСЬКОМУ КОНТИНЕНТІ: ЕКОНОМІЧНИЙ ВПЛИВ І ПЕРСПЕКТИВИ
Сай Л.П., Гонтар Б.І.
c. 154-163
МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ: ЗНАЧЕННЯ В СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ І МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА
Сотник А.А., Ткачук Г.Ю., Біляк Т.О.
c. 164-170
ВИКЛИКИ ТА НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ В УМОВАХ ТРАНЗИТИВНОЇ ЕКОНОМІКИ
Стойка В.О., Чубов Р.М., Равлик Р.В.
c. 171-176
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ В ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ З ВИКОРИСТАННЯМ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ В ЕКОНОМІЦІ ВРАЖЕНЬ
Татаринцева Ю.Л.
c. 177-181
МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ
Фоменко Н.А.
c. 182-190
ВПРОВАДЖЕННЯ МІЖНАРОДНИХ НОРМ ESG-АУДИТУ ПІДПРИЄМНИЦТВА ДЛЯ ІНДИКАЦІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ
Чала В.С., Демидов Б.Ю.
c. 191-198
ФІНАНСОВА ДІАГНОСТИКА ЯК ОСНОВА АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ В УМОВАХ ВІЙНИ
Шалений В.А.
c. 199-206
БІРЖОВА ТОРГІВЛЯ НА ВІТЧИЗНЯНИХ РИНКАХ КАПІТАЛУ ТА ОРГАНІЗОВАНИХ ТОВАРНИХ РИНКАХ
Яворська В.О.
c. 207-213
ФОРМУВАННЯ ПІДХОДІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ АУДИТУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Боднар О.В.
c. 214-220
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ГРАНТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ В СИСТЕМІ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЙ
Бондарчук Л.В., Іванченко Г.В., Веслова Я.В.
c. 221-225
УПРАВЛІННЯ ЗНАННЯМИ ЯК ОСНОВА КОГНІТИВНОЇ СТІЙКОСТІ СУСПІЛЬСТВА
Гвоздь М.Я., Сорочак О.З.
c. 226-232
МАКРОЕКОНОМІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ТА ПОТЕНЦІАЛ ІННОВАЦІЙНОГО ЗРОСТАННЯ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПАРТНЕРСТВА
Дуб А.М., Адамик В.В.
c. 233-237
РОЛЬ БРЕНДИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
Компанієць В.І.
c. 238-243
ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА ПРОМИСЛОВОЇ ГАЛУЗІ ЯК КЛЮЧОВИЙ ЕЛЕМЕНТ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
Мірошніченко М.В.
c. 244-250
УМОВИ ФОРМУВАННЯ РИНКУ ПРАЦІ УКРАЇНИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
Мірошніченко Т.В.
c. 251-256
ЦИФРОВЕ ЛІДЕРСТВО ТА ЙОГО СТРУКТУРНІ РОЗРИВИ У СВІТОВІЙ ЕКОНОМІЦІ: ПОРІВНЯЛЬНІ ВИМІРИ
Орловська Ю.В., Ларіонова К.А.
c. 257-263
ЕКОНОМІЧНІ МЕХАНІЗМИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ РИНКУ ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ: МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ ДЛЯ УКРАЇНИ
Поповський Т.Ю.
c. 264-270
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ
Процак К.В., Гойдаш Ю.Р., Гунька Б.В.
c. 271-278
ВІД ФРАГМЕНТАЦІЇ ДО МОЗАЇЧНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ: ІНФРАСТРУКТУРНА ЕКОНОМІКА АРКТИКИ В УМОВАХ ПОСТУНІВЕРСАЛІСТСЬКОЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ (in English)
Резнікова Н.В., Панченко В.Г., Вітченко С.Е.
c. 279-286
СВІТОВИЙ ДОСВІД РЕАЛІЗАЦІЇ КОНКУРЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ НА РИНКУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Руденко І.В.
c. 287-296
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ГОТОВНОСТІ ПІДПРИЄМЦІВ СФЕРИ ПОСЛУГ ДО КООПЕРАЦІЇ В СУЧАСНИХ УКРАЇНСЬКИХ РЕАЛІЯХ
Собчак Г.М.
c. 297-303
ДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ МАРКЕТПЛЕЙСІВ
Стернюк О.Б.
c. 304-310
ЦИФРОВІ ПЛАТФОРМИ ЯК БІЗНЕС МОДЕЛЬ СТАЛОГО РОЗВИТКУ МАЛИХ І СЕРЕДНІХ ПІДПРИЄМСТВ У СФЕРІ E-COMMERCE
Тимошенко К.В.
c. 311-316
СТРАТЕГІЯ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ЕКОСИСТЕМИ КОМПАНІЇ В КОНТЕКСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ПОВЕДІНКИ
Ханін С.В.
c. 317-323
НІМЕЦЬКА МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ РИНКУ ВІДНОВЛЮВАНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ ЯК ОРІЄНТИР ЕНЕРГЕТИЧНОЇ БЕЗПЕКИ ЄС
Ханова О.В.
c. 324-331
УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ В УМОВАХ НЕЗБАЛАНСОВАНОСТІ РИНКУ ПРАЦІ У КОНТЕКСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ТА ПРИНЦИПІВ ЦИРКУЛЯРНОЇ ЕКОНОМІКИ
Холодницька А.В., Кичко І.І., Пшенна І.В.
c. 332-338
РОБОТА ГРОМАДСЬКИХ РАД – ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ В СИСТЕМІ РЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ
Яковенко І.В., Марухленко О.В., Рубан Д.О.
c. 339-344
НОВІТНІ ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГУ
Громова О.Є., Шевчук А.Л., Меланишен Т.Ю.
c. 345-351
ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЯ МАЛОГО АГРОПРОДОВОЛЬЧОГО ПІДПРИЄМСТВА: ПОТЕНЦІАЛ ТА БАР’ЄРИ ВИХОДУ ТОВ «МИРГОРОДСЬКА ОЛІЯ» НА НОВИЙ РИНОК ЗБУТУ
Гук О.В., Мельник А.Д.
c. 352-360
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНЕ ЛІДЕРСТВО ЯК ЧИННИК СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Красностанова Н.Е., Пістун І.І.
c. 361-367
МОДЕЛЮВАННЯ ВПЛИВУ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ НА РИНОК ПРАЦІ
Лось В.О., Смєсова В.Л., Чалий М.Є.
c. 368-375
ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ БРЕНДУ: ЯК КОМПАНІЇ СТВОРЮЮТЬ ЕМОЦІЙНИЙ ЗВ'ЯЗОК ІЗ СПОЖИВАЧАМИ
Пенюк В.О.
c. 376-381
РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПІВ ЗЕЛЕНОЇ ЕКОНОМІКИ У БУДІВЕЛЬНІЙ ГАЛУЗІ В КОНТЕКСТІ КОНЦЕПЦІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА
Поповиченко І.В.
c. 382-386
ЦИРКУЛЯРНА ЕКОНОМІКА ЯК КОНЦЕПТУАЛЬНА ОСНОВА ЗЕЛЕНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ БУДІВЕЛЬНОГО СЕКТОРУ В УМОВАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Черчата А.О., Андрусів У.Я.
c. 387-392
ОСОБИВОСТІ ВРЯДУВАННЯ В КРАЇНАХ ЄС У СФЕРІ АДАПТАЦІЇ ДО КЛІМАТИЧНИХ ЗМІН В УРБАНИСТИЦІ ТА РЕГІОНАЛЬНОМУ ПЛАНУВАННІ
Корнієвський С.В.
c. 393-403