206 Економічний простір
ВИПУСК
Обкладинка
Зміст
Вихідні дані
СТАТТІ
БЕЗБАР’ЄРНА МОВА ЯК ІНСТРУМЕНТ ФАСИЛІТОВАНОГО ДІАЛОГУ В КОНТЕКСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ЛІДЕРСТВА В УМОВАХ ВІЙНИ ТА ПОВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯАкіліна О.В., Михацька А.В. |
|
НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОПТИМІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЛАНЦЮГАМИ ПОСТАЧАННЯ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ МОДЕЛЕЙ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУАльошкіна Л.П., Пітель Н.Я. |
|
ІНСТИТУЦІЙНА ТРАНСФОРМАЦІЯ МЕХАНІЗМІВ ПУБЛІЧНОГО АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ТЕРИТОРІЯМИ В УМОВАХ ВОЄННОЇ ЗАГРОЗИБичков С.В. |
|
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ДЕТЕРМІНАНТА ЙОГО ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ В УМОВАХ МІЖНАРОДНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ТУРБУЛЕНТНОСТІГалазюк Н.М. |
|
ОПТИМІЗАЦІЯ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ В КОНТЕКСТІ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇГірна О.Б. |
|
ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ У КОНТЕКСТІ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ: ЧИННИКИ ВПЛИВУ ТА СТРАТЕГІЧНІ ПІДХОДИДаниленко В.І., Шестаков І.Ю., Свіжевський М.Р. |
|
GOVTECH ТА ПУБЛІЧНІ ФІНАНСИ: СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМИ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНИДіденко Л.В., Герман Я.І., Семенова О.В. |
|
ОСОБЛИВОСТІ ТА ТЕНДЕНЦІЇ ПРОЦЕСУ ЦИФРОВАННЯ У РОЗВИТКУ ЗЕЛЕНОЇ ЕКОНОМІКИ (in English)Довгаль О.А. |
|
МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РЕГІОНІВ УКРАЇНИЖилюк І.С. |
|
САМОМЕНЕДЖМЕНТ ТА ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРАЦІ HR-ФАХІВЦІВЗагорянська О.Л. |
|
СТРАТЕГІЧНІ АНТИКРИЗОВІ ПІДХОДИ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ В УМОВАХ ПРОГРЕСУ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВЗаіка Ю.А., Маляренко О.П. |
|
СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУКамишникова Е.В., Мутерко Г.М. |
|
МЕХАНІЗМИ РЕГУЛЮВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ У СФЕРІ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА ТА ІНСТИТУЦІЙНІ ІНСТРУМЕНТИКирилюк І.М., Постоєнко В.С. |
|
КОНСАЛТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ У ГЛОБАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІКоваленко А.Г. |
|
ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЕФЕКТІВ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ІНСТИТУТІВ ЕКОНОМІЧНОЇ ВЛАДИКотелевська Я.В. |
|
СТРУКТУРНІ ЗРУШЕННЯ НА СВІТОВОМУ РИНКУ ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОГО МЕДИЧНОГО ОБЛАДНАННЯНікітін Д.В. |
|
АДАПТИВНА ОМНІКАНАЛЬНА МОДЕЛЬ ВЗАЄМОДІЇ У B2B: ПЕРСОНАЛІЗОВАНИЙ ПІДХІД НА ОСНОВІ ПЕРЕГОВОРНИХ СТРАТЕГІЙПопко О.В., Філатов В.В. |
|
СОЦІАЛЬНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО В УМОВАХ ВОЄННИХ ВИКЛИКІВ: АДАПТАЦІЯ МІЖНАРОДНОГО ДОСВІДУ ТА СТРАТЕГІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУРадько В.М., Мацюра C.І., Гевко Д.Я. |
|
ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО ІНВЕСТИЦІЙНОГО КЛІМАТУ ІНСТРУМЕНТАМИ ПУБЛІЧНО ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА У ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЧНИХ НАЦІОНАЛЬНИХ ПРОЄКТІВРибчук А.В., Яхимець Ю.М. |
|
АНАЛІЗ ІСНУЮЧИХ ПІДХОДІВ ДО ПРОЕКТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СРУКТУРРудь К.М. |
|
МЕХАНІЗМ ІНТЕГРАЦІЇ ДІДЖИТАЛ-МЕНЕДЖМЕНТУ У СТРАТЕГІЧНИЙ РОЗВИТОК УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВ АГРОПРОДОВОЛЬЧОЇ СФЕРИСазонова Т.О., Вовковінський Ю.В. |
|
ДІЯЛЬНІСТЬ КИТАЙСЬКИХ ТНК НА АФРИКАНСЬКОМУ КОНТИНЕНТІ: ЕКОНОМІЧНИЙ ВПЛИВ І ПЕРСПЕКТИВИСай Л.П., Гонтар Б.І. |
|
МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ: ЗНАЧЕННЯ В СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ І МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВАСотник А.А., Ткачук Г.Ю., Біляк Т.О. |
|
ВИКЛИКИ ТА НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ В УМОВАХ ТРАНЗИТИВНОЇ ЕКОНОМІКИСтойка В.О., Чубов Р.М., Равлик Р.В. |
|
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ В ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ З ВИКОРИСТАННЯМ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ В ЕКОНОМІЦІ ВРАЖЕНЬТатаринцева Ю.Л. |
|
МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇФоменко Н.А. |
|
ВПРОВАДЖЕННЯ МІЖНАРОДНИХ НОРМ ESG-АУДИТУ ПІДПРИЄМНИЦТВА ДЛЯ ІНДИКАЦІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИЧала В.С., Демидов Б.Ю. |
|
ФІНАНСОВА ДІАГНОСТИКА ЯК ОСНОВА АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ В УМОВАХ ВІЙНИШалений В.А. |
|
БІРЖОВА ТОРГІВЛЯ НА ВІТЧИЗНЯНИХ РИНКАХ КАПІТАЛУ ТА ОРГАНІЗОВАНИХ ТОВАРНИХ РИНКАХЯворська В.О. |
|
ФОРМУВАННЯ ПІДХОДІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ АУДИТУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАБоднар О.В. |
|
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ГРАНТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ В СИСТЕМІ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЙБондарчук Л.В., Іванченко Г.В., Веслова Я.В. |
|
УПРАВЛІННЯ ЗНАННЯМИ ЯК ОСНОВА КОГНІТИВНОЇ СТІЙКОСТІ СУСПІЛЬСТВАГвоздь М.Я., Сорочак О.З. |
|
МАКРОЕКОНОМІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ТА ПОТЕНЦІАЛ ІННОВАЦІЙНОГО ЗРОСТАННЯ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПАРТНЕРСТВАДуб А.М., Адамик В.В. |
|
РОЛЬ БРЕНДИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВКомпанієць В.І. |
|
ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА ПРОМИСЛОВОЇ ГАЛУЗІ ЯК КЛЮЧОВИЙ ЕЛЕМЕНТ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИМірошніченко М.В. |
|
УМОВИ ФОРМУВАННЯ РИНКУ ПРАЦІ УКРАЇНИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТМірошніченко Т.В. |
|
ЦИФРОВЕ ЛІДЕРСТВО ТА ЙОГО СТРУКТУРНІ РОЗРИВИ У СВІТОВІЙ ЕКОНОМІЦІ: ПОРІВНЯЛЬНІ ВИМІРИОрловська Ю.В., Ларіонова К.А. |
|
ЕКОНОМІЧНІ МЕХАНІЗМИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ РИНКУ ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ: МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ ДЛЯ УКРАЇНИПоповський Т.Ю. |
|
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ В УМОВАХ ВІЙНИПроцак К.В., Гойдаш Ю.Р., Гунька Б.В. |
|
ВІД ФРАГМЕНТАЦІЇ ДО МОЗАЇЧНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ: ІНФРАСТРУКТУРНА ЕКОНОМІКА АРКТИКИ В УМОВАХ ПОСТУНІВЕРСАЛІСТСЬКОЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ (in English)Резнікова Н.В., Панченко В.Г., Вітченко С.Е. |
|
СВІТОВИЙ ДОСВІД РЕАЛІЗАЦІЇ КОНКУРЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ НА РИНКУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙРуденко І.В. |
|
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ГОТОВНОСТІ ПІДПРИЄМЦІВ СФЕРИ ПОСЛУГ ДО КООПЕРАЦІЇ В СУЧАСНИХ УКРАЇНСЬКИХ РЕАЛІЯХСобчак Г.М. |
|
ДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ МАРКЕТПЛЕЙСІВСтернюк О.Б. |
|
ЦИФРОВІ ПЛАТФОРМИ ЯК БІЗНЕС МОДЕЛЬ СТАЛОГО РОЗВИТКУ МАЛИХ І СЕРЕДНІХ ПІДПРИЄМСТВ У СФЕРІ E-COMMERCEТимошенко К.В. |
|
СТРАТЕГІЯ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ЕКОСИСТЕМИ КОМПАНІЇ В КОНТЕКСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ПОВЕДІНКИХанін С.В. |
|
НІМЕЦЬКА МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ РИНКУ ВІДНОВЛЮВАНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ ЯК ОРІЄНТИР ЕНЕРГЕТИЧНОЇ БЕЗПЕКИ ЄСХанова О.В. |
|
УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ В УМОВАХ НЕЗБАЛАНСОВАНОСТІ РИНКУ ПРАЦІ У КОНТЕКСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ТА ПРИНЦИПІВ ЦИРКУЛЯРНОЇ ЕКОНОМІКИХолодницька А.В., Кичко І.І., Пшенна І.В. |
|
РОБОТА ГРОМАДСЬКИХ РАД – ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ В СИСТЕМІ РЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯЯковенко І.В., Марухленко О.В., Рубан Д.О. |
|
НОВІТНІ ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГУГромова О.Є., Шевчук А.Л., Меланишен Т.Ю. |
|
ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЯ МАЛОГО АГРОПРОДОВОЛЬЧОГО ПІДПРИЄМСТВА: ПОТЕНЦІАЛ ТА БАР’ЄРИ ВИХОДУ ТОВ «МИРГОРОДСЬКА ОЛІЯ» НА НОВИЙ РИНОК ЗБУТУГук О.В., Мельник А.Д. |
|
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНЕ ЛІДЕРСТВО ЯК ЧИННИК СТАЛОГО РОЗВИТКУКрасностанова Н.Е., Пістун І.І. |
|
МОДЕЛЮВАННЯ ВПЛИВУ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ НА РИНОК ПРАЦІЛось В.О., Смєсова В.Л., Чалий М.Є. |
|
ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ БРЕНДУ: ЯК КОМПАНІЇ СТВОРЮЮТЬ ЕМОЦІЙНИЙ ЗВ'ЯЗОК ІЗ СПОЖИВАЧАМИПенюк В.О. |
|
РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПІВ ЗЕЛЕНОЇ ЕКОНОМІКИ У БУДІВЕЛЬНІЙ ГАЛУЗІ В КОНТЕКСТІ КОНЦЕПЦІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВАПоповиченко І.В. |
|
ЦИРКУЛЯРНА ЕКОНОМІКА ЯК КОНЦЕПТУАЛЬНА ОСНОВА ЗЕЛЕНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ БУДІВЕЛЬНОГО СЕКТОРУ В УМОВАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУЧерчата А.О., Андрусів У.Я. |
|
ОСОБИВОСТІ ВРЯДУВАННЯ В КРАЇНАХ ЄС У СФЕРІ АДАПТАЦІЇ ДО КЛІМАТИЧНИХ ЗМІН В УРБАНИСТИЦІ ТА РЕГІОНАЛЬНОМУ ПЛАНУВАННІКорнієвський С.В. |
|
