202 Економічний простір
ВИПУСК
Обкладинка
Зміст
Вихідні дані
СТАТТІ
ОРГАНІЗАЦІЙНА ТРАНСФОРМАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ АДМІНІСТРАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ: ДОСВІД ПОБУДОВИ ПРАКТИКООРІЄНТОВАНОЇ МОДЕЛІ В ОСВІТНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇАкіліна О.В. |
|
РЕПУТАЦІЙНИЙ КАПІТАЛ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ У ВІДНОВЛЕННІ ТА РОЗВИТКУ ДЕОКУПОВАНИХ ТЕРИТОРІЙБоліла С.Ю. |
|
ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ МЕХАНІЗМІВ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ ПРИ СПІВПРАЦІ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТОРАМИВарава Л.М., Хома О.І. |
|
ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЙОГО СУЧАСНІ ТРЕНДИ В УКРАЇНІВасенко Ю.О. |
|
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЛАНЦЮГІВ ДОДАНОЇ ВАРТОСТІ У СФЕРІ ТВАРИННИЦТВА ТА ЙОГО ПЕРЕРОБКИГлушков О.А. |
|
ПОДАТКОВА СИСТЕМА У ПОВОЄННОМУ ВІДНОВЛЕННІ: ФУНКЦІЇ, МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ ДЛЯ УКРАЇНИГрабарь Є.О. |
|
СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ГОСПОДАРСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ З ВИРОБНИЦТВА МОЛОЧНИХ ПРОДУКТІВ: СУБ’ЄКТНИЙ ТА ОБ’ЄКТНИЙ АСПЕКТДенисюк О.Г., Цаль-Цалко Ю.С. |
|
ТЕНДЕНЦІЇ ТА ОСОБЛИВОСТІ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ СФЕРИ НАДАННЯ ПОСЛУГДіченко А.Л. |
|
МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ ВПЛИВУ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ФІНАНСОВИЙ СТАН ПІДПРИЄМСТВАДовбня С.Б., Папуша І.В. |
|
ДИНАМІКА, ФАКТОРИ ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СВІТОВОГО РИНКУ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВДовгаль О.А. |
|
УПРАВЛІНСЬКІ ВИКЛИКИ ТА СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМИ РЕФОРМУВАННЯ ЛІСОВОГО СЕКТОРУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВІЙНИДяченко М.І., Жмуденко В.О. |
|
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВОГО МЕХАНІЗМУ ДІЯЛЬНОСТІ НАТОДжигора О.М. |
|
АНАЛІТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ В УМОВАХ ОБМЕЖЕНОСТІ БЮДЖЕТУЖалдак Г.П., Рекун С.С., Кравченко В.Я. |
|
ВПРОВАДЖЕННЯ Е-ГРИВНІ: ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ В Е-БІЗНЕСІ, Е-КОМЕРЦІЇ ТА БОРОТЬБИ З ТІНЬОВОЮ ЕКОНОМІКОЮ В КОНТЕКСТІ ФРАГМЕНТАЦІЇ ГЛОБАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИЖивко М.А. |
|
ВІД ТРАДИЦІЙНОГО ДО ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ: АНОМАЛІЇ ЯК ІНДИКАТОРИ ПАРАДИГМАЛЬНОГО ЗСУВУЗавалій Т.О. |
|
МИТНИЙ ПОСТ-АУДИТ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ДЕРЖАВИ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ПОТРЯСІНЬЗахожай К.В., Бороденко Т.М., Коломієць Г.Б. |
|
ІНСТИТУЦІЙНА ПІДТРИМКА СИСТЕМИ ПРОДОВОЛЬЧОЇ БЕЗПЕКИ ДЕРЖАВ В УМОВАХ ГЕОПОЛІТИЧНИХ КОНФЛІКТІВКазанішен А.В. |
|
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВАКалініченко О.О., Пойта І.О., Мосійчук І.В. |
|
АДАПТИВНО-СТАБІЛІЗАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ АГРАРНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВОЄННОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІКичко І.І., Ольхович М.В. |
|
СУЧАСНА ГРОШОВА ТЕОРІЯ – ЧИ СТАНЕ МЕЙНСТРІМНОЮ У МАКРОЕКОНОМІЦІ?Корнієвський С.В. |
|
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ КОМПАНІЙ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇКотвицька Н.М., Овсієнко Н.В., Шарова С.В. |
|
ВИЗНАЧЕННЯ ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМКІВ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ДЛЯ РИНКУ АЗС УКРАЇНИ В УМОВАХ НАСИЧЕНОГО КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩАКотвицька Н.М., Овсієнко Н.В., Шостаковська А.В., Майстренко Ю.В. |
|
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ МІГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУКудирко Л.П., Ущапівська А.М. |
|
СУЧАСНІ ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ КОНТРОЛІНГУ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ ПРОЄКТУВАННІ ІННОВАЦІЙНИХ ТУРИСТИЧНИХ ПРОДУКТІВКулініч Т.В. |
|
ОСОБЛИВОСТІ ГЕОЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУЛитвин М.В. |
|
SEO, LSI ТА GEO-АДАПТАЦІЯ КОНТЕНТУ В КОМУНІКАТИВНИХ СТРАТЕГІЯХ СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУЛядський І.К., Решетнікова О.В., Кушніренко М.О. |
|
УПРАВЛІНСЬКІ ВИКЛИКИ ЦИФРОВІЗАЦІЇ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ УКРАЇНИНікітенко К.С. |
|
НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙОрлова К.Є., Царук І.М., Очередько М.В. |
|
ГЛОБАЛІЗАЦІЯ ТА РЕГІОНАЛІЗАЦІЯ: ВЗАЄМОДІЯ, ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ДЛЯ СУЧАСНОЇ СВІТОВОЇ ЕКОНОМІКИОсіпова Л.В. |
|
СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ НАСЛІДКИ ТРУДОВОЇ МІГРАЦІЇ УКРАЇНЦІВ В УМОВАХ ВІЙНИ (in English)Павлова О.M. |
|
ФОРМУВАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВАПавлюк Ю.В. |
|
ІНСТИТУЦІЙНА ТА ЕКОНОМІЧНА ГОТОВНІСТЬ АГРАРНОГО СЕКТОРУ УКРАЇНИ ДО ІНТЕГРАЦІЇ В ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СОЮЗ: СУЧАСНИЙ СТАН І СТРАТЕГІЧНІ ПЕРСПЕКТИВИПалій М.О., Канцедал Н.А. |
|
ФОРМУВАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ СИСТЕМИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИПатук С.Ф. |
|
УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЯМИ В УКРАЇНСЬКОМУ IT-СЕКТОРІ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІПетрик М.М., Гарафонова О.І. |
|
СТРАТЕГІЧНІ ІНСТРУМЕНТИ РОЗШИРЕННЯ БІЗНЕСУ: ЗЛИТТЯ І ПОГЛИНАННЯСвітлична А.В., Волкова Н.В., Кріль Є.В. |
|
СИСТЕМНА МОДЕЛЬ ФІНАНСОВОГО МЕХАНІЗМУ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДСорока В.А. |
|
РОЗВИТОК СЕНСОРНОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ЗМІНСтамат В.М., Славська О.Ю. |
|
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ БЕНЧМАРКІНГОВОГО АНАЛІЗУХамініч С.Ю., Мілютін О.О. |
|
РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ПІДПРИЄМСТВА ШЛЯХОМ ЗАСТОСУВАННЯ КОМБІНОВАНИХ МЕТОДІВ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІХанін С.В. |
|
ВПЛИВ ЦИФРОВІЗАЦІЇ НА ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВ ПЛОДОВО-ЯГІДНОЇ ГАЛУЗІХлівецький В.О. |
|
РЕГУЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВХобта В.М., Севрюков В.В. |
|
ВПЛИВ ЯКОСТІ БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА В КРАЇНАХ-УЧАСНИЦЯХ ІНІЦІАТИВИ «ПОЯС І ШЛЯХ» НА ПРЯМІ ІНОЗЕМНІ ІНВЕСТИЦІЇ З КИТАЮ (in English)Цзяньфу Є, Зварич І.Я. |
|
ПЕРСПЕКТИВИ ПОГЛИБЛЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ КООПЕРАЦІЇ В УМОВАХ РОЗВИТКУ БІОЕКОНОМІКИ: ТЕОРЕТИЧНІ ПАСТКИ VS ІНСТИТУЦІЙНІ КОЛІЗІЇ (in English)Цибуляк А.Г. |
|
УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВШинкаренко В.Ю. |
|