202 Економічний простір

ВИПУСК

Обкладинка
Зміст
Вихідні дані

СТАТТІ

ОРГАНІЗАЦІЙНА ТРАНСФОРМАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ АДМІНІСТРАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ: ДОСВІД ПОБУДОВИ ПРАКТИКООРІЄНТОВАНОЇ МОДЕЛІ В ОСВІТНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ
Акіліна О.В.
c. 3-11
РЕПУТАЦІЙНИЙ КАПІТАЛ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ У ВІДНОВЛЕННІ ТА РОЗВИТКУ ДЕОКУПОВАНИХ ТЕРИТОРІЙ
Боліла С.Ю.
c. 12-18
ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ МЕХАНІЗМІВ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ ПРИ СПІВПРАЦІ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТОРАМИ
Варава Л.М., Хома О.І.
c. 19-25
ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЙОГО СУЧАСНІ ТРЕНДИ В УКРАЇНІ
Васенко Ю.О.
c. 26-30
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЛАНЦЮГІВ ДОДАНОЇ ВАРТОСТІ У СФЕРІ ТВАРИННИЦТВА ТА ЙОГО ПЕРЕРОБКИ
Глушков О.А.
c. 31-36
ПОДАТКОВА СИСТЕМА У ПОВОЄННОМУ ВІДНОВЛЕННІ: ФУНКЦІЇ, МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ ДЛЯ УКРАЇНИ
Грабарь Є.О.
c. 34-42
СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ГОСПОДАРСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ З ВИРОБНИЦТВА МОЛОЧНИХ ПРОДУКТІВ: СУБ’ЄКТНИЙ ТА ОБ’ЄКТНИЙ АСПЕКТ
Денисюк О.Г., Цаль-Цалко Ю.С.
c. 43-51
ТЕНДЕНЦІЇ ТА ОСОБЛИВОСТІ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ СФЕРИ НАДАННЯ ПОСЛУГ
Діченко А.Л.
c. 52-57
МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ ВПЛИВУ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ФІНАНСОВИЙ СТАН ПІДПРИЄМСТВА
Довбня С.Б., Папуша І.В.
c. 58-64
ДИНАМІКА, ФАКТОРИ ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СВІТОВОГО РИНКУ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ
Довгаль О.А.
c. 65-71
УПРАВЛІНСЬКІ ВИКЛИКИ ТА СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМИ РЕФОРМУВАННЯ ЛІСОВОГО СЕКТОРУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВІЙНИ
Дяченко М.І., Жмуденко В.О.
c. 72-77
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВОГО МЕХАНІЗМУ ДІЯЛЬНОСТІ НАТО
Джигора О.М.
c. 78-86
АНАЛІТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ В УМОВАХ ОБМЕЖЕНОСТІ БЮДЖЕТУ
Жалдак Г.П., Рекун С.С., Кравченко В.Я.
c. 87-96
ВПРОВАДЖЕННЯ Е-ГРИВНІ: ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ В Е-БІЗНЕСІ, Е-КОМЕРЦІЇ ТА БОРОТЬБИ З ТІНЬОВОЮ ЕКОНОМІКОЮ В КОНТЕКСТІ ФРАГМЕНТАЦІЇ ГЛОБАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
Живко М.А.
c. 97-106
ВІД ТРАДИЦІЙНОГО ДО ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ: АНОМАЛІЇ ЯК ІНДИКАТОРИ ПАРАДИГМАЛЬНОГО ЗСУВУ
Завалій Т.О.
c. 107-114
МИТНИЙ ПОСТ-АУДИТ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ДЕРЖАВИ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ПОТРЯСІНЬ
Захожай К.В., Бороденко Т.М., Коломієць Г.Б.
c. 115-124
ІНСТИТУЦІЙНА ПІДТРИМКА СИСТЕМИ ПРОДОВОЛЬЧОЇ БЕЗПЕКИ ДЕРЖАВ В УМОВАХ ГЕОПОЛІТИЧНИХ КОНФЛІКТІВ
Казанішен А.В.
c. 125-131
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
Калініченко О.О., Пойта І.О., Мосійчук І.В.
c. 132-136
АДАПТИВНО-СТАБІЛІЗАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ АГРАРНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВОЄННОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІ
Кичко І.І., Ольхович М.В.
c. 137-144
СУЧАСНА ГРОШОВА ТЕОРІЯ – ЧИ СТАНЕ МЕЙНСТРІМНОЮ У МАКРОЕКОНОМІЦІ?
Корнієвський С.В.
c. 145-152
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ КОМПАНІЙ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
Котвицька Н.М., Овсієнко Н.В., Шарова С.В.
c. 153-159
ВИЗНАЧЕННЯ ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМКІВ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ДЛЯ РИНКУ АЗС УКРАЇНИ В УМОВАХ НАСИЧЕНОГО КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА
Котвицька Н.М., Овсієнко Н.В., Шостаковська А.В., Майстренко Ю.В.
c. 160-165
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ МІГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ
Кудирко Л.П., Ущапівська А.М.
c. 166-172
СУЧАСНІ ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ КОНТРОЛІНГУ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ ПРОЄКТУВАННІ ІННОВАЦІЙНИХ ТУРИСТИЧНИХ ПРОДУКТІВ
Кулініч Т.В.
c. 173-182
ОСОБЛИВОСТІ ГЕОЕКОНОМІЧНОЇ СТРАТЕГІЇ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Литвин М.В.
c. 183-188
SEO, LSI ТА GEO-АДАПТАЦІЯ КОНТЕНТУ В КОМУНІКАТИВНИХ СТРАТЕГІЯХ СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ
Лядський І.К., Решетнікова О.В., Кушніренко М.О.
c. 189-195
УПРАВЛІНСЬКІ ВИКЛИКИ ЦИФРОВІЗАЦІЇ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ УКРАЇНИ
Нікітенко К.С.
c. 196-201
НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙ
Орлова К.Є., Царук І.М., Очередько М.В.
c. 202-207
ГЛОБАЛІЗАЦІЯ ТА РЕГІОНАЛІЗАЦІЯ: ВЗАЄМОДІЯ, ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ДЛЯ СУЧАСНОЇ СВІТОВОЇ ЕКОНОМІКИ
Осіпова Л.В.
c. 208-215
СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ НАСЛІДКИ ТРУДОВОЇ МІГРАЦІЇ УКРАЇНЦІВ В УМОВАХ ВІЙНИ (in English)
Павлова О.M.
c. 216-222
ФОРМУВАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Павлюк Ю.В.
c. 223-229
ІНСТИТУЦІЙНА ТА ЕКОНОМІЧНА ГОТОВНІСТЬ АГРАРНОГО СЕКТОРУ УКРАЇНИ ДО ІНТЕГРАЦІЇ В ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СОЮЗ: СУЧАСНИЙ СТАН І СТРАТЕГІЧНІ ПЕРСПЕКТИВИ
Палій М.О., Канцедал Н.А.
c. 230-236
ФОРМУВАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ СИСТЕМИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ
Патук С.Ф.
c. 237-241
УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЯМИ В УКРАЇНСЬКОМУ IT-СЕКТОРІ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІ
Петрик М.М., Гарафонова О.І.
c. 242-246
СТРАТЕГІЧНІ ІНСТРУМЕНТИ РОЗШИРЕННЯ БІЗНЕСУ: ЗЛИТТЯ І ПОГЛИНАННЯ
Світлична А.В., Волкова Н.В., Кріль Є.В.
c. 247-252
СИСТЕМНА МОДЕЛЬ ФІНАНСОВОГО МЕХАНІЗМУ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
Сорока В.А.
c. 253-257
РОЗВИТОК СЕНСОРНОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ЗМІН
Стамат В.М., Славська О.Ю.
c. 258-264
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ БЕНЧМАРКІНГОВОГО АНАЛІЗУ
Хамініч С.Ю., Мілютін О.О.
c. 265-272
РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ПІДПРИЄМСТВА ШЛЯХОМ ЗАСТОСУВАННЯ КОМБІНОВАНИХ МЕТОДІВ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ
Ханін С.В.
c. 273-278
ВПЛИВ ЦИФРОВІЗАЦІЇ НА ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВ ПЛОДОВО-ЯГІДНОЇ ГАЛУЗІ
Хлівецький В.О.
c. 279-284
РЕГУЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Хобта В.М., Севрюков В.В.
c. 285-291
ВПЛИВ ЯКОСТІ БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА В КРАЇНАХ-УЧАСНИЦЯХ ІНІЦІАТИВИ «ПОЯС І ШЛЯХ» НА ПРЯМІ ІНОЗЕМНІ ІНВЕСТИЦІЇ З КИТАЮ (in English)
Цзяньфу Є, Зварич І.Я.
c. 292-298
ПЕРСПЕКТИВИ ПОГЛИБЛЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ КООПЕРАЦІЇ В УМОВАХ РОЗВИТКУ БІОЕКОНОМІКИ: ТЕОРЕТИЧНІ ПАСТКИ VS ІНСТИТУЦІЙНІ КОЛІЗІЇ (in English)
Цибуляк А.Г.
c. 299-308
УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ
Шинкаренко В.Ю.
c. 309-315