199 Економічний простір
ВИПУСК
Обкладинка
Зміст
Вихідні дані
СТАТТІ
ВИБІР МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ЗАПАСАМИ ДЛЯ ВИРОБНИЦТВА ДОРОЖНЬОГО ПОКРИТТЯАровіна М.П., Сугоняк В.П. |
|
СПОЖИВЧА МАРКЕТИНГОВА АКТИВНІСТЬ ТА СТРАТЕГІЇ ЇЇ ПОСИЛЕННЯБєлова Т.Г., Лукомець А.О. |
|
МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ОЛІЙНИХ КУЛЬТУР: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИВенгерова О.В. |
|
ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ ЛАНЦЮГАМИ ПОСТАЧАННЯГірна О.Б. |
|
ЕКОНОМІЧНА ПОЛІТИКА ПЕРЕХОДУ ДО ЗЕЛЕНОЇ ЕКОНОМІКИ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇДовгаль О.А. |
|
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЯХ ЛОГІСТИЧНИХ КОМПАНІЙДронова Т.С., Хурдей В.Д., Міщенко Д.А. |
|
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОЇ БІРЖОВОЇ ТОРГІВЛІ ДЕРИВАТИВНИМИ КОНТРАКТАМИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇЗаніздра А.С. |
|
ЦИФРОВІЗАЦІЯ ЛОГІСТИКИ: НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТА ОПТИМІЗАЦІЇКанцедал Н.А., Лега О.В., Морозов Є.О. |
|
ФОРМУВАННЯ РЕПУТАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА В ВУЗЬКИХ ГАЛУЗЯХКозар Т.В., Глинський Н.Ю. |
|
ІНСТРУМЕНТИ SMM-ПРОСУВАННЯ: МАЛОБЮЖЕТНЕ ПРОСУВАННЯКорнієнко О.П. |
|
ЦИФРОВИЙ РОЗРИВ У МІЖНАРОДНІЙ ЕКОНОМІЦІ: ВИКЛИКИ ДЛЯ КРАЇНИ, ЩО РОЗВИВАЮТЬСЯКравчук П.Я., Баула О.В. |
|
ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОБЛІКУ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАЛизунова О.М., Лисенко С.М., Придатько Е.М. |
|
ВИКЛИКИ ДЛЯ ГЛОБАЛЬНОЇ НЕРІВНОСТІ ВІД РОЗБУДОВИ НОВОГО ЦИФРОВОГО СЕРЕДОВИЩА ВЕЛИКИМИ ТЕХНОЛОГІЧНИМИ КОМПАНІЯМИОлійник К.Д. |
|
БАГАТОВИМІРНІСТЬ ПРОБЛЕМ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ВИКЛИКІВ: ІНСТИТУЦІЙНІ РАМКИ ПОЛІТИКИ МОДЕРНІЗАЦІЇПанченко В.Г., Птащенко О.В., Резнікова Н.В., Карп В.С. |
|
СТАТИСТИЧНІ МЕТОДИ У ПРИЙНЯТТІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ: ЄВРОПЕЙСЬКІЙ ДОСВІД ВИКЛАДАННЯ ДЛЯ ВІТЧИЗНЯНИХ ЗДОБУВАЧІВПестовська З.С. |
|
ІНТЕГРАЦІЯ ESG-ФАКТОРІВ У СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ БАНКІВСЬКОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ (in English)Погореленко Н.П. |
|
ЦИФРОВІ ТРАНСФОРМАЦІЇ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ БІЗНЕС: НОВІ ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕМСемикіна М.В., Дмитришин Б.В., Бугаєва М.В. |
|
УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ ТА АДАПТАЦІЇ ЇХ БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ ДО ВИКЛИКІВ ЦИФРОВІЗАЦІЇТкачук Г.Ю. |
|
ВАЛОВИЙ ВНУТРІШНІЙ ПРОДУКТ УКРАЇНИ: ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВІДНОВЛЕННЯХаєцька О.П. |
|
ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ УХВАЛЕННЯ ЕКСТРЕНИХ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ (in English)Шафоренко І.Ю. |
|
РИНОК ПРАЦІ УКРАЇНИ: СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ МАЙБУТНЬОГОБогданович О.А. |
|
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІБогуславська С.І., Голуб Ю.В. |
|
ПРОЄКТНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В СФЕРІ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ: СУЧАСНІ КОНОТАЦІЇ РОЗВИТКУВасютинська Л.А., Журавель О.В., Комаровський І.В. |
|
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГОВИХ МЕРЕЖВерстяк А.В., Верстяк О.М., Вінничук І.С. |
|
ВПЛИВ ДИДЖИТАЛІЗАЦІЇ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ КОРПОРАТИВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ В УМОВАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУГушко С.В., Шаблій А.В. |
|
ФІНАНСОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ В УМОВАХ ТЕХНОГЛОБАЛІЗМУЗаблоцька Р.О. |
|
РИТЕЙЛ В УМОВАХ СУЧАСНОГО КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА: АНАЛІЗ ТРЕНДІВ ТА ТЕНДЕНЦІЙЗаіка Ю.А., Іріх Т.А. |
|
ЗНАЧЕННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТИРІВ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ У ФОРМУВАННІ HR-СТРАТЕГІЙЗелінська А.М., Лавриненко С.О., Тарасович Л.В. |
|
ФІНАНСОВА СИСТЕМА ТА ІНСТРУМЕНТИ СТАЛОГО ІНВЕСТУВАННЯ: ПЕРСПЕКТИВИ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВІоанно В.В., Тарасова О.В., Кузьменко О.Ю. |
|
ОЦІНЮВАННЯ ЧУТЛИВОСТІ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ АКТИВНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ДО РОЗМІРУ ПРИБУТКІВ ЯК ФАКТОРУ НАБЛИЖЕННЯ ДО МОДЕЛІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ БІЗНЕСУКириленко В.І., Котенок М.Г. |
|
АНТИКРИЗОВІ ВИКЛИКИ ТА СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМИ АДАПТАЦІЇ АГРАРНОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ ТУРБУЛЕНТНОСТІКозловський Д.О. |
|
ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У СТРАТЕГІЧНОМУ ПЛАНУВАННІ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУКорнага О.І., Гарафонова О.І. |
|
ВПЛИВ ЦИФРОВІЗАЦІЇ НА СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ ТА ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЇХ ДІЯЛЬНОСТІЛігоненко Л.О. |
|
КОМУНІКАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ УКРАЇНСЬКИХ БІЗНЕС-ЕКСПОРТЕРІВ В УМОВАХ ГЕОПОЛІТИЧНИХ ВИКЛИКІВ (in English)Максимова І.І., Вишневська К.Г., Кулішов В.В., Падалка О.С. |
|
МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ В АГРАРНОМУ СЕКТОРІ: СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ АГРОБІЗНЕСОММовчанюк А.В., Чукіна І.В. |
|
ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ СІМ’ЯМ З ДІТЬМИПавлюк Т.І. |
|
МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ В ESG КОНЦЕПЦІЇПокровська Н.М., Скрипник Т.В. |
|
РОЛЬ ІНКЛЮЗІЇ СОЦІАЛЬНОГО БІЗНЕСУ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ СТІЙКОГО РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДПрушківська Е.В., Лазнева І.О., Чкан О.В. |
|
СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНІСТЮ ТА ПРОДУКТИВНІСТЮ ПЕРСОНАЛУ В УМОВАХ КРИЗОВИХ ВИКЛИКІВ ТА ВОЄННОГО СТАНУРоссоха М.Ю., Коротич А.О., Тицька А.О. |
|
КОРУПЦІЯ ЯК ФАКТОР НЕЕФЕКТИВНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В ОРГАНАХ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИСяська О.В. |
|
СТАЛИЙ РОЗВИТОК У МІЖНАРОДНОМУ ПРАВІ: ЕВОЛЮЦІЯ ОСНОВНИХ ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВЦибуляк А.Г. |
|
ВПЛИВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ІННОВАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ЛОГІСТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУЧупріна М.О., Ситник Н.І., Пермінова С.О. |
|
ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІШалений В.А. |
|