199 Економічний простір

ВИПУСК

Обкладинка
Зміст
Вихідні дані

СТАТТІ

ВИБІР МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ЗАПАСАМИ ДЛЯ ВИРОБНИЦТВА ДОРОЖНЬОГО ПОКРИТТЯ
Аровіна М.П., Сугоняк В.П.
c. 3-9
СПОЖИВЧА МАРКЕТИНГОВА АКТИВНІСТЬ ТА СТРАТЕГІЇ ЇЇ ПОСИЛЕННЯ
Бєлова Т.Г., Лукомець А.О.
c. 10-14
МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ОЛІЙНИХ КУЛЬТУР: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Венгерова О.В.
c. 15-19
ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ ЛАНЦЮГАМИ ПОСТАЧАННЯ
Гірна О.Б.
c. 20-25
ЕКОНОМІЧНА ПОЛІТИКА ПЕРЕХОДУ ДО ЗЕЛЕНОЇ ЕКОНОМІКИ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ
Довгаль О.А.
c. 26-31
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЯХ ЛОГІСТИЧНИХ КОМПАНІЙ
Дронова Т.С., Хурдей В.Д., Міщенко Д.А.
c. 32-38
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОЇ БІРЖОВОЇ ТОРГІВЛІ ДЕРИВАТИВНИМИ КОНТРАКТАМИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
Заніздра А.С.
c. 39-44
ЦИФРОВІЗАЦІЯ ЛОГІСТИКИ: НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТА ОПТИМІЗАЦІЇ
Канцедал Н.А., Лега О.В., Морозов Є.О.
c. 45-51
ФОРМУВАННЯ РЕПУТАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА В ВУЗЬКИХ ГАЛУЗЯХ
Козар Т.В., Глинський Н.Ю.
c. 52-57
ІНСТРУМЕНТИ SMM-ПРОСУВАННЯ: МАЛОБЮЖЕТНЕ ПРОСУВАННЯ
Корнієнко О.П.
c. 58-64
ЦИФРОВИЙ РОЗРИВ У МІЖНАРОДНІЙ ЕКОНОМІЦІ: ВИКЛИКИ ДЛЯ КРАЇНИ, ЩО РОЗВИВАЮТЬСЯ
Кравчук П.Я., Баула О.В.
c. 65-70
ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОБЛІКУ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Лизунова О.М., Лисенко С.М., Придатько Е.М.
c. 71-75
ВИКЛИКИ ДЛЯ ГЛОБАЛЬНОЇ НЕРІВНОСТІ ВІД РОЗБУДОВИ НОВОГО ЦИФРОВОГО СЕРЕДОВИЩА ВЕЛИКИМИ ТЕХНОЛОГІЧНИМИ КОМПАНІЯМИ
Олійник К.Д.
c. 76-85
БАГАТОВИМІРНІСТЬ ПРОБЛЕМ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ВИКЛИКІВ: ІНСТИТУЦІЙНІ РАМКИ ПОЛІТИКИ МОДЕРНІЗАЦІЇ
Панченко В.Г., Птащенко О.В., Резнікова Н.В., Карп В.С.
c. 86-98
СТАТИСТИЧНІ МЕТОДИ У ПРИЙНЯТТІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ: ЄВРОПЕЙСЬКІЙ ДОСВІД ВИКЛАДАННЯ ДЛЯ ВІТЧИЗНЯНИХ ЗДОБУВАЧІВ
Пестовська З.С.
c. 99-106
ІНТЕГРАЦІЯ ESG-ФАКТОРІВ У СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ БАНКІВСЬКОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ (in English)
Погореленко Н.П.
c. 107-112
ЦИФРОВІ ТРАНСФОРМАЦІЇ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ БІЗНЕС: НОВІ ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕМ
Семикіна М.В., Дмитришин Б.В., Бугаєва М.В.
c. 113-121
УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ ТА АДАПТАЦІЇ ЇХ БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ ДО ВИКЛИКІВ ЦИФРОВІЗАЦІЇ
Ткачук Г.Ю.
c. 122-127
ВАЛОВИЙ ВНУТРІШНІЙ ПРОДУКТ УКРАЇНИ: ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВІДНОВЛЕННЯ
Хаєцька О.П.
c. 128-133
ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ УХВАЛЕННЯ ЕКСТРЕНИХ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ (in English)
Шафоренко І.Ю.
c. 134-138
РИНОК ПРАЦІ УКРАЇНИ: СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ МАЙБУТНЬОГО
Богданович О.А.
c. 139-143
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ
Богуславська С.І., Голуб Ю.В.
c. 144-148
ПРОЄКТНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В СФЕРІ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ: СУЧАСНІ КОНОТАЦІЇ РОЗВИТКУ
Васютинська Л.А., Журавель О.В., Комаровський І.В.
c. 149-153
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГОВИХ МЕРЕЖ
Верстяк А.В., Верстяк О.М., Вінничук І.С.
c. 154-158
ВПЛИВ ДИДЖИТАЛІЗАЦІЇ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ КОРПОРАТИВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ В УМОВАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Гушко С.В., Шаблій А.В.
c. 159-167
ФІНАНСОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ В УМОВАХ ТЕХНОГЛОБАЛІЗМУ
Заблоцька Р.О.
c. 168-175
РИТЕЙЛ В УМОВАХ СУЧАСНОГО КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА: АНАЛІЗ ТРЕНДІВ ТА ТЕНДЕНЦІЙ
Заіка Ю.А., Іріх Т.А.
c. 176-183
ЗНАЧЕННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТИРІВ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ У ФОРМУВАННІ HR-СТРАТЕГІЙ
Зелінська А.М., Лавриненко С.О., Тарасович Л.В.
c. 184-190
ФІНАНСОВА СИСТЕМА ТА ІНСТРУМЕНТИ СТАЛОГО ІНВЕСТУВАННЯ: ПЕРСПЕКТИВИ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ
Іоанно В.В., Тарасова О.В., Кузьменко О.Ю.
c. 191-197
ОЦІНЮВАННЯ ЧУТЛИВОСТІ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ АКТИВНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ДО РОЗМІРУ ПРИБУТКІВ ЯК ФАКТОРУ НАБЛИЖЕННЯ ДО МОДЕЛІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ
Кириленко В.І., Котенок М.Г.
c. 198-206
АНТИКРИЗОВІ ВИКЛИКИ ТА СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМИ АДАПТАЦІЇ АГРАРНОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ ТУРБУЛЕНТНОСТІ
Козловський Д.О.
c. 207-213
ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У СТРАТЕГІЧНОМУ ПЛАНУВАННІ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
Корнага О.І., Гарафонова О.І.
c. 214-219
ВПЛИВ ЦИФРОВІЗАЦІЇ НА СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ ТА ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЇХ ДІЯЛЬНОСТІ
Лігоненко Л.О.
c. 220-227
КОМУНІКАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ УКРАЇНСЬКИХ БІЗНЕС-ЕКСПОРТЕРІВ В УМОВАХ ГЕОПОЛІТИЧНИХ ВИКЛИКІВ (in English)
Максимова І.І., Вишневська К.Г., Кулішов В.В., Падалка О.С.
c. 228-236
МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ В АГРАРНОМУ СЕКТОРІ: СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ АГРОБІЗНЕСОМ
Мовчанюк А.В., Чукіна І.В.
c. 237-242
ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ СІМ’ЯМ З ДІТЬМИ
Павлюк Т.І.
c. 243-248
МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ В ESG КОНЦЕПЦІЇ
Покровська Н.М., Скрипник Т.В.
c. 249-254
РОЛЬ ІНКЛЮЗІЇ СОЦІАЛЬНОГО БІЗНЕСУ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ СТІЙКОГО РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
Прушківська Е.В., Лазнева І.О., Чкан О.В.
c. 255-261
СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНІСТЮ ТА ПРОДУКТИВНІСТЮ ПЕРСОНАЛУ В УМОВАХ КРИЗОВИХ ВИКЛИКІВ ТА ВОЄННОГО СТАНУ
Россоха М.Ю., Коротич А.О., Тицька А.О.
c. 262-267
КОРУПЦІЯ ЯК ФАКТОР НЕЕФЕКТИВНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В ОРГАНАХ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ
Сяська О.В.
c. 268-272
СТАЛИЙ РОЗВИТОК У МІЖНАРОДНОМУ ПРАВІ: ЕВОЛЮЦІЯ ОСНОВНИХ ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВ
Цибуляк А.Г.
c. 273-282
ВПЛИВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ІННОВАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ЛОГІСТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
Чупріна М.О., Ситник Н.І., Пермінова С.О.
c. 283-287
ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
Шалений В.А.
c. 288-292