196 Економічний простір

ВИПУСК

Обкладинка
Зміст
Вихідні дані

СТАТТІ

ВИКЛИКИ ЛОГІСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИРОБНИЧИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ: КАДРОВІ, АДМІНІСТРАТИВНІ ТА ОПЕРАЦІЙНІ АСПЕКТИ
Дроздова В.А., Шаповалова О.В., Лагно Д.В.
c. 3-9
ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВ В СФЕРІ НАДАННЯ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ
Дячков Д.В., Синенко В.А.
c. 10-18
РЕБРЕНДИНГ МІСТА ДНІПРА КРІЗЬ ПРИЗМУ СТРАТЕГІЧНОГО БАЧЕННЯ НАПРЯМІВ ЙОГО ПОВОЄННОГО РОЗВИТКУ
Карасьов Є.Ю., Матвеєва О.Ю.
c. 19-28
ІНВЕСТИЦІЇ В ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ: ШЛЯХ ДО СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Кондрашова М.В., Кондрашов О.М., Мех Л.М.
c. 29-34
НЕЙРОМАРКЕТИНГ: СУТНІСТЬ, ПРИНЦИПИ, МЕТОДИ, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Кухарська Н.О.
c. 35-39
УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ ПОСТАЧАННЯ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНИХ РЕСУРСІВ: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТА ПРАКТИЧНІ ПІДХОДИ
Лега О.В., Сіренко І.О., Тараненко Я.І.
c. 40-49
ПОЄДНАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ КОПІРАЙТЕРА ТА МОЖЛИВОСТЕЙ НЕЙРОМЕРЕЖ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕСУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
Лядський І.К., Решетнікова О.В., Писаренко В.В.
c. 50-54
ЕКАУНТИНГ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ КОМПАНІЄЮ
Максименко А.В.
c. 55-60
ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДПРИЄМСТВА: КЛЮЧОВІ ФАКТОРИ ВПЛИВУ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ
Маслак О.І., Смірнова Д.М.
c. 61-66
МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
Овсієнко Н.В., Овсієнко В.В.
c. 67-72
КОРПОРАТИВНІ ІННОВАЦІЙНІ КЛАСТЕРИ БНП
Поворозник М.Ю.
c. 73-77
ІСТОРИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ З ПОЗИЦІЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ІСТОРИЧНОЇ ДУМКИ
Прицюк Л.А.
c. 78-83
ГАЛУЗЕВИЙ АНАЛІЗ БРЕНДУ РОБОТОДАВЦЯ ТА СИСТЕМИ КОМПЕНСАЦІЙ: ФАКТОРИ ВПЛИВУ ТА ІНСТРУМЕНТИ
Рябкова О.В.
c. 84-90
ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ АГРОКОНСУЛЬТУВАННЯ
Савченко В.М., Кононенко Л.В.
c. 91-96
ЗБАЛАНСОВАНА СИСТЕМА ПОКАЗНИКІВ У ФОРМУВАННІ СТРАТЕГІЇ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ
Сакун Л.М., Сухомлин Л.В., Шишлова Ю.В.
c. 97-104
ПЕРЕХІД ДО ЗЕЛЕНОЇ ЕКОНОМІКИ: ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ВИМІР
Саркісян Л.Г.
c. 105-110
СТРАТЕГІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ
Тесленок І.М., Павлішина Н.М., Железняк Ю.А.
c. 111-116
ВАРІАТИВНІ СЦЕНАРІЇ РОЗБУДОВИ ПОСТНЕОЛІБЕРАЛЬНОЇ МОДЕЛІ СВІТОВОГО ЕКОНОМІЧНОГО ПОРЯДКУ
Хоманець В.А.
c. 117-122
УПРАВЛІНСЬКІ АСПЕКТИ ІНТЕГРАЦІЇ МЕДИЧНОЇ СТАТИСТИКИ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО ПЛАНУВАННЯ РЕСУРСІВ В СИСТЕМІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я
Худоба О.В., Юкало M.В.
c. 123-127
ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ОСНОВ МОДЕЛІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ДЛЯ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ
Янгулов Е.П.
c. 128-136
ТРАНСФОРМАЦІЯ РИНКУ ЛОГІСТИЧНИХ ПОСЛУГ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Гірна О.Б., Петляківський О.А.
c. 137-143
РЕАЛІЗАЦІЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА З ВИКОРИСТАННЯМ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
Барабась Д.О., Банщиков П.Г., Віннікова І.І.
c. 144-151
ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ РЕГУЛЮВАННЯ МІЖНАРОДНОГО ІНВЕСТУВАННЯ ЗА УМОВ ПОСИЛЕННЯ ВИКЛИКІВ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Баула О.В., Лютак О.М.
c. 152-158
РЕЕМІГРАЦІЯ ВІТЧИЗНЯНОГО КАПІТАЛУ ЯК СКЛАДОВА ПІСЛЯВОЄННОЇ ВІДБУДОВИ СФЕРИ БУДІВНИЦТВА
Гаман Г.В.
c. 159-164
ПОНЯТТЯ ТА СКЛАДОВІ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ ПІДПРИЄМСТВ
Грінченко Р.В., Колібабчук О.Б.
c. 165-170
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ НАСЕЛЕННЯ В ДЕРЖАВНІЙ ПОЛІТИЦІ (in English)
Ключник Л.В., Горин Г.В.
c. 171-177
CRM ТА CDP ЯК ІНСТРУМЕНТИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ СТРАТЕГІЙ ВЗАЄМОДІЇ З КЛІЄНТАМИ
Кобилюх О.Я.
c. 178-186
СЦЕНАРІЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ГЛОБАЛЬНОЇ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ СИСТЕМИ ДО 2050 РОКУ
Корогод А.Я.
c. 187-192
ОНЛАЙН-РИТЕЙЛ: ЕТИМОЛОГІЯ ПОНЯТТЯ, СУТНІСТЬ ТА ВИДИ
Лубянський О.В.
c. 193-198
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ У ЛОГІСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Пасенко В.М., Лещенко М.М.
c. 199-204
РОЗВИТОК ПОТЕНЦІАЛУ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ВІДНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ
Рудик Р.А., Кропельницька С.О.
c. 205-211
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОГО РОЗВИТКУ НАЙБІЛЬШ ПЕРСПЕКТИВНИХ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Самофалова М.О.
c. 212-216
ЦИФРОВІ ОСВІТНІ ПЛАТФОРМИ: НОВІ МОЖЛИВОСТІ У РОЗВИТКУ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОРГАНІЗАЦІЙ
Слатвінський М.А.
c. 217-224
РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ У ПОШИРЕННІ ФІНАНСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ФОНДОВИЙ РИНОК: НА ПРИКЛАДІ АКЦІЙ АМЕРИКАНСЬКОЇ АВТОМОБІЛЬНОЇ КОМПАНІЇ TESLA
Слюсарчук Л.І., Діденко І.О.
c. 225-230
ГЛОБАЛЬНІ ТРЕНДИ В УПРАВЛІННІ ЛЮДСЬКИМ КАПІТАЛОМ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
Чабаненко О.С.
c. 231-236
ТРАНСФОРМАЦІЯ ФОНДОВОГО РИНКУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ТА ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ: СУЧАСНІ ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
Андрусів У.Я., Черчата А.О., Орловська Ю.В.
c. 237-243
ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ В ОРГАНІЗАЦІЯХ У КОНТЕКСТІ ЦІЛЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Кондратьєва Г.В.
c. 244-248
ОСОБЛИВОСТІ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ: ІНДЕКС ЦИФРОВОГО РОЗВИТКУ
Корсунова К.Ю.
c. 249-257
БАЛАНС ІНТЕРЕСІВ У ДОБУ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ: ЕЛЕКТРОННА ДЕМОКРАТІЯ ЯК ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ СТАБІЛЬНОСТІ
Євсєєва Г.П., Вечеров В.Т.
c. 258-263
ОСОБЛИВОСТІ ЦИФРОВІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
Курцев О.Ю., Пурей Є.Ю.
c. 264-271
РОЛЬ ВІДНОВЛЮВАНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
Приятельчук О.А.
c. 272-277
СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ: ЗАСАДИ ЕФЕКТИВНОГО ФОРМУВАННЯ
Хадарцев О.В.
c. 278-283
ПІДВИЩЕННЯ СТАЛОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЄС НА ЗАСАДАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ЗЕЛЕНОГО ПЕРЕХОДУ
Тараненко І.В.
c. 284-290