196 Економічний простір
ВИПУСК
Обкладинка
Зміст
Вихідні дані
СТАТТІ
ВИКЛИКИ ЛОГІСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИРОБНИЧИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ: КАДРОВІ, АДМІНІСТРАТИВНІ ТА ОПЕРАЦІЙНІ АСПЕКТИДроздова В.А., Шаповалова О.В., Лагно Д.В. |
|
ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВ В СФЕРІ НАДАННЯ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИДячков Д.В., Синенко В.А. |
|
РЕБРЕНДИНГ МІСТА ДНІПРА КРІЗЬ ПРИЗМУ СТРАТЕГІЧНОГО БАЧЕННЯ НАПРЯМІВ ЙОГО ПОВОЄННОГО РОЗВИТКУКарасьов Є.Ю., Матвеєва О.Ю. |
|
ІНВЕСТИЦІЇ В ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ: ШЛЯХ ДО СТАЛОГО РОЗВИТКУКондрашова М.В., Кондрашов О.М., Мех Л.М. |
|
НЕЙРОМАРКЕТИНГ: СУТНІСТЬ, ПРИНЦИПИ, МЕТОДИ, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИКухарська Н.О. |
|
УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ ПОСТАЧАННЯ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНИХ РЕСУРСІВ: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТА ПРАКТИЧНІ ПІДХОДИЛега О.В., Сіренко І.О., Тараненко Я.І. |
|
ПОЄДНАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ КОПІРАЙТЕРА ТА МОЖЛИВОСТЕЙ НЕЙРОМЕРЕЖ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕСУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХЛядський І.К., Решетнікова О.В., Писаренко В.В. |
|
ЕКАУНТИНГ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ КОМПАНІЄЮМаксименко А.В. |
|
ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДПРИЄМСТВА: КЛЮЧОВІ ФАКТОРИ ВПЛИВУ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІМаслак О.І., Смірнова Д.М. |
|
МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТОвсієнко Н.В., Овсієнко В.В. |
|
КОРПОРАТИВНІ ІННОВАЦІЙНІ КЛАСТЕРИ БНППоворозник М.Ю. |
|
ІСТОРИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ З ПОЗИЦІЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ІСТОРИЧНОЇ ДУМКИПрицюк Л.А. |
|
ГАЛУЗЕВИЙ АНАЛІЗ БРЕНДУ РОБОТОДАВЦЯ ТА СИСТЕМИ КОМПЕНСАЦІЙ: ФАКТОРИ ВПЛИВУ ТА ІНСТРУМЕНТИРябкова О.В. |
|
ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ АГРОКОНСУЛЬТУВАННЯСавченко В.М., Кононенко Л.В. |
|
ЗБАЛАНСОВАНА СИСТЕМА ПОКАЗНИКІВ У ФОРМУВАННІ СТРАТЕГІЇ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВСакун Л.М., Сухомлин Л.В., Шишлова Ю.В. |
|
ПЕРЕХІД ДО ЗЕЛЕНОЇ ЕКОНОМІКИ: ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ВИМІРСаркісян Л.Г. |
|
СТРАТЕГІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИТесленок І.М., Павлішина Н.М., Железняк Ю.А. |
|
ВАРІАТИВНІ СЦЕНАРІЇ РОЗБУДОВИ ПОСТНЕОЛІБЕРАЛЬНОЇ МОДЕЛІ СВІТОВОГО ЕКОНОМІЧНОГО ПОРЯДКУХоманець В.А. |
|
УПРАВЛІНСЬКІ АСПЕКТИ ІНТЕГРАЦІЇ МЕДИЧНОЇ СТАТИСТИКИ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО ПЛАНУВАННЯ РЕСУРСІВ В СИСТЕМІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'ЯХудоба О.В., Юкало M.В. |
|
ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ОСНОВ МОДЕЛІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ДЛЯ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВЯнгулов Е.П. |
|
ТРАНСФОРМАЦІЯ РИНКУ ЛОГІСТИЧНИХ ПОСЛУГ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИГірна О.Б., Петляківський О.А. |
|
РЕАЛІЗАЦІЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА З ВИКОРИСТАННЯМ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУБарабась Д.О., Банщиков П.Г., Віннікова І.І. |
|
ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ РЕГУЛЮВАННЯ МІЖНАРОДНОГО ІНВЕСТУВАННЯ ЗА УМОВ ПОСИЛЕННЯ ВИКЛИКІВ СТАЛОГО РОЗВИТКУБаула О.В., Лютак О.М. |
|
РЕЕМІГРАЦІЯ ВІТЧИЗНЯНОГО КАПІТАЛУ ЯК СКЛАДОВА ПІСЛЯВОЄННОЇ ВІДБУДОВИ СФЕРИ БУДІВНИЦТВАГаман Г.В. |
|
ПОНЯТТЯ ТА СКЛАДОВІ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ ПІДПРИЄМСТВГрінченко Р.В., Колібабчук О.Б. |
|
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ НАСЕЛЕННЯ В ДЕРЖАВНІЙ ПОЛІТИЦІ (in English)Ключник Л.В., Горин Г.В. |
|
CRM ТА CDP ЯК ІНСТРУМЕНТИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ СТРАТЕГІЙ ВЗАЄМОДІЇ З КЛІЄНТАМИКобилюх О.Я. |
|
СЦЕНАРІЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ГЛОБАЛЬНОЇ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ СИСТЕМИ ДО 2050 РОКУКорогод А.Я. |
|
ОНЛАЙН-РИТЕЙЛ: ЕТИМОЛОГІЯ ПОНЯТТЯ, СУТНІСТЬ ТА ВИДИЛубянський О.В. |
|
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ У ЛОГІСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІПасенко В.М., Лещенко М.М. |
|
РОЗВИТОК ПОТЕНЦІАЛУ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ВІДНОВЛЕННЯ УКРАЇНИРудик Р.А., Кропельницька С.О. |
|
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОГО РОЗВИТКУ НАЙБІЛЬШ ПЕРСПЕКТИВНИХ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВСамофалова М.О. |
|
ЦИФРОВІ ОСВІТНІ ПЛАТФОРМИ: НОВІ МОЖЛИВОСТІ У РОЗВИТКУ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОРГАНІЗАЦІЙСлатвінський М.А. |
|
РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ У ПОШИРЕННІ ФІНАНСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ФОНДОВИЙ РИНОК: НА ПРИКЛАДІ АКЦІЙ АМЕРИКАНСЬКОЇ АВТОМОБІЛЬНОЇ КОМПАНІЇ TESLAСлюсарчук Л.І., Діденко І.О. |
|
ГЛОБАЛЬНІ ТРЕНДИ В УПРАВЛІННІ ЛЮДСЬКИМ КАПІТАЛОМ НА ПІДПРИЄМСТВАХЧабаненко О.С. |
|
ТРАНСФОРМАЦІЯ ФОНДОВОГО РИНКУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ТА ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ: СУЧАСНІ ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУАндрусів У.Я., Черчата А.О., Орловська Ю.В. |
|
ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ В ОРГАНІЗАЦІЯХ У КОНТЕКСТІ ЦІЛЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУКондратьєва Г.В. |
|
ОСОБЛИВОСТІ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ: ІНДЕКС ЦИФРОВОГО РОЗВИТКУКорсунова К.Ю. |
|
БАЛАНС ІНТЕРЕСІВ У ДОБУ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ: ЕЛЕКТРОННА ДЕМОКРАТІЯ ЯК ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ СТАБІЛЬНОСТІЄвсєєва Г.П., Вечеров В.Т. |
|
ОСОБЛИВОСТІ ЦИФРОВІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇКурцев О.Ю., Пурей Є.Ю. |
|
РОЛЬ ВІДНОВЛЮВАНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИПриятельчук О.А. |
|
СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ: ЗАСАДИ ЕФЕКТИВНОГО ФОРМУВАННЯХадарцев О.В. |
|
ПІДВИЩЕННЯ СТАЛОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЄС НА ЗАСАДАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ЗЕЛЕНОГО ПЕРЕХОДУТараненко І.В. |
|