Поточний номер
ВИПУСК
Обкладинка
Зміст
Вихідні дані
СТАТТІ
ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ В РЕГІОНІ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДУ ПОПАРНИХ ПОРІВНЯНЬАндрійчук І.В., Ткачук В.В.
Завантажити статтю
|
|
ОБЛІКОВІ ТА ПОДАТКОВІ АСПЕКТИ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇАфанас’єва І.І., Попович О.В., Віннічук А.М.
Завантажити статтю
|
|
СТРАТЕГІЧНІ ПЕРСПЕКТИВИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУБезхлібна А.П., Кукліна Т.С., Журавльова С.М.
Завантажити статтю
|
|
ТРАНСФОРМАЦІЯ РЕКЛАМНИХ ПРАКТИК ТА ПР-СТРАТЕГІЙ В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ ТУРБУЛЕНТНОСТІБучинська О.В.
Завантажити статтю
|
|
СУЧАСНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ В ІТ-СЕКТОРІГарматюк О.В., Караман О.М.
Завантажити статтю
|
|
ІНСТИТУЦІОНАЛЬНЕ ПРОЄКТУВАННЯ РОЗВИТКУ РИНКУ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІГончаренко О.В., Воздвиженський В.В.
Завантажити статтю
|
|
КРЕАТИВНА НЕО-ЕКОНОМІКА ТА ЕТИКА ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В УМОВАХ ЗМІН: ЦИФРОВИЙ, ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ТА СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНИЙ АСПЕКТИ БІЗНЕСУДанкевич А.Є., Ганжуренко І.В., Данкевич В.Є.
Завантажити статтю
|
|
ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ СТІЙКОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ДИНАМІЧНОГО СЕРЕДОВИЩА ФУНКЦІОНУВАННЯДжерелюк Ю.О., Новіцький М.В.
Завантажити статтю
|
|
МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ПРИ ВИХОДІ ПРОДУКТУ НА ГЛОБАЛЬНІ РИНКИДіченко А.Л.
Завантажити статтю
|
|
МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ АГРОПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУДудник О.В.
Завантажити статтю
|
|
КОНЦЕПТУАЛЬНИЙ АНАЛІЗ ПОНЯТТЯ «ПЕРСОНАЛ» У СУЧАСНОМУ УПРАВЛІНСЬКОМУ ДИСКУРСІЄвтушенко О.А., Глухий А.О.
Завантажити статтю
|
|
ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНЕ ПАРТНЕРСТВО ЯК МЕХАНІЗМ РОЗВИТКУ ТРАНСПОРТНОЇ ТА ПРОМИСЛОВОЇ ІНФРАСТРУКТУРИЗайцева А.С.
Завантажити статтю
|
|
КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ УКРАЇНСЬКИХ IT-КОМПАНІЙ: ЧИННИКИ ВПЛИВУ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ ВІЙНИКоваленко Н.В., Юрченко О.А.
Завантажити статтю
|
|
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПОТЕНЦІАЛУ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ПРИФРОНТОВІЙ ЗОНІКорольков В.В., Скляр І.А.
Завантажити статтю
|
|
ЦИФРОВІЗАЦІЯ ТА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНОСТЬ: ВПЛИВ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВКравченко О.О., Зінченко А.В.
Завантажити статтю
|
|
ІНФОРМАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ НА ПІДПРИЄМСТВІКулик В.А., Похідня Б.А.
Завантажити статтю
|
|
МАРКЕТИНГОВІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ОВОЧІВНИЦТВА У ФЕРМЕРСЬКИХ ГОСПОДАРСТВАХ УКРАЇНИЛазебник В.В., Нагорна О.В.
Завантажити статтю
|
|
ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНОЇ ПАРАДИГМИ ЦИФРОВОЇ ДИПЛОМАТІЇ В КОНТЕКСТІ ЗОВНІШНЬОЇ ПОЛІТИКИ ТА МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН: КЕЙС УКРАЇНИ (in English)Максимова І.І., Шелудякова Н.А., Вишневська К.Г., Кулішов В.В.
Завантажити статтю
|
|
ІНСТРУМЕНТИ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ІТ-СФЕРИМірошник Р.О., Скабара І.М., Артимишин Ю.І.
Завантажити статтю
|
|
ПОКАЗНИКИ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ МЕБЛЕВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОСТІ СЕРЕДОВИЩАМірошник Р.О., Шовкопляс Д.О.
Завантажити статтю
|
|
СТАЛИЙ РОЗВИТОК ЯК НОВИЙ АКЦЕНТ В КОНЦЕПЦІЇ БЕЗПЕРЕРВНОСТІ БІЗНЕСУ: ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІ (in English)Олійник М.М.
Завантажити статтю
|
|
ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ, ЯК СПОСІБ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ ПІД ЧАС ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИПоліванцев А.С.
Завантажити статтю
|
|
КРЕАТИВНИЙ КОНТЕНТ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ЯК СТРАТЕГІЯ БРЕНДИНГУРешетнікова О.В., Дядик Т.В., Даниленко В.І.
Завантажити статтю
|
|
ІНСТИТУЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ ФІНАНСОВО–ЕКОНОМІЧНОГО МЕХАНІЗМУ ПЕНСІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГРОМАДЯН В УКРАЇНІРудик О.В.
Завантажити статтю
|
|
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО СЕГМЕНТАЦІЇ КЛІЄНТІВ ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ СТРАХОВОГО ПОРТФЕЛЯРудь І.Ю, Бєлуха В.А.
Завантажити статтю
|
|
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ АГРАРНОЇ ГАЛУЗІСидоров М.С.
Завантажити статтю
|
|
СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНЕ ІНВЕСТУВАННЯ ЯК ДРАЙВЕР СТАЛОГО РОЗВИТКУ БІОЕНЕРГЕТИКИСиротюк Г.В.
Завантажити статтю
|
|
СИНЕРГІЯ ОБЛІКОВОЇ ПОЛІТИКИ ТА ДІАГНОСТИЧНИХ ПРОЦЕДУР У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВАСіренко О.В., Яковенко Р.Л.
Завантажити статтю
|
|
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ НА ТРАНСПОРТНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИСоколов А.В.
Завантажити статтю
|
|
МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ: СУТНІСТЬ, ПЛАНУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОВЕДЕННЯСотник А.А., Ткачук Г.Ю., Виговський В.Г.
Завантажити статтю
|
|
РОЛЬ PUBLIC RELATIONS У ФОРМУВАННІ ДОВІРИ ДО БРЕНДУСтамат В.М., Сич А.О.
Завантажити статтю
|
|
ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ В ПОВОЄННОМУ ВІДНОВЛЕННІ УКРАЇНИБарибіна Я.О., Михайловин Р.Г.
Завантажити статтю
|
|
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ІНТЕГРАЛЬНИХ ТЕОРІЙ МЕНЕДЖМЕНТУСуріна Г.Ю., Мірошкіна Н.В., Легін О.В.
Завантажити статтю
|
|
ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ ЯК ОСНОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ БАНКІВСЬКОЇ СИСТЕМИТомілін О.О., Сидоренко Я.В., Чупир О.С.
Завантажити статтю
|
|
АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ СТІЙКОСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИФілатов Б.А., Клімов Д.І.
Завантажити статтю
|
|
ПЕНСІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГРОМАДЯН – ГОЛОВНА СКЛАДОВА В СИСТЕМІ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИФугело П.М., Савіцька С.І.
Завантажити статтю
|
|
РОЗРОБКА ТА ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЛАЄНС-ІНДИКАТОРІВ ДЛЯ ОЦІНКИ РІВНЯ ЗРІЛОСТІ СИСТЕМИ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВХаванов А.В.
Завантажити статтю
|
|
МЕТОДИ ОЦІНКИ РЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ АГРОБІЗНЕСУХодаківський В.М.
Завантажити статтю
|
|
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНОМУ МОДЕЛЮВАННІ СЦЕНАРІЇВ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІЩербініна С.А., Шевченко О.М.
Завантажити статтю
|
|
КАТЕГОРИЗАЦІЯ ДІЄТИЧНИХ ДОБАВОК: ПОРІВНЯННЯ, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ В КОНТЕКСТІ МАРКЕТИНГОВОГО СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯЧерній А.П.
Завантажити статтю
|
|
ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ЯК АНАЛІТИЧНОЇ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМСтупнікер Г.Л., Радкевич Т.О., Зозуля Н.В.
Завантажити статтю
|
|
РЕФОРМУВАННЯ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ОХОРОНОЮ ЗДОРОВ’Я В УКРАЇНІ: РЕГІОНАЛЬНИЙ ВИМІР (НА ПРИКЛАДІ ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ)Андрейченко А.В., Журило С.С., Подмазко О.М.
Завантажити статтю
|
|
ЦИФРОВІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДБогач Ю.А.
Завантажити статтю
|
|
БІРЮЗОВИЙ ПІДХІД В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЯМИ: СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ ДЛЯ ДЕОКУПОВАНИХ ТЕРИТОРІЙ ПІД ЧАС ВІЙНИ ТА ПОВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯБоліла С.Ю.
Завантажити статтю
|
|
ОПИС ТА АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ЧОТИРЬОХ СЦЕНАРІЇВ ДІЯЛЬНОСТІ ТзОВ «ФАВБЕТ» НА ПЕРІОД 2025-2029 РОКІВ (in English)Бублик Л.Я., Весоловська М.К.
Завантажити статтю
|
|
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИВітюк А.В., Федченко Ю.С., Коновенко Н.Г.
Завантажити статтю
|
|
ВПРОВАДЖЕННЯ ЗЕЛЕНИХ ЕНЕРГЕТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА РИНКУ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ ЄС У КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ ЗЕЛЕНОГО РОЗУМНОГО ТРАНСПОРТУ (in English)Гончаров О.О., Гончаренко Н.І.
Завантажити статтю
|
|
МОНІТОРИНГ ПОВЕДІНКОВИХ МОДЕЛЕЙ ОРГАНІЗАЦІЙ: СТРАТЕГІЯ, АНАЛІТИКА ТА РОЗВИТОКДаценко В.В., Караянц А.А.
Завантажити статтю
|
|
ОБҐРУНТУВАННЯ ВИКЛИКІВ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІІванченков В.С.
Завантажити статтю
|
|
КЛЮЧОВІ ЕЛЕМЕНТИ ЕФЕКТИВНОГО СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМКалініченко С.М.
Завантажити статтю
|
|
СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА ПОТЕНЦІАЛУ ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ ПІДПРИЄМСТВ-ВИРОБНИКІВ ПРОДУКЦІЇ ТВАРИННИЦТВАКальченко М.М.
Завантажити статтю
|
|
РОЛЬ ПРОМИСЛОВИХ ІННОВАЦІЙ У ТРАНСФОРМАЦІЇ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ТРАНСНАЦІОНАЛЬНИХ КОРПОРАЦІЙ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇКірієнко С.О.
Завантажити статтю
|
|
МОДЕЛІ ДЕРЖАВНОГО ТА КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННОГО НОТАРІАТУ: ПОРІВНЯЛЬНО-ПРАВОВИЙ АНАЛІЗКрасногор О.В.
Завантажити статтю
|
|
ІНДЕКС САБОТАЖУ ЕЛЕКТРОННОЇ ДЕМОКРАТІЇ ЯК ІНДИКАТОР ІНСТИТУЦІЙНОГО БЛОКУВАННЯ Е-УЧАСТІЛаріонова К.А.
Завантажити статтю
|
|
АУДИТ ДОГОВІРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА: ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОМПЛАЄНСУЛега О.В., Сіренко І.О.
Завантажити статтю
|
|
ПРОБЛЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РОЗВИТКУ АГРОБІЗНЕСУ В КОНТЕКСТІ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІЛиповий Д.В.
Завантажити статтю
|
|
ПІДХОДИ ДО ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В СУДОВО-ЕКСПЕРТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІМіщенко Т.М.
Завантажити статтю
|
|
РОЛЬ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ ТЕХНІКО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВХалін С.В.
Завантажити статтю
|
|
УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА З ВИКОРИСТАННЯМ ІНСТРУМЕНТАРІЮ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИЯременко С.С.
Завантажити статтю
|
|